piątek, 19 stycznia 2018

Co ostatnio czytałam? Co polecam? Porozmawiajmy o książkach!

Witajcie!

Dawno nie było nic o literaturze na spokojne wieczorki więc powstał dziś książkowy post! :)

Chciałabym podzielić się z Wami moimi wrażeniami po przeczytaniu dwóch bardzo różnych od siebie publikacji.
Wszystkie książki, które dotychczas pokazywałam na blogu, były godne uwagi i polecenia. Tutaj troszkę się to zmieni - aczkolwiek ile ludzi tyle opinii i to co nie podoba się mnie, Was może wprawić w zachwyt :) Dlatego jeśli będziecie mieli okazję kupić którąś z poniższych książek - oczywiście zachęcam!

ENJOY!


1. BEAR GRYLLS - PORADNIK PRZETRWANIA W ŻYCIU



Wiecie doskonale że kocham książki motywacyjne. Ta jest jedną z lepszych jakie czytałam. Pierwszą moją książką tzw. samopomocową była "Potęga Podświadomości" i uważam że nie przebije jej żadna inna. Natomiast ta jest jej bardzo bliska pod wieloma względami. Po pierwsze - pisana przez niesamowicie inteligentnego mężczyznę - urzeka swoim przekazem i mądrością. Czyta się ją niezwykle szybko, gdyż każdy rozdział posiada max 3 strony. Język jest prosty i bezpośredni. Za każdym razem, gdy docierałam do końca rozdziału towarzyszyło mi poczucie że muszę przeczytać jeszcze jeden, i jeszcze, i jeszcze......
Po drugie - Czy Ciebie też dopada czasem spadek formy, brak motywacji czy chęci do działania? Wiedz że nie jesteś sam! ;) "Poradnik przetrwania w życiu" tłumaczy nam, na przykładach znanych z codzienności, jak się motywować oraz sprawić aby każdy dzień przynosił nam szczęście i radość. Mówi o tym, co w życiu powinno być dla nas najważniejsze - rodzina, miłość, przyjaźń, lojalność. Bo w czasach, gdy sukces utożsamiany jest z posiadaniem pieniędzy czy coraz to nowszego modelu samochodu tak łatwo się pogubić. Stosowanie prostych zasad zawartych w książce pomoże każdemu odnaleźć siebie i drogę ku swoim marzeniom.
Uwierz w siebie, bądź pozytywnym człowiekiem, przygotuj się na wzloty, upadki i spełniaj swoje pragnienia!
Z pewnością do niej jeszcze powrócę.

JAK DLA MNIE OGROMNA DAWKA POZYTYWNEJ ENERGII! 









2. ANNA TODD - IMAGINES



Byłam niesamowicie ciekawa tej propozycji...już Wam tłumaczę dlaczego. 
Książka z gatunku Fan Fiction....czyli? To Ty jesteś głównym bohaterem! Rozumiesz? Masz sobie wyobrazić że: zakochuje się w Tobie Zack Afron czy Chris Evans, że przyjaźnisz się z Kim Kardashian, że Edd Sheeran ma dla Ciebie niesamowity prezent urodzinowy....
Boże Drogi! Przecież ja chce usiąść z książką i odpocząć, a nie męczyć się aby wcielić się w rolę! Z resztą.... nigdy nie marzyłam o tym aby przyjaźnić się z Kim czy Bieberem. 34 opowiadania....jak miałam sobie wyobrazić historię skoro za cholerę nie wiem kim są Bracia Hemsworth...(powinnam to wiedzieć?). Ten gatunek ma dawać nam rozrywkę, śmieszyć, przenieść w świat fantazji. Mnie tylko zirytował i nie pobudził moich szarych komórek do twórczego myślenia. Jak dla mnie książka zdecydowanie dla nastolatek.
PRZEPRASZAM WSZYSTKICH FANÓW TEJ KSIĄŻKI ALE JESTEM ZDECYDOWANIE NA NIE. Może jestem za stara ;) Nie interesują mnie celebryci i cały Hollywodzki światek. Przeczytałam 1/3 książki....i co? Tylko się zmęczyłam (ufff....musiałam się wygadać :p).


Czytaliście powyższe książki? Jak Wasze wrażenia? Co aktualnie czytacie i co możecie mi polecić?
Koniecznie dajcie znać w komentarzu!


Buziaki!!!
Do następnego!

7 komentarzy:

  1. Super ! P.S naprawdę niewiesz kim są bracia Hemsworth ?! ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka "IMAGINES" mnie zainteresowała. Może się na nią skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam, też pewnie bym drugiej nie strawiła. Choć trzeba przyznać, że to ciekawy pomysł. Ja ostatnio staram się odłożyć wszelkie poradniki, ile ich można wertować. Z mojej strony co do fajnych książek, jakie ostatnio czytałam to ,,Życie Pi", polecam!!! Bardzo pobudza wyobraźnię ;)

    http://www.karina.stankowicz.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Film oglądałam ale po książkę sięgnę z przyjemnością!

      Usuń
  4. Ten poradnik przetrwania bym chętnie przeczytała. Uwielbiam, jak i Ty, książki motywacyjne - choć zdecydowanie za mało ich czytam.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger