niedziela, 10 września 2017

Chcecie czy nie chcecie...idzie jesień...I SWETRY NIESIE!

Hej!

Niezbyt ciepłe wieczory dają się we znaki, prawda? ;)
Wychodząc naprzeciw jesiennej niepogodzie, zaczęłam poszukiwania ciepłego, przyjemnego w noszeniu swetra....i jak zwykle się zaczęło!
Swetry długie, krótkie, kardigany, narzutki, bluzy, poncza, kurtki, płaszcze,....przeglądając ubrania sklepów internetowych można zwariować! ;)

Poniżej okrycia wierzchnie które wpadły mi w oko i które chętnie znalazłabym w swojej szafie. Oczywiście wraz z linkami gdyby coś wpadło Wam w oko!

Ściskam!

Sklep Selfieroom z którego już klika razy zdarzyło mi się zamówić co nieco ;)
Duży wybór bluz i swetrów w dobrych cenach!
Jakość - świetna! POLECAM!


SWETER Z SZEROKIMI RĘKAWAMI - H&M - KLIK


KRÓTKA BLUZA Z KAPTUREM I APLIKACJAMI  - H&M - KLIK



JEANSOWA KURTKA - H&M - KLIK


SWETER Z FALBANAMI PRZY RĘKAWACH - MOHITO - KLIK

BEŻOWY SWETER OD VIZZU.PL - KLIK



ALLEGRO!

Długi, gruby sweter oversize - MEGA! KLIK


Kardigan warkocz w kilku kolorach do wyboru - KLIK


Ponczo w modnej w tym sezonie czerwieni - KLIK

Narzutka z zamszowym paskiem - KLIK


Kobiecy półgolf - CUDO! - KLIK


Rozpinana bluza - KLIK


Bluza z nadrukiem boho - KLIK


Kobieca bluza - sukienka - KLIK


Czy coś z moich propozycji Wam się spodobało? Liczę na Wasze opinie! 
Do następnego!

6 komentarzy:

  1. Lubię właśnie tę porę ze względu na swetry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham jesień właśnie ze względu na te cieplutkie, milutkie ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Błękitny już na FB w oko mi wpadł :D
    ale też beżowy i dłuuugi brązowy są równie boskie ajććććć chcę ! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam w tym roku dwa swetry - i chyba jeszcze kilka dokupię :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne rzeczy podoba mi się ta dresową sukienka :)

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger