czwartek, 16 listopada 2017

Torebki, szaliki i inne dodatki - czyli co ciekawego znalazlam na allegro!


Gdzieś tam "między pieluchami" - nie będę się za bardzo rozwodzić - kolejna garść ciekawych propozycji z allegro!
A co najważniejsze! Ceny nie zwalają z nóg! ;)
Nie szukałam wprawdzie niczego awangardowego...to co ostatnio lubię najbardziej: krata, naszywki i ciepłe okrycia.

Zapraszam!
Mam nadzieję że znajdziecie coś dla siebie!

Pozdrawiam ciepło!


KLIK (w aukcjach sprzedającego również czarna)
Cena: 95,00 zł

KLIK
Cena: 99,99 zł

KLIK
Cena: 109,99 zł

KLIK
Cena: 35,00 zł



KLIK
Cena: 39,99 zł


KLIK (kolor!)
Cena: 64,00 zł

KLIK
Cena: 59,00 zł (chyba polubiłam ostatnio kratę ;))



SZALIKI

KLIK
Cena: 31,90 zł

KLIK
Cena: 34,00 zł (cieplusi! )

KLIK
Cena: 26,89 zł
CZAPKI

KLIK
Cena: 29,90 zł

....i kapelusze (uwielbiam je u kogoś na głowie...ja sama bije się z myślami ;))

Świetne zestawy! Zarówno na zimę jak i jesienną niepogodę! 
Cena: 57,59 zł

KLIK
Cena: 25,00 zł

KLIK
Cena: 69,79 zł

KLIK
Cena: 49,90 zł

RĘKAWICZKI

KLIK (nie trzeba ich ściągać aby obsłużyć smartfona ;))
Cena: 22,98 zł

KLIK
W tych nie obsłużycie smartfona ;))
Cena: 12,88 zł

KLIK (klasyczne czarne)
Cena: 24.96 zł

KLIK
Słodkie norewskie ze śnieżynką ;) 
Cena: 11.80 zł


Koniecznie dajcie znać czy coś Wam wpadło w oko! :)

9 komentarzy:

  1. Wow nie wiedziałam ,że na allegro można znaleźć tyle fajnych rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Plecak nr 2 przepiękny *-* rękawiczki tez świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście te konkretne produkty wolę zamówić bezpośrednio od zagranicznych dostawców.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za te podpowiedzi, bo zobaczyłam tyle wspaniałych rzeczy, że chciałabym kupić wszystko. Te rękawiczki są świetne!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie fajne poncho! boskie:D
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy ;) Ja już jestem gotowa na zimę, może tylko czapkę dokupię nową, ale to zupełnie innej szukam.
    ✾ I'm Dollka Blog ✾

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger