sobota, 29 kwietnia 2017

Luźna stylizacja codzienna

Majówka ruszyła...
Chodź aura nie jest sprzyjająca a pogoda nie rozpieszcza, to zawsze szukajmy we wszystkim pozytywnych aspektów! 
Ja z uśmiechem na twarzy ruszam zaraz na urodziny...7 lat mojego chrześniaka ;) 
Dlatego dzisiejsza stylizacja zupełnie na luzie!
Z resztą, jako przyszła mama (tak, jestem w 24 tygodniu ciąży!) stawiam przede wszystkim na wygodę :)

Pokaże Wam również jakiego użyłam podkładu oraz w jakiej pomadce się zakochałam. Marka Catrice jest jedną z moich ulubionych, ze względu na dobrą jakość produktów oraz stosunkowo niską cenę.



Podkład w płynie Catrice HD Liquid Coverage Fundation, nr 010.
Trwały oraz dobrze kryjący niedoskonałości. Cera wygląda młodo i świeżo.


Pomadka do ust Catrice Ultimate Stay nr 080. 
Totalnie mnie urzekła! Jest mocno napigmentowana oraz daje modne, matowo-satynowe wykończenie. 




Życzę Wam cudownego weekendu i pozdrawiam ciepło z mojego centrum dowodzenia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger