środa, 10 maja 2017

Przywołaj wiosnę!

Dziś znów szaro i ponuro. Chłód nie odpuszcza...
Mimo wszystko ja w wiosennym nastroju!
Pyszne śniadanie, dobra kawa i można zaczynać dzień!
Zacznij go pozytywnie! Z uśmiechem i wiarą w siebie! 

Na dziś wybrałam biało-szarą sukienkę oraz pastelowo-różowe baleriny. Tak żeby przywołać słońce! 
A na ustach...ukochana pomadka Bourjois Rouge Edition Velvet Mat nr. 06 Pink Pong.

Zrobione wcześniej loki spięłam luźno pod opaską z gumką. 
Fryzura bardzo wygodna a zarazem bardzo elegancka. I najważniejsze! Robi się ją w 3 minuty! ;)

Pięknego dnia Wam życzę!

"Przestań w siebie wątpić, spełniaj marzenia, ciesz się życiem i dziel się szczęściem"




















Kilka kosmetyków których użyłam do dzisiejszego makijażu:






PAMIĘTAJCIE!!!! ;)
Źródło: internet

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger