piątek, 12 maja 2017

Wiosna, wiosna, wiosna ach to Ty!

W końcu jest!

Wiosna za oknem, wiosna w kuchni, wszędzie wiosna!
Dlatego ja również postawiłam dziś na wiosenną, pastelową koszulę!

Bardzo wygodna, połączona z leginsami i espadrylami to idealny zestaw dla przyszłej mamy :)
Czarny choker oraz zegarek Timex jako dodatki do całości.

Na ustach, czerwona, matowa pomadka Golden Rose nr 06 za jedyne 7,99.
Łapcie link: http://allegro.pl/golden-rose-matowa-pomadka-velvet-szminka-matte-i6489697686.html

Oczywiście awaryjnie czarna, klasyczna ramoneska, chociaż dziś tak zaskoczyło mnie słońce że absolutnie się nie przydała. I dobrze!

Pogoda nastraja mnie mega pozytywnie i daje dużo energii, Jakoś uśmiech nie schodzi mi dziś z twarzy.
Tym bardziej że zaczęliśmy dziś szykować pokoik dla maluszka.
Ale o tym już niebawem ;)

Życzę Wam cudownego dnia!

Zapraszam na Instagram oraz Snapa! : joanna_majj
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger