poniedziałek, 3 czerwca 2019

Hiszpanka | Freddy | Dodatki


Z takim wiosennym zestawem dziś do Was przychodzę! Bo kto nie lubi nosić hiszpanek? ;) Jak uwielbiam! Są z pewnością mega kobiece! Idealne na słoneczną pogodę, latem, do szortów....no lubię! Ta z rozkloszowanymi rękawami oraz kwiatowym printem zdecydowanie skradła moje serce :) Do tego spodnie....ale nie takie zwykłe! Model WR.UP® Denim - High Waist Skinny - Clear Denim - Yellow Seam - J4Y marki FREDDY to totalna nowość w mojej szafie. Spodnie z wysokim stanem, wykonane z bawełnianego materiału, zapewniają maksymalne modelowanie naszej sylwetki. Przeszycia z sylikonowymi wkładami mają za zadanie unosić oraz modelować pośladki. Wymodelowana jest także talia, biodra oraz uda. Lubię w nich to, że zakryły moje boczki :p Opinają ciało w odpowiednich miejscach ale nie krępują ruchów i są mega przyjemne w noszeniu. Ja jestem zachwycona! Serio! 

Dodatkiem jest tu zdecydowanie moja nowa torebka od FABIOLI. Może kojarzyć Wam się z nerką, jednak śmieje się, że jest to wersja dla kobiet ;) Czyli taka która pomieści zdecydowanie więcej niż tradycyjna nerka ;) Tym razem wybrałam dla siebie model FREYA w kolorze beżowy krokodyl GOLD. Wykonana została z naturalnej skóry i z pewnością posłuży mi na lata! 

Jak podoba Wam się stylizacja? Koniecznie dajcie znać w komentarzu :)








Spodnie www.freddypolska.pl - klik 
Bluzka www.selfieroom.pl (niestety już niedostępna lecz w linku znajdziecie podobny model)  - klik
Torebka www.torebki-fabiola.pl - klik 

pozdrawiam,
Joanna 

32 komentarze:

  1. Świetny zestaw. Rewelacyjnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest ta bluzka! Bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam bluzki hiszpanki, a na tobie leży perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz genialnie a wszystko jest świetnie do siebie dopasowane! Okulary sztos ♥️

    OdpowiedzUsuń
  5. Super jest ta hiszpanka! Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka długość do ramienia rękawa ? Jaki rozmiar spodni ? Jaka cena okularów ? Jakim aparatem robiss zdjęcia ? ... hihihihi Ogólnie rzecz biorąc , pięknie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okulary z Ali za dolarka Pani! A zdjęcia robione HUŁAŁEJEM haha :p

      Usuń
  7. Bluzka jest bardzo ładna, Ty świetnie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie prezentuje się ta hiszpańska, w dodatku ta kolorystyka ♥️

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna jest ta bluzka! Bardzo podoba mi się ten różany wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam bluzki w takim stylu :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju jaka ta bluzka jest piękna! Uwielbiam trend odkrytych ramion :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluzka jest jakby stworzona dla Ciebie :) A odkryte ramiona to świetny trend - zawsze mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zestaw i bluzka taka dziewczęca :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna ta hiszpanka, ale materiał móglby być inny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna ta bluzka! Szkoda, że nie na moją figurę bo uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale ślicznie wyglądasz w tej bluzeczce. Piękne ma kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam hiszpanki z takimi rękawami - mam kilka sukienek, które notorycznie noszę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam bluzki w tym stylu. Idealne na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wyglądasz. Ja niestety muszę mieć coś na ramionach, nie czuje się dobrze z odkrytymi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale piękne zdjęcia! Wyglądasz świetnie w tym zestawieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękna bluzeczka ❤️ bardzo Ci pasuje ❤️

    OdpowiedzUsuń
  22. Mmme gusta bluzki w kwiaty, ta Twoja Hiszpania jest bardzo subtelna:)
    Pozdrawiam
    AleksandraCzaja.Blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. I te przepiękne róże!!! Cudowny motyw

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten model torebki to hit! A hiszpanki uwielbiam:)Wygodne i jakie urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz pięknie, super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo mi się podobają hiszpanki. Twoja jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna sesja zdjęciowa. Konieczne trzeba wykonać odbitki takich zdjęć !

    Polecam https://www.foto4u.pl/

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger