piątek, 28 kwietnia 2017

OOOOOOOO .....kulary!

Nie ukrywam, że jestem wielką fanką okularów przeciwsłonecznych.
Wybrałam dla Was 3 pary, które jak uważam, są jak najbardziej na czasie w roku 2017.

Oczywiście, zdaje sobie sprawę z tego, że powinny pełnić one funkcję ochronną i posiadać filtry UV. Jednakże jeśli służą mi jako fajny detal i gadżet do stylizacji to dlaczego by ich nie nosić? Wszystko jest dla ludzi ;)

Musicie pamiętać że nie wszystkie okulary pasują do każdej twarzy.
Kupujcie z głową, a najlepiej weźcie ze sobą kogoś kto doradzi i pomoże wybrać te najlepsze! ;)

A zatem, przedstawiam moje TOP 3:

1. Okulary które kupiłam kilka dni temu. Panterka w stylizacji nie jest szkodliwa jeśli nie ma jej za dużo ;) Są stosunkowo duże, dlatego idealne gdy chcecie ukryć poranną opuchliznę pod oczami! ;)




2. Kolejne które wpadły mi w oko to okulary z grubymi, czarnymi oprawkami. Zakończone są lekkim szpicem, co daje nam efekt "kociego oka".





3. Ostatnie to bardzo popularne lustrzanki z tak zwaną "poprzeczką". Aktualnie noszę je najczęściej :)

Gdybyście takich poszukiwali, można je znaleźć na allegro: http://allegro.pl/andzela-s-03976-okulary-cat-eye-black-i6768597610.html

Można znaleźć je również w dużo tańszej cenie, natomiast wiem że te z podanego linku są dobrze wykonane.



A które podobają się Wam najbardziej?



Tymczasem ja uciekam z mężem do kina ;)
Miłego piątkowego wieczoru i udanej majówki!
Pamiętajcie, nie dajcie się pogodzie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger