niedziela, 17 marca 2019

PŁASZCZ W PANTERKĘ | JEANSY | BEŻOWA KOSZULA


Jak na spacer to tylko z aparatem :) Wprawdzie liczyliśmy na trochę więcej słońca ale nie będziemy narzekać. Cieszmy się tym co mamy, bo równie dobrze mógłby jeszcze padać śnieg. Robienie zdjęć z moim synem jest niezwykle trudnym zadaniem (a jednak narzekam), tym bardziej w miejscu gdzie ma duże pole do popisu. Jak okiełznać półtora roczne dziecko, które lata jak wściekłe, nie da się dotknąć i wymusza wszystko płaczem? Czasem opadają mi ręce. Dlatego nasz wypad trwał jakieś pół godziny...

Na dziś wybrałam niezwykle wygodny zestaw. Panterkowy płaszcz powinniście znać już doskonale z moich poprzednich stylizacji. Świetnie sprawdził się właśnie na taką pogodę. Do tego jeansy ze sklepu internetowego www.renee.pl  . Jeśli chcielibyście właśnie takie kupić, radzę brać rozmiar mniejszy. Te które mam na sobie to rozmiar 36, na co dzień noszę rozmiar 38. Koszula to rozmiar oversize, dostępna w wielu kolorach, jednak ja zakochałam się właśnie w beżu. Rękaw jest długi, jednak ja mam ją podwiniętą do łokci. Buty które pokochałam od pierwszego założenia (nie, nie jest to post sponsorowany ;)), również pochodzą ze sklepu Renee i to chyba najwygodniejsze obuwie jakie w szafie posiadam :) Jeśli chodzi o okulary, kupiłam je na Aliexpress. 

Płaszcz - klik
Jeansy - klik
Koszula - klik
Buty - klik 
Okulary - klik 









Jak podoba Wam się ten look?
Dajcie znać!

pozdrawiam,
Joanna 


30 komentarzy:

  1. Mnie się bardzo podoba ta koszula! Kolor świetny ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja :) Koszula bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny jest ten płaszcz ☺☺☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten płaszczyk ma genialny print :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz w tym płaszczu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana powiem Ci, że ostatnio jestem fanką Twoich stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja. Wszystko w punkt.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz! Mam nawet takie same okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Całość wyglada świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Butki wymiatają <3 A z uśmiechem ci do twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz i dobrze wykorzystałaś obecny trend do swej stylizacji :)
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam printy zwierzęce, a w szczególności motyw panterki <3 Piękny look, wyglądasz świetnie w tych okularach!

    Buziaki :*
    www.nataliasiejka.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie to wygląda! Bardzo podobają mi się okulary i płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo przyjemny look! A płaszczyk prześliczny :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. W tym odcieniu zwierzęce motywy nabierają innego znaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ciekawa stylizacja. podoba nam się :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na płaszcz w panterkę nie mam odwagi, ale może bomberka??

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeansy i koszula są cudowne ♥️ podoba mi się ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Moja ulubiona tonacja kolorystyczna❤️ Świetny outfit!

    OdpowiedzUsuń
  20. Sama średnio przepadam za takimi motywami ale ty wyglądasz super!

    OdpowiedzUsuń
  21. koniecznie muszę mieć taką koszulę!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajna stylizacja - niby casualowa, ale ten płaszczyk Dodaj odrobinę elegancji :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ostatnio mam bzika na punkcie animal printów. Takie wzory wracają do łask!

    OdpowiedzUsuń
  24. Super stylizacja, ciekawe połączenia i wszystko bardzo Ci pasuje :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Fenomenalny jest ten płaszcz ❤️

    OdpowiedzUsuń
  26. Choć to zupełnie nie mój styl, jeśli chodzi o całość to płaszcz jest naprawdę świetny.

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajnie to wygląda 😁👍 a skąd masz buty??? 😍

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger