poniedziałek, 22 maja 2017

Uroczyście z czerwoną sukienką

Dzień dobry Kochane!

Która z nas nie lubi czerwonej klasyki?
Właśnie ten kolor królował w moim zestawie podczas uroczystości rodzinnej z okazji Komunii Św.

Ciężko było mi znaleźć sukienkę dla siebie. Jak widać, brzuszek staje się coraz bardziej zaokrąglony i znalezienie czegoś odpowiedniego graniczyło wręcz z cudem ;) Ale udało się! Znalazłam luźną, nie opinającą mnie sukienkę, przez co czułam się dobrze i komfortowo. Jej prostotę przełamują mocno rozkloszowane rękawy. Przyznam, że musiałam ją trochę skrócić, gdyż długość za kolano powodowała że nie czułam się zbyt kobieco (a raczej czułam się jak stara babcia ;)). Starałam się aby wszystkie dodatki były w kolorze białym. Biała torebka, białe (niewysokie) szpilki oraz biały naszyjnik. A nawet białe paznokcie z efektem syrenki ;)
Pomadka od Golden Rose, to ta, o której pisałam w poprzednim poście - trwała i soczysta, sprawdziła się doskonale.

Jeśli chodzi o fryzurę, luźne loki zrobione prostownicą zwinęłam pod opaską ze srebrnymi cyrkoniami. Mega wygodnie i zarazem elegancko.

Zmieniając temat, staram się robić zdjęcia dobrej jakości, natomiast wiem że bywa różnie ;)
Wczoraj od rana byłam tak zalatana że ciężko było mi znaleźć chociaż chwilę. A na dobre fotki trzeba poświęcić trochę czasu. Obiecał pomóc mi mąż, więc być może niedługo pojawią się fotki robione w plenerze. Będę się starać! Obiecuje! ;)

Tymczasem, korzystając z pięknej pogody, zabieram męża, kocyk, dobrą książkę i uciekamy nad jezioro! :) Może zrobimy kilka dobrych ujęć? ;)

Przesyłam duuuuużo pozytywnej energii!

Zapraszam na mój Instagram: joanna_majj









3 komentarze:

  1. Piękna kobieta�� wspaniała żona
    �� i super blog ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Blond włosy i czerwień to chyba najlepsze połączenie jakie istnieje! :)

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger