wtorek, 2 stycznia 2018

Początek roku na sportowym luzie!

Hej, Hej!

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKUUU!!!!! ;)

Dziś przychodzę do Was ze sportowym outfitem!
Bluza, leginsy, wygodne i ciepłe buty - tak mi najlepiej!
Oczywiście kurtka leżała obok....ale nie było aż tak zimno! 8 stopni w styczniu to jest coś :)
Chociaż, powiem Wam szczerze, że brakuje mi trochę śniegu i zimowej aury...szczególnie brakowało mi jej w Święta. Zdecydowanie uzupełniłaby świąteczny klimat :) No ale zima się jeszcze nie skończyła! Życzę nam śniegu po pas! :p

Bluza H&M - klik
Leginsy H&M  - klik 
Buty styloskop.pl - klik 

Dajcie znać jak Wam się podoba! :)
Do następnego! 







Buziaki! 




14 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie proste outfity, takie są najlepsze i najwygodniejsze :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylowka świetna. Bardzo lubie takie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Prześwietna ta bluza! Zakochałam się w niej.Lubie sportowe stylóweczki.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.ohmystyle.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja!
    bydlinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna bluza! Uwielbiam takie luźne look'i
    https://blekitnypamietnik.blogspot.com/2017/12/bye-bye-2017.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Super!

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku,
    xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna, sportowa stylizacja!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny luzak :D
    i jaką Ty masz figurę kochana aaaaa
    ja wlaśnie staram się wrócić po ciąży do formy :P_ hehe


    Samych wspaniałości życzę na Nowy Rok kochana:) :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluza świetnie na Tobie leży, ale ja bym nie mogła się teraz tak ubrać chyba żeby wyjść na siłownie w pracy dress code i nie ma samowolki ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się taki sportowy styl, ale na kimś (w tym przypadku - na Tobie). Sama nie noszę sportowych rzeczy, omijam z daleka. Może kiedyś się to zmieni. ;)

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger