niedziela, 4 czerwca 2017

Książkowi ulubieńcy miesiąca

Dzisiaj przygotowałam dla Was post o ulubieńcach książkowych z ostatniego miesiąca.
Trzy propozycje - zupełnie od siebie różne, ciekawe, czasami zaskakujące, czasami smutne a czasami zabawne. Mam nadzieję że zachęcę Was do ich przeczytania :)

No to zaczynamy!



1. Małgorzata Halber - Najgorszy człowiek na świecie

Absolutnie wspaniała i bardzo mądra książka. Niezwykle przyjmująca spowiedź alkoholiczki i narkomanki, która błądzi w swoim życiu, która sięga dna i próbuje odbić się na powierzchnię...niestety wiele razy z marnym skutkiem. Bo przecież świat bez alkoholu jest taki bezbarwny i nudny....
Bardzo wzrusza mnie fakt, jak człowiek może być bezradny wobec uzależnienia, jak go to wyniszcza, jak wyniszcza jego życie. Jak robi krzywdę nie tylko sobie ale też rodzinie, przyjaciołom, najbliższemu otoczeniu. Książka ta, mówi o rzeczach ważnych w sposób jasny, klarowny i komunikatywny. Język jest bardzo prosty, autorka używa wulgaryzmów które mogą irytować czytelników - mi nie przeszkadzały natomiast w żadnym stopniu. Zaskakująco szczera, śmieszna i smutna zarazem. Przeczytajcie koniecznie!



2. Alek Rogoziński - Jak Cię zabić, kochanie?

Trzydziestoletnia Kasia ma szansę odziedziczyć ogromny spadek. Niestety, aby go zdobyć, musi spełnić pewien warunek....i niestety, nie tylko ona na ten spadek ma ochotę ;)
Niezwykle zabawna, pełna nieoczekiwanych zwrotów akcji komedia kryminalna. Nieźle się przy niej uśmiałam! Czyta się ją lekko i przyjemnie. Idealna lektura na wakacyjny czas! Wprawia w pozytywny nastrój i zdecydowanie poprawia humor.   

"Mordowanie wcale nie jest takie proste, jak można by było przypuszczać" ;)



3. Jonas Jonasson - Stulatek, który wyskoczył przez okno i zniknął

Allan Karlsson w dniu swoich setnych urodzin ucieka z domu opieki w którym przebywa aby odbyć swoją ostatnią podróż życia...jego decyzja niesie za sobą poważne konsekwencje....

Bardzo interesująca, błyskotliwa i przede wszystkim zabawna książka. Dużo się dzieje, a każda historia jest mega wciągająca. Uśmiech nie schodzi z twarzy gdy się ją czyta, chociaż niektóre opisane w niej wydarzenia zakrawają o absurd ;) Doskonała aby zapomnieć o troskach dnia codziennego, mnie bawiła od początku do końca. Polecam każdemu, nie można się zawieść :)


A jakie tytuły Wy możecie mi polecić?

Do następnego!



7 komentarzy:

  1. Szczerze powiem, że nie słyszałam dotąd o żadnym z tych tytułów :(
    Chyba muszę to nadrobić! Bardzo przydatny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Często ostatnio widzę tą książkę Alexa, muszę w końcu przeczytać :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pozycje, aż ciężko się zdecydować na jedną. Która według ciebie najlepsza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo że lubię czytać pozytywne książki, to najwięcej emocji dostarczyła mi książka "Najgorszy człowiek na swiecie". Każdy powinien ją przeczytać!

      Usuń
    2. Mimo że lubię czytać pozytywne książki, to najwięcej emocji dostarczyła mi książka "Najgorszy człowiek na swiecie". Każdy powinien ją przeczytać!

      Usuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger