sobota, 3 czerwca 2017

Na kolorowo z sukienką w paski!

Hello Saturday! :)

Za oknem słonecznie i ciepło dlatego postawiłam dziś na letnią sukienkę w pasy!
Do tego sandały-japonki (CCC) i obowiązkowo torebka na wszystko co niezbędne :p
Torebkę dorwałam wczoraj na mieście i od razu się w niej zakochałam. Pstrokata, we wszystkich kolorach tęczy dodaje charakteru całej stylizacji.

Na ustach pomadka w soczystym kolorze - ulubiona Bourjois Rouge Edition Velvet Lipstick 06 Pink Pong.

Naszyjnik to zdobycz z wakacji z tamtego roku...również w letnich kolorach.

Modnie i wygodnie!

Zostawiam Was ze zdjęciami! ENJOY!




















4 komentarze:

  1. Bosko wyglądasz :) Ja wyglądałam jak pancernik ;). Sukienka slczna a szminka w moim ukochanym kolorze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję! To 30 tydzień więc dopiero zacznę "rosnąć" 😉 ale to najsłodsze kilogramy ever! 😊💜

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger