sobota, 6 maja 2017

Piękne sukienki i sesja zdjęciowa

Hej!
Jakiś czas temu wzięłam udział w konkursie w którym do wygrania była sesja zdjęciowa. Udało się! Sesja odbyła się w studio Malwiny Atras w Gorzowie Wlkp.
Niezwykle ujęły mnie piękne, długie sukienki i kombinezon z Salonu La Key Nova Park Gorzów Wlkp. Mogłam wybrać do zdjęć te, które podobają mi się najbardziej ale naprawdę nie mogłam się zdecydować.
Czułam się naprawdę wyjątkowo!

Makijaż: Monika Kowalska
Fotograf: Malwina Atras

Poniżej efekty sesji. Jak Wam się podoba?

Dużo więcej na stronie: http://www.malwinaatras.pl/fashion/joanna-studyjna-sesja-zdjeciowa-gorzow-fotograf/

Życzę Wam wspaniałego dnia!


























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger