niedziela, 7 lipca 2019

Dresowy zestaw + sportowe obuwie


O jak mi wygodnie! W takim zestawie czuje się doskonale! Wiem że jest niedziela i powinnam wyskoczyć z bardziej "kościołowym" zestawem ale co tam! ;) 

Dresowy zestaw od Freddy, musiał troszkę poleżakować w mojej szafie. Ostatnie niemiłosiernie upały sprawiły, że tkwił raczej w jej głębi i czekał na swoje "lepsze czasy". W końcu lekkie ochłodzenie nadeszło i z przyjemnością wskoczyłam w milusią bluzę i dresowe spodnie. Bluza jest z kieszeniami, zapinana na zamek, na kapturze oraz rękawach znajdują się ozdobne cekiny. Spodnie są modelujące i podnoszące pośladki (grrrr... ;p). Są elastyczne i zawierają silikonowe przeszycia. Nosi się je mega, mega wygodnie. Posiadają także szlufki (co raczej nie zdarza się w spodniach dresowych), więc można jako akcent ozdobny, założyć do nich pasek. 

Do tego zestawu wybrałam wygodne buty - a jakże! Czarne sneakersy ze zwierzęcym printem, nadały całości małego "pazura". Platforma ma 4 cm wysokości, mimo to buty są lekkie i komfortowe. Co tu dużo mówić - kolejny mój trafny wybór :p 












Freddy Polska WR.UP® - Regular Waist Skinny dres z Szenilem- Granatowy - klik

Czas na buty SNEAKERSY ANIMAL PRINT - klik 

pozdrawiam,
joanna 


32 komentarze:

  1. Ten welurowy dres jest idealny! :) I kolor i materiał to dla mnie hit :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tylko nie kościołowy zestaw:D Dres modny i wygodny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dresy są najlepsze! W tym można nawet na miasto wyjść prezentuje się pięknie :) tylko nie przepadam za takim materiałem zawsze mnie strzela.

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty super grają z okularami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super prezentuje się ten dres :)!

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wyglądasz w tym dresie :) Co do materiału na niektórych zdjęciach przypomną dżins :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny zestaw. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealny kolor dla Ciebie 💙 w oko wpadły mi też okulary😍

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie sportowe stylizacje :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne te buty, ale jakoś zwierzęce printy sa nie dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super stylizacja! :)
    Zapraszam do mnie: blogkinga02.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Welurowy dres? Idealny! Też chcę taki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten dres jest ponpeostu rewelacyjny. Bard, o mi się podoba taki luźny look :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietny look :) Sneakersy sa na tyle wygodne że zakładasz je na gołą stopę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są wygodne ale mam założone do nich stópki :)

      Usuń
  17. Piękna jestes to i ci we wszystkim ladnie 🖤

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny ten dresik, przydałby mi się jakiś z takiego milutkiego materiału!

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana wyglądasz świetnie! Dresik prezentuje się rewelacyjnie :)
    Zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Super jest ta stylizacja :) Ale też bardzo lubię takie sportowe stylizacje. Może w dresach na miasto nie wyję, ale staram się zawsze mieć wygodne obuwie. Do tego dżinsy i jakaś fajna bluzka https://mybaze.com/pl/bluzki-damskie. Teraz wiadomo, że zimno, to też na wierzch coś trzeba. Pikowana puchówka jest idealna ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Naprawdę super się prezentujesz – cała Twoja stylizacja jest fenomenalna. Sama, rozglądam się za eleganckimi butami dla swojego męża. Gdzie powinnam dokonać ich zakupu? Czy myślisz, że wybór jednych z tych, dostępnych w ofercie sklepu internetowego https://butymodne.pl/polbuty-meskie-c5547.html jest dobrym rozwiązaniem?

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię dresowe komplety, no i jak widać - wcale nie muszą być one bardzo sportowe. Szukałam dresu z takiego samego materiału, jak Twój, ale niestety nic sensownego nie udało mi się znaleźć. Na szczęście na stronie https://wassyl.pl/product-pol-6186-DRESOWY-BAWELNIANY-KOMPLET-Z-LAMPASAMI-BLUZA-SPODNIE-czarny-A40-m01.html?rec=101804104 znalazłam jeszcze lepszy dres bawełniany z moimi ukochanymi lampasami. Sprawdzam rozmiar i na pewno będę zamawiała dla siebie. W takim dresie jesień mi nie straszna!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne buty <3 dres też, w pierwszym momencie myślałam, że to jeansowe spodnie ;DD ja mam w ogóle takie podobne spodnie https://butik.pl/spodnie-jeansowe-ze-sciagaczami-sd50-jeans-nife_310563-825441.html ciekawe czy paoswałyby do tych butów z Twojego posta ;) może się skuszę żzeby spróbować takich z printem :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wyglądasz :) Bardzo mi się podoba dres :) Niszczarka Kobra 400 WB pozdrawia.

    OdpowiedzUsuń
  25. Każda kobieta powinna mieć w swojej szafie wygodny dres. Wspomnę tylko, że znane marki również kupować oszczędnie, wystarczy tylko wybierać odpowiednie sklepy. Moim ulubionym jest https://laumast.pl/.

    OdpowiedzUsuń
  26. Kupony rabatowe na buty sportowe to strzał w dziesiątkę! Unikalne oferty, wysoka jakość i oszczędności, które motywują do aktywności fizycznej. Odkryj komfort i styl bez nadmiernego obciążenia portfela! https://marcpol.com.pl/jak-znalezc-najlepsze-kody-rabatowe-do-eobuwie-pl/

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger