niedziela, 11 czerwca 2017

Niedziela na sportowym luzie

Co się będę rozpisywać.
Piękna pogoda, dużo słońca....czego chcieć więcej :)
Słodkie, niedzielne lenistwo.

Po nieprzespanej nocy (maleństwo w brzuchu nie dało pospać), dzień zaczął się kiepsko. Bałam się że będę odsypiać w dzień. Ale żal tak pięknej pogody! Dobre śniadanie, pyszna kawa i od razu zrobiło się lepiej :)

Wskoczyłam w wygodną sukienkę, założyłam wygodne buty i fruuuuuuu.....na spacer! :)
Naprawdę coraz ciężej znaleźć mi coś na siebie...szczerze to nie mogę się już doczekać aż wskoczę w swoje ulubione jeansy ;)

Aaaa! Wiem że teraz na topie są matowe pomadki ale ostatnio bardzo przypadła mi do gustu pomadka w płynie od Catrice. Długo trzyma się na ustach, a kolor totalnie mnie urzekł :)



A Wam jak minął dzień?

Pozdrawiam ciepło!





















.......mój wierny towarzysz podczas robienia zdjęć w domu ;)



Do następnego!


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger