poniedziałek, 18 września 2017

Black&Pink / Czerń&Róż / Pierwsza jesienna stylizacja!

Ojej jak różowo się zrobiło! ;)
Moja propozycja na dziś - ciepły sweter dobry na wszystko!

Sweter - KLIK
Buty - KLIK
Okulary - KLIK
Torebka - KLIK 
Choker - KLIK

Legginsy to popularne i dobrze wszystkim znane legginsy typu push up. Modelują, wyszczuplają, nie prześwitują i przede wszystkim - są mega wygodne!

Przykładowe możecie kupić tutaj: KLIK

Mam nadzieję że Wam się spodoba!
Koniecznie dajcie znać!













Backstage! ;)

Do następnego!

8 komentarzy:

  1. Sweter jest rewelacyjny! Super wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki sweter jest niezbędny podczas jesiennej i zimowej aury. Ładny ten róż :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tą tonacje różu - jest taka urocza <3 sweterek również podbił moje serce. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam długie sweterki- cudnie wyglądasz <3
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny zestaw :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful post and photos really liked, Dear ❤️
    I'd be happy friendship blogs ♥️ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie i moje ulubione kolorki<3

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger