środa, 14 czerwca 2017

Książka "Potęga podświadomości" - dlaczego warto ją przeczytać?

Napominałam o niej już kilka razy, pojawiała się w moich poprzednich postach. Wrzucałam jej zdjęcia na Instagram, Facebook, Snapchat. Ale dzisiaj, chciałabym poświęcić jej jeszcze więcej uwagi. Chodzi o książkę Joseph`a Murphy "Potęga Podświadomości", która jest jedną z najlepszych jakie czytałam.


Od razu zaznaczam że nie chce się wymądrzać...ale.... ;)

Dlaczego tak jest, że często czujemy się w życiu nieszczęśliwi?
Dlaczego tak jest, że ciągle nie wierzymy w siebie?
Dlaczego każda krytyka wymierzona w naszą stronę powoduje, że nasze poczucie własnej wartości leci "na łeb, na szyje"?
Dlaczego nie umiemy wykorzystać naszych umiejętności i talentów?

Otóż, ta oto książka pomaga to zrozumieć ale przede wszystkim, pomaga uwierzyć w siebie i swoje marzenia.
Jak to zrobić? Nic "prostszego"! Wystarczy odkryć, jak wielką potęgę i wpływ na nasze życie ma nasza podświadomość.

"Podświadomość zawsze wspomaga życie.
Do Ciebie należy praca ze świadomością.
Karm swoją podświadomość prawdziwymi przesłankami.
Podświadomość zawsze działa zgodnie z nawykami myślowymi"

Bardzo często podchodzimy do siebie w sposób krytyczny i nie umiemy obiektywnie spojrzeć w lustro. Książka ta, pokazuje jak zmienić swój sposób myślenia tak, aby zmienić zdanie na swój temat. 

Jeśli ciągle będziesz narzekać: "Tego nie potrafię", "Nie stać mnie na to", "Nie ma we mnie nic wyjątkowego" TO TAK WŁAŚNIE BĘDZIE! 
A nie lepiej kłaść się spać i wstawać rano z myślą "Jestem wartościowym człowiekiem", "Jestem szczęśliwy", "Chce czerpać z życia jak najwięcej"?

"Zmień sposób myślenia a zmienisz swój los"
"Jesteś Panem swojego życia. Wybierz życie, wybierz zdrowie, wybierz szczęście!"

Nie chciałabym pisać tutaj streszczenia. Z resztą, znajduje się w niej tyle przydatnych informacji że warta przeczytania jest każda strona. 

Nie traktuję tej książki jak biblii. Niektórzy zapewne nie są w stanie zrozumieć jej sensu (widzę to gdy czytam komentarze na forach). Mnie zawsze wprowadza w pozytywny nastrój i daje kopa do działania. Każdy ma gorsze dni, każdemu powinie się noga ale nawet z takich sytuacji można wyciągać wnioski i lecieć do przodu! Uwierz w siebie, to co złe pozostaw za sobą i ciesz się życiem! Tak po prostu! Żyj po swojemu, pielęgnuj to co dla Ciebie ważne.

Otaczaj się dobrymi ludźmi ale też nie krytykuj innych....każdy żyje tak jak chce.

bo..."Człowiek jest taki, jakie są myśli w jego sercu." 


Czytaliście już? Jak Wam się podobała? Jestem bardzo ciekawa Waszych opinii :)
Pamiętaj! Jesteś super! ;)

Ściskam!





2 komentarze:

  1. Bardzo lubię tę książkę jest naprawdę świetnym motywatorem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że jest nas więcej! :) pozdrawiam ciepło!

      Usuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger