środa, 10 stycznia 2018

Wygodny look i ulubiona książka - duet idealny!

Hej!

Jak już wiecie, moją szafę opanowały swetry! Wygodne legginsy, ciepły sweterek, pyszna kawa i dobra książka - uwielbiam ten stan! ;)

Swój wolny czas staram się wykorzystywać jak najlepiej...przeważnie sięgam wtedy po coś do czytania. Bardzo lubię książki motywacyjne, więc stałam się posiadaczką kolejnej. Bear Grylls i Jego "Poradnik przetrwania w życiu" pochłonął mnie bez reszty. Ale o tym w osobnym poście ;)

Jeśli chodzi o look, ostatnio podczas moich internetowych łowów na stronie Bonprix (www.bonprix.pl) znalazłam prawdziwą perełkę! Ciepły sweter w gwiazdki! Totalnie urzekł mnie swoim kolorem :)
Jest bardzo miły w dotyku i przyznam że to ostatnio faworyt wśród moich zimowych sweterków :)
Ja wybrałam rozmiar 36/38 i jak dla mnie jest idealny! Luźny i mega wygodny!

Do kupienia tutaj!
KLIK ----> SWETER BONPRIX







Jak Wam się podoba? Koniecznie dajcie znać w komentarzu!
Pozdrawiam ciepło i do następnego!

10 komentarzy:

  1. JA mam straszny problem z produktywnym wykorzystywaniem czasu wolnego, zwykle spędzam go przed komputerem, bo w ciągu dnia nie ma na to czasu. Sweterek jest przeuroczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękny ten sweterek! Mój ulubiony kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też zima mija pod znakiem sweterków i legginsów. Szczególnie, że większość czasu spędzam w domu i mogę sobie pozwolić na taki wygodny look:)

    OdpowiedzUsuń
  4. prawie podobny wpis dodałam w zeszłym tygodniu hihi, również w wygodnej stylówce w domu

    _____________
    ♥ Blog dla kobiet daria-porcelain.pl ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę się przestawić też na takie wygodne, domowe (ale ładne jak u Ciebie) stylizacje. Dopiero niedawno udało mi się określić mój styl, ale tylko na "wyjścia". A, że ostatnio dużo w domu przesiaduję. Efekt? Rozciągnięte nieatrakcyjne t-shirty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ladny sweterek ;)
    Ja też staram się o maksymalne wykorzystanie czasu i łapanie go jak tylko się da choć przyznam, że efekty są różne;)

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger