piątek, 1 września 2017

Mobile mix czyli sierpień w zdjęciach!

Hej!

Witam Was już we wrześniu!
Pora zacząć przygotowania do jesieni!
Kurtki, swetry, długie spodnie...czas wygrzebać z dna szafy. Dni lecą jak szalone, moje cały czas na pełnych obrotach. Czasem moja produktywność jest bliska zeru ale postanowiłam że dam z siebie wszystko i znajdę czas na przyjemności a taką jest dla mnie z pewnością prowadzenie bloga :) może częstotliwość wrzucanych przeze mnie postów trochę się zmniejszyła ale...są rzeczy ważne i ważniejsze. Robię co mogę!

Do rzeczy! Dziś porcja sierpniowych fotek z mojego telefonu, podobnie jak w lipcu. O dziwo, ten misz-masz cieszył się w tamtym miesiącu dużym powodzeniem. Stąd kontynuacja ;)
Zdjęcia, które już mieliście okazję oglądać gdzieś tam na portalach społecznościowych oraz te, które nie ujrzały jeszcze światła dziennego. Nie ma co się oszukiwać, galeria została zdominowana przez mojego synka ;)
Ale na szczęście kilka innych zdjęć też się znalazło... aby Was nie zamęczyć ;) Pojawi się też kilka zrzutów ekranu, rzeczy które wpadły mi w oko gdzieś tam przy okazji ;)

Miłego oglądania!

Instagram i Snap: joanna_majj

Facebook: https://www.facebook.com/joannamajj/



Majeczka :)

Gdzie jest bobas? ;)

Uwielbiam!

Kolorowo :)






I tatko się załapał :)



U mamuni w ogródku ;) 


Tu jeszcze czekaliśmy na Igorka...

Dziubki ;p


Chillout! 

Kocham ten uśmiech!


Mniam!

Home sweet home...

Co mi wpadło w oko? Proszę bardzo! 



Torebki koszyki - mega!

Choker dla odważnych ;) 


Okularki...



Do następnego! 

6 komentarzy:

  1. Zdjęcia są fantastyczne. Poczułam rodzinną, domową atmosferę!
    Bardzo podoba mi się kącik maluszka. Wpisuje się w mój gust. Podobnie zresztą z rzeczami, które również wpadły mi w oko. Super wpis, czekam na więcej! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo że niedługo jesieni to jeszcze można poczuć nie tylko ciepło za oknem ale też za ekranu komputera patrząc na te zdjęcia. Tak jak koleżanka z góry tak i ja również czuje domowe ciepełko i powodzonka w wychowaniu szkraba małego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj już dzisiaj wrzesień w poniedziałek znowu trzeba wrócić do tej szkolnej rutyny :P Chociaż pogoda jak na razie z oknem jest cudowna :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia, bardzo ładny masz uśmiech ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne maleństwo :) I super zdjęcia!
    Pozdrawiam!
    kwiatki-wariatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger