wtorek, 2 maja 2017

"Książki są jak towarzystwo, które sobie człowiek dobiera"

A ja lubię dobre towarzystwo!

Książki przenoszą nas w inny świat, pokazują inny punkt widzenia, pozwalają nam oderwać się od codzienności. Uwielbiam chwile, gdy pod kocem, przy ciepłej herbacie, mogę zanurzyć się w ukochanej lekturze. Daje mi to duże odprężenie i jest jednym z moich ulubionych form spędzania wolnego czasu.

W tym poście, chciałabym pokazać Wam moje ulubione książki, do których co jakiś czas wracam.



"Zmień nawyki myślowe, a zmienisz swój los!".
"Strach to tylko myśl".
"Człowiek jest taki jakie są jego myśli"
"Cudze słowa i czyny mogą urazić Cię tylko wtedy, kiedy im na to pozwolisz 
w myślach i uczuciach".

Cytaty z książki którą powinien przeczytać każdy.
Mój "must have" czyli "Potęga Podświadomości" - Josepha Murphy`ego.
Poradnik, który pomaga uwierzyć w siebie i w swoje marzenia. Pokazuje jak korzystać z naszej podświadomości oraz z jej potęgi. Nawet jeśli podchodziłam do niej sceptycznie i nie do końca wierzyłam w jej treść, to fakt jest taki, że zawsze po kilku stronach wprowadzała mnie w optymistyczny nastrój. Opisuje oczywiste prawdy, które niestety gubimy w natłoku codziennych spraw i obowiązków.
Polecam, polecam, polecam!!!





Kolejna książka która zafascynowała i poruszyła to Vanessa Diffenbaugh i "Nie prosiliśmy o skrzydła". Wciąga już od pierwszych stron i trzyma w napięciu do samego końca. Fabuła jest niezwykle ciekawa, a język barwny i bogaty. Zawiera w sobie wiele życiowych prawd, gdzie autorka pokazuje jak ważne są więzy rodzinne, miłość, troska i akceptacja.
Piękna, wciągająca historia....



Ciekawią mnie również książki oparte na faktach. Ostatnie pozycje jakie przeczytałam to "Porwanej i sprzedanej powrót do piekła" (Sarah Forsyth) oraz "Byłam żoną seryjnego mordercy" (Cathy Wilson). Książki które napisało "samo życie"...bohaterki które przeszły przez piekło...książki nie są łatwe ani przyjemne. Historie szokują, wzruszają, pokazują prawdziwe, ludzkie tragedie.




Książka którą czytam aktualnie to "Sąsiad" Lisy Gardner. Również wciąga już od pierwszych stron ale wypowiem się o niej gdy przeczytam do końca ;)


A Wy, co czytacie? Co możecie mi polecić? Chętnie przeczytam również Wasze propozycje!
Tymczasem, wracam do lektury! ;)

Miłego wieczoru!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger