poniedziałek, 8 stycznia 2018

Hej SEXI MAMO! TAK TY! Ten post jest właśnie dla Ciebie!

Cześć i czołem! ;)

Dziś w roli głównej kosmetyki marki BIELENDA (www.bielenda.pl) z serii Sexi Mama, skierowanej do kobiet w ciąży i po porodzie.

Poniżej znajdziecie moją subiektywną ocenę na temat każdego z produktów które stosowałam. Jak się sprawdziły na mojej skórze? Czy warto je kupić? O tym poniżej!

ENJOY!





1. Skuteczny balsam ujędrniający do ciała.

Pojemność: 200 ml
Cena: ok. 18,00 zł

Balsam skierowany jest do kobiet od 4 miesiąca ciąży oraz do kobiet po porodzie. 
Ma za zadanie ujędrnić osłabioną skórę, nawilżyć oraz pomóc w redukcji cellulitu. Tak to niestety jest, że po porodzie nasza skóra nie wygląda w większości tak, jakbyśmy tego chciały ;)
Produkt ten stosowałam już urodzeniu maluszka i efekty są dla mnie bardzo zadowalające. To mój zdecydowany faworyt!!! Po miesiącu stosowania, zauważyłam że skóra jest zdecydowanie bardziej napięta, a cellulit na udach wyraźnie się zmniejszył. Balsam ma gęstą konsystencję lecz dobrze się wchłania i nie pozostawia tłustych plam na ubraniach. Wiem, że jeszcze kiedyś z przyjemnością do niego powrócę!  



2. Skuteczna kuracja przeciw rozstępom.

Pojemność: 150 ml
Cena: ok. 15,00 zł

Produkt polecany od 4 miesiąca ciąży oraz dla kobiet po porodzie, karmiących piersią.
Jego zadaniem jest redukowanie wielkości i głębokości istniejących już rozstępów oraz zapobieganie nowym. Mimo że problem z rozstępami miałam niewielki (mała pamiątka na brzuchu ;)), to zdecydowałam się zastosować ten produkt. Stosowałam go przez miesiąc, zarówno rano jak i wieczorem. Ku mojemu zaskoczeniu i oczywistym zadowoleniu, moje małe rozstępy zdecydowanie się rozjaśniły i stały się prawie niewidoczne. Jest bardzo wydajny przez co będę stosować go nadal bo efekty są naprawdę widoczne! Delikatny zapach, świetna konsystencja - polecam, polecam, polecam!


3. Skuteczna oliwka w żelu.

Pojemność: 150 ml
Cena: ok. 16,00 zł

Do przetestowania od marki Bielenda otrzymałam również oliwkę w żelu. 
Skierowana jest do kobiet w ciąży, a za zadanie ma nawilżyć oraz regenerować. Może być również stosowana przez kobiety po porodzie aby wzmocnić wysuszoną i podrażnioną skórę. Oliwka ma konsystencję żelu, dzięki czemu bardzo dobrze rozprowadza się ją po ciele.  Świetnie natłuszcza skórę. Słodkie migdały i oliwa z oliwek, nie dość że pięknie pachną to rewelacyjnie działają na skórę.


Preparaty nie zawierają sztucznych barwników, alergenów oraz parabenów. Są bezpieczne dla kobiet w ciąży jak i dla dziecka. Zapewniają szybkie i skuteczne działanie. Jestem bardzo zadowolona z ich stosowania i po raz kolejny nie zawiodłam się na marce Bielenda. Dobre produkty w rozsądnej cenie - o to właśnie chodzi!


KOSMETYKI BIELENDA:
SKLEP WWW: bielenda.pl
FB: https://www.facebook.com/bielenda/
INSTAGRAM: https://www.instagram.com/bielenda/?hl=pl

Czy używałyście powyższych produktów marki Bielenda? Jak Wasze wrażenia? Koniecznie dajcie znać! 

8 komentarzy:

  1. Temat mamusiowania jeszcze jest mi obcy, jednak kosmetyki Bielendy uwielbiam :) Bardzo ładne zdjęcia :)

    Adatoniewypadaaaa

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja ciocia używała tych produktów będąc w ciąży i bardzo je sobie chwaliła :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. O coś dla mnie idealnego jestem w 21 tc :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem z czystym sumieniem polecam! Jesteś na półmetku...powodzenia Kochana! :)

      Usuń
  4. Jak na razie mamusią nie zamierzam zostać ale napewno kiedyś się przyda :)
    zapraszam do mnie https://natalluska.blogspot.com/2018/01/fryzury-dla-krutkich-wosow-na-rok-2018.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogolnie uzywam produktow tej narki ale tych jeszcze nie. Nie wiedziałam o ich istnieniu i musze nadrobic bo zrobily mi sie straszne rozstepy na udach :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogolnie uzywam produktow tej narki ale tych jeszcze nie. Nie wiedziałam o ich istnieniu i musze nadrobic bo zrobily mi sie straszne rozstepy na udach :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie opisane. Nie wiem dlaczego ale mam wrażenie, że część balsamów z Bielendy strasznie słabo się wchłania.

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger