piątek, 9 marca 2018

Jeden sklep - 600 MAREK! Moje nowości ze sklepu FOOTWAY.

No dzień dobryyyyy! ;)

Witam Was z szerokim uśmiechem na twarzy, bo dziś to, co kobiety lubią najbardziej! Buty! 

We współpracy ze sklepem internetowym FOOTWAY , dotarła do mnie paczka która totalnie powaliła mnie na kolana! :)

Wiedziałam co otrzymam, buty które trafiły w moje ręce wybierałam sama, jednak cieszyłam się jak dziecko witając w drzwiach kuriera. 

To już? Już do mnie dotarła? Tak szybko? 
Czekałam jedyne dwa dni, mimo że towar idzie aż ze Szwecji. 

Jeśli chodzi o stronę internetową, jest ona bardzo czytelna i przejrzysta. Zamawianie jest prawdziwą przyjemnością. U góry po prawej stronie znajduje się opcja "szukaj", gdzie możecie bardzo dokładnie sprecyzować jakim obuwiem jesteście zainteresowani. Rozmiar, marka, typ obuwia, kolor...wśród ponad 600 marek ciężko znaleźć to, co nas faktycznie interesuje, więc ta opcja jest idealna! Bardzo ułatwia kupno obuwia. 

Na stronie znajdziecie buty damskie, męskie oraz obuwie dziecięce. Przyznam że ilość butów które oferuje sklep, przyprawia o nie mały zawrót głowy ;)

Co wybrałam dla siebie! AAAAAAA.....Już Wam pokazuję!



Mój pierwszy wybór to buty PUMA Rebound Street v2 L White. Klasyczna i uniwersalna propozycja. Pasować będą do wielu stylizacji. Są niesamowicie wygodne ze względu na grubą podeszwę . Jestem zauroczona! ;) Na stronie dostępna jest również wersja czarna.

Buty PUMA możecie kupić TUTAJ: KLIK 









Kolejnym wyborem były buty marki Guess Super 3 Fal 12 White. Kolejne klasyki, które będą idealne na co dzień. Do spodni, sukienki, szortów. Cena również jest świetna gdyż na Ceneo ten model kosztuje 399,00 zł. 

TUTAJ! - KLIK







Ostatnie to już nie obuwie sportowe! Skusiłam się na piękne botki marki Duffy, które będą idealne na wiosnę :) Uwielbiam frędzle, w swojej kolekcji mam bardzo podobne buty w kolorze czarnym, jednak gdy tylko je zobaczyłam - musiałam je mieć! :) Mega stabilny korek oraz świetny kolor. Również przecenione są o połowę! 

Do kupienia tutaj - KLIK




Mimo że tak jak wspominałam, wpis powstał w ramach współpracy ze sklepem footway.pl (i przemiłą Panią Agnieszką! :)), zupełnie nie wpływa to na moją opinię. Jeden sklep, oferujący tyle markowego obuwia, że każdy znajdzie coś dla siebie. Na dodatek, w mega atrakcyjnych cenach! Polecam, zajrzyj koniecznie!





21 komentarzy:

  1. Puma najlepsza :)
    Ciekawy wpis , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Trampki z Guessa świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow wszystkie buciki są na prawdę cudowne!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty nie w moim guście, w sumie Pumy najlepsze, ale zależy jak będą wyglądały też w pełnej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne buty <3 Jestem zakochana w tych z guess!
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne buty Puma. Uwielbiam taką wygodną wersję obuwia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie są świetne, ale Guess wygrywa!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale wybrałaś świetne modele :D
    Buty puma najbardziej mi się spodobały

    OdpowiedzUsuń
  9. Skale jak zwykły sklep, przeglądam asortyment i buty nike w cenie 400+ więc wcale nie jest on tańszy. Dwa, że na promocji w wielu sklepach znajdziemy je o połowe taniej :) Ja jestem miłośniczką białych, oryginalnych butów ale kupuje je w sklepie stacjonarnym.. a że mieszkam w UK to nie ukrywam, mogę sobie pozowlić na więcej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trampki Guessa były przecenione z 297 zł na 149 zł...jak dla mnie to świetna cena i świetna promocja. Taniej tego modelu nigdzie nie znalazłam :) A buty nike możesz też tam znaleźć za 200 czy 300. Pewnie ze lepiej kupić w sklepie stacjonarnym, możemy je przymierzyć, natomiast ja nie mam takiej możliwości :)

      Usuń
  10. Ale piękne butki :) O sklepie już słyszałam, ale nie mam o nim dobrego zdania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, szkoda :( Dlaczego Twoja opinia o sklepie nie jest pozytywna?

      Usuń
  11. Ale cuda <3 wszystkie mi się podobają :)
    Cudowny blog! Jestem zachwycona :*
    Zapraszam do mnie. Zaobserwujesz? :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam fioła na punkcie butów, szczególnie sneakersów. Mam ich tyle, że nie mieszczą mi się w mieszkaniu! :D Ale żadnych nie oddam za żadne skarby! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim zdaniem buty Guess najładniejsze, aczkolwiek inne propozycje też są niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne te buty sportowe! Szukam właśnie jakiś na stronie https://butymodne.pl/damskie-butymodne-c531.p370.html i widziałam kilka propozycji. Bardzo podobają mi się białe, ale szczerze się nad nimi zastanawiam, ponieważ nasza polska pogoda jakoś nie rozpieszcza i takie białe buty nie byłyby dobrym pomysłem na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  15. oj ja z modą też na bakier, ucze się, staram ale po prostu nie mam tego poczucia w czym wyglądam ok a w czym nie

    OdpowiedzUsuń
  16. Pumy wyglądają super i w dodatku sprawiają wrażenie lekkich i wygodnych. Muszę jes sprawdzić jak będę w obuwniczym bo bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger