sobota, 17 czerwca 2017

Bo baby czasem muszą popłakać!? ;)

Koc, cisza, ciepła herbatka czy lampka wina...i można oglądać....

Filmy romantyczne z pewnością lubicie, oglądacie...tak już mamy że od czasu do czasu musimy się powzruszać...To działa na nas oczyszczająco ;)

Oto moje TOP 3 "Wyciskaczy łez" do których zdarza mi się od czasu do czasu powracać. Nie będę na ich temat się rozpisywać bo nie chce zdradzać szczegółów. Po prostu...gdy będziecie miały/mieli wolny wieczór i chęć aby zapomnieć o pracy, obowiązkach i codziennych problemach....włączcie i relaksujcie się!

Nie jestem znawcą filmów. Ale o gustach się nie dyskutuje! Dla mnie film może być wspaniały i warty obejrzenia, a dla kogoś innego może okazać się prawdziwym "dramatem" ;) Jednak te mnie naprawdę ujęły i mam nadzieję że również poruszą Wasze serca.

Nie będę pisać tu również o klasykach, takich jak np. "Uwierz w ducha", "Bezsenność w Seattle" czy "Pretty Woman" bo podejrzewam, że te widział już każdy ;)

Oczywiście czekam na Wasze propozycje!

Oto moje wybory:

1. "Zanim się pojawiłeś"


Nie bez powodu zaczynam właśnie od niego. Historia ta naprawdę porusza serce i umysł.
Lou -dziewczyna z małego miasteczka, zaczyna opiekować się sparaliżowanym mężczyzną, który nie widzi już sensu życia. Jest załamany obecnym stanem w jakim się znajduje i wie dokładnie jak to przerwać....Jednak znajomość z Lou diametralnie odmienia jego życie i przewraca świat do góry nogami.  
Film zmusza do refleksji i głębszych przemyśleń. Pokazuje jak ważna w życiu człowieka jest każda chwila, jak ważna jest miłość, przyjaźń, lojalność i bliskość drugiego człowieka. Ten film trzeba po prostu obejrzeć. Ja polecam z czystym sumieniem. 


2. "Pamiętnik"


Film jest ekranizacją powieści Nicholasa Sparksa (niestety nie było mi dane jej jeszcze przeczytać). Opowiada o miłosnej historii, która miała miejsce gdzieś w latach 40.  Pokazuje, że prawdziwe uczucie jest w stanie przetrwać wszystko. Oglądałam z paczką chusteczek w rękach ;)  Świetna gra aktorska, przepiękna, wciągająca historia i niesamowity klimat.... polecam, polecam, polecam!


3. "Wciąż ją kocham"



John i Sawanna poznają się przypadkiem. I jak to oczywiście w romantycznych filmach bywa, zaczyna łączyć ich silne, wzajemne uczucie. Mieli dla siebie tylko chwilę szczęścia, później rozdziela ich wojna. Czy prawdziwa miłość może przetrwać próbę czasu? Zobaczcie koniecznie! 
 Niezwykle wzruszająca historia, poruszające i pełne emocji kino.


Do następnego!



6 komentarzy:

  1. Oglądałam wszystkie i ryczałam na pierwszych 2. Te wszystkie filmy mają wspaniały przekaz :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak! Na Zanim się pojawiłeś ryczałam jak bóbr!
    Ja bardzo lubię filmy na podstawie powieści Sparksa, miedzy innymi wspomniane przez Ciebie Pamiętnik i Wciąż ją kocham. Napisał on też między innymi Szkołę Uczuć, Szczęściarz, Dla Ciebie Wszystko i wszystko sfilmowano. Więc polecam te romanse jak najbardziej! ;) Ja jeszcze czasem lubię kostiumowe filmy romantyczne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie oglądałam ani jednego z tych filmów niestety ;P
    Planowałam obejrzeć "Zanim się pojawiłeś", ale po trailerach stwierdziłam, że ta dziewczyna chyba będzie działać mi na nerwy.

    Ale skoro polecasz, to może jednak obejrzę... :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam dwa ostatnie :D gorąco polecam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyciskacze łez staram się omijać. Nie lubię być smutna. ;) Ale czasem mnie jakiś dopadnie i się rozklejam.
    Chciałabym obejrzeć kiedyś "Pamiętnik". Dużo słyszałam o tym filmie, ale jeszcze nie miałam okazji go zobaczyć.
    Kiedyś bardzo zależało mi też na obejrzeniu "Zanim się pojawiłeś", ale niestety przeglądając recenzje natrafiłam na spoiler. :( I jakoś od tamtej pory nie mogę się zabrać za oglądanie.

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger