poniedziałek, 15 stycznia 2018

Pielęgnacja z BIOETIQ - z miłości do natury!

Hej!

Jak ostatnio wspominałam na Instagramie, chciałam podzielić się z Wami moją subiektywną opinią o produkcie marki BIOETIQ (www.bioetiq.com). Zanim jednak przejdę do sedna, opowiem Wam o tym, dlaczego w ogóle zainteresowałam się właśnie tą marką i jaka idea jej przyświeca.

To co naturalne, jest najlepsze. Bez dwóch zdań.
Jeśli kosmetyk w większości składa się z substancji chemicznych takich jak parabeny, bawniki czy silikony, lepiej omijać go szerokim łukiem. Marka BIOETIQ doskonale zdaje sobie z tego sprawę, dlatego starannie dobiera składniki do oferowanych przez siebie produktów. Czy to nie wspaniałe że całe bogactwo natury masz w jednym kosmetyku? Ja jestem na TAK! :) 



Kilka dni temu stałam się szczęśliwą posiadaczką balsamu do ciała "Dotyk natury". Nie będę pisać jak wpłynął na moje ciało bo stosuje go zdecydowanie za krótko ale jestem przekonana w 100 % że nie wyrządzi mi on żadnej krzywdy - wręcz przeciwnie! Poprawi stan mojej suchej skóry.



Balsam "Dotyk natury" zawiera w sobie oleje monoi i różę japońską, dzięki czemu poprawia gładkość skóry oraz jej elastyczność. Wzbogacony jest witaminami C i E co wpływa korzystnie na wygląd naszej skóry. Pachnie bardzo delikatnie, nie jest "przesiąknięty" sztucznymi zapachami. Można stosować go zarówno rano jak i wieczorem.

TESTOWANY DERMATOLOGICZNIE. HIPOALERGICZNY. 

Cena to ok. 32,00 zł / 200 ml



W internetowym sklepie marki BIOETIQ (KLIK) znajdziecie szereg produktów do twarzy i ciała tj. kremy, serum, żele do mycia. WSZYSTKIE kosmetyki tej firmy zawierają szereg naturalnych składników i absolutnie nie są naładowane chemią.

UNIKAJMY TEGO CO SZKODLIWE DLA NASZEGO CIAŁA I CZERPMY ZDROWIE Z NATURY!

POLECAM!!! :)


Czy stosowałyście produkty marki Bioetiq? Jak sprawdziły się na Waszej skórze? Dajcie znać w komentarzu!


Do następnego!
Ściskam!

8 komentarzy:

  1. Niestety nie miałam okazji nigdy testować tych produktów u siebie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie słyszałam o tym balsamie, ale z pewnością wydaje się być świetny. A co do naturalnych kosmetyków - sama jestem jak najbardziej na TAK! :) Przez duże "T" :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie coscudownego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie miałam okazji przetestować kosmetyków tej firmy, ale zachęcasz do ich zakupu. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jestem na TAK z takimi produktami :) Chętnie przetestuję ten balsam :)

    Zapraszam do siebie :*
    http://www.ohmystyle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam, że nie miałam tych produktów jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię balsamów, ale z firmą chętnie się zapoznam :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny balsam, niestety nigdy nic nie miałam z tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie stosowałam nigdy produktów tej firmy, ale uwielbiam delikatne zapachy. Oczywiście masz rację - produkty naturalnie są dla nas jak najlepsze :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger