niedziela, 3 września 2017

Ostatnia letnia stylizacja??? - Spodnie buggy/ koturny/ kolczyki pióra!

Helloł!

Ostatnie promienie słońca? Chyba tak! :(
Korzystając z tak pięknej pogody jak dziś, wybraliśmy się na mały spacer!
A skoro spacer - to zawsze na luzie!
Wybrałam zatem spodnie pumpy ze sklepu AWANTI (klik) - Miły w dotyku materiał i bardzo wygodny fason :)
Bluzka z letniej wyprzedaży sklepu sklepu New Look znaleziona na Allegro.
Buty to nabytek ze sklepu sellYo_pl (klik) - przyjemne w noszeniu espadryle na koturnie które pojawiły się już w poprzednim poście.
Kolczyki pióra w moim ukochanym kolorze fuksji ze sklepu ecarla.pl (klik) :)
A naszyjnik to nadmorski zakup z tamtego roku (House).

Piszcie jak Wam się podoba! :)

Ściskam!












Do następnego! :)

9 komentarzy:

  1. Świetna, idealna stylizacja na ostatnie dni lata :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz ślicznie! Piękne kolczyki! Pozdrawiam 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolczyki są świetne, ożywają całą stylizacja, ale niekoniecznie podobają mi się w połączeniu z naszyjnikiem - w tym miejscu za dużo się dzieje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właśnie też zastanawiałam się czy to aby nie za wiele...ale że to ostatnie podrygi lata to stwierdziłam: a niech będzie kolorowo! ;) Dziękuje za szczerą opinię i pozdrawiam ciepło! :)

      Usuń
  4. Bardzo urocza stylizacja! Sam raz na takie dni jak dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się dodatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zuć już w powietrzu nadchodzącą jesień, głównie wieczorami, ale i po zestawach blogerek, które powoli zaczęły już wprowadzać jesienne klimaty na swoich blogach :/ ale u Ciebie kochana jeszcze tak fajnie letnio i kolorowo- super wyglądasz !
    a biżuterię masz boską - ja sroczka jestem, więc z chęcią bym Ci ją skradła <3

    buziaki:*
    daria

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger