środa, 22 listopada 2017

Moje podpowiedzi na świąteczne prezenty!

Bardzo lubię przedświąteczny klimat, chociaż uważam, że wystawianie na witryny sklepowe czekoladowych mikołajów, choinek i innych świątecznych gadżetów już na początku listopada to lekkie przegięcie ;)

Co nie znaczy że nie warto rozglądać się już za prezentami dla najbliższych! Takie bibeloty to ja akurat uwielbiam! :)

Poniżej moje propozycje na ciekawe upominki pod choinkę!

Dajcie znać czy coś Wam się spodobało!
No to zaczynamy!

Ceramiczny kubek z zaparzaczem
Idealny do ciepłej, zimowej herbatki :) 
Cena: 19,99 zł


Urocze filiżanki do herbaty
Cena: 57,00 zł

Ciepły, uroczy sweterek 
Cena: 99,99 zł

Dla Niego
Cena: 129,00 zł

Fotoksiążka - wspaniały zbiór najpiękniejszych wspomnień
Cena: 29,00 zł
Pudełko - szkatułka na biżuterię
Cena: 79,90 zł
KLIK
KLIK
Cena: 64,99 zł



Ciepłe, świąteczne skarpety - OBOWIĄZKOWO! ;)
Cena: 14.99 zł

Książki które osobiście uwielbiam i ciągle zaopatruje się w nowe propozycje :)
(te poniżej to te znajdujące się na mojej liście książek do przeczytania!)

Cena: 32,99 zł
Cena: 28,99 zł
Cena: 14.92 zł

Cena: 40,99 zł
Planer - który sama zamierzam kupić i prowadzić systematycznie od nowego roku ;)
Cena: 59,00 zł


Świeca zapachowa z Yankee Candle
Cena: 99,00 zł

Zestawy kosmetyków

Cena: 29,00 zł
Cena: 39,90 zł
Świąteczna pościel 
Cena: 67,50 zł
I to by było na tyle! ;)
Coś wpadło Wam w oko? :)
Pozdrawiam ciepło i do następnego!!!

13 komentarzy:

  1. Bardzo fajne propozycje, a nie wiedziałam co mam kupić teraz zachowam ten post i wybiorę sobie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. to pudeleczko jest swietne , zwlaszcza ze moja druga polowa kocha bizuterie :)
    zapraszam www.justine-r.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Też uważam, że ozdoby świąteczne na początku listopada to duża przesada. Przez to, mniej czuć magię świąt jak już one nadejdą

    OdpowiedzUsuń
  4. Filiżanki i świece to jest to zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. produkty dość klimatyczne, w sumie to całkiem fajny pomysł na prezent ;D Ja jeszcze o prezentach, ozdobach nie myślę... poczekam na odpowieni moment ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie przepadam za prezentami z motywami świątecznymi. Wolę coś, co mogę wykorzystać przez cały rok. Ale przyznać muszę, że grube skarpetki ze wzorkiem sama chętnie bym nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już chcę Świeta :) Ale jeszcze te prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rzeczy! Uwielbiam święta, lubię dekoracje świąteczne, prezenty itp. Świetny post! Pozdrawiam! ;)
    https://drawing-myhobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Książka, świece i kubeczek z herbata- połączenie idealne<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka fajna szkatułka na biżuterię.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pudełeczko na biżuterię jest fajne;)
    pozdrawiam serdecznie :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkatułki piękne. Moja jest już dosyć stara, i przydałaby mi się nowa ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe propozycję :) Każdy znajdzie coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger