poniedziałek, 12 marca 2018

Kosmetyki do makijażu od Eveline Cosmetics!

HEJ HEJ! :)

Co tam u Was? ;)

Dziś na tapecie kosmetyki do makijażu marki Eveline Cosmetics!

Przyznam, że dotarły do mnie dobry miesiąc temu ale nie miałam  czasu zabrać się za posta! Bardzo ale to bardzo chciałam Wam o nich napisać! W końcu znalazłam chwilkę i jest!

Ich seria do pielęgnacji sprawdziła się u mnie wyśmienicie. Byłam mile zaskoczona produktami o których pisałam tutaj: KLIK.

Tym razem produkty, którymi możesz wykonać swój make up! :)


PODKŁAD DO TWARZY LIQUID CONTROL HD

Posiadam najjaśniejszy kolor 005 IVORY. Podkład ma bardzo lekką konsystencję. Przed użyciem trzeba nim koniecznie wstrząsnąć bo mam wrażenie że się "rozwarstwia". Często porównywany jest z podkładem HD od Catrice, jednak ja widzę ogromną różnicę. Podkład od Catrice jest dla mnie podkładem mocno kryjącym, ciężkim. Używałam go bardzo długo, jednak po pewnym czasie zauważyłam że zatyka pory. Podkład od Eveline jest dużo bardziej delikatny. Nie kryje tak mocno, jak dla mnie jest idealny na co dzień ponieważ nie daje efektu maski. Podkład od Catrice schowałam sobie zatem na większe wyjścia a w mojej kosmetyczce zagościł na stałe podkład od Eveline. Bardzo ładnie stapia się z cerą, powoduje że makijaż wygląda na świeży, delikatny i dziewczęcy. Aplikator w formie pipetki pozwala na użycie odpowiedniej ilości podkładu. 

Cena : 37,99 zł 
Do kupienia tutaj: KLIK


ROZŚWIETLAJĄCY RÓŻ DO POLICZKÓW

Ładny, różowy, delikatny odcień. Na twarzy prezentuje się bardzo naturalnie. Stosuje go dość często i przyznam że jest mega wydajny, nie widać nawet że jest przeze mnie używany ;) Łatwo się go rozprowadza i co najważniejsze - nie zostawia plam. Idealny do torebki, posiada wygodne opakowanie na zatrzask. 


Cena : 24,65 zł 
Do kupienia tutaj: KLIK



KREMOWY ROZŚWIETLACZ DO TWARZY

Do wyboru mamy dwa odcienie - light oraz gold. Ja posiadam ten jaśniejszy. Przyznam że zdecydowanie wolę rozświetlacze w kamieniu, natomiast ten sprawdza się u mnie całkiem dobrze. Po nałożeniu trzeba go szybko wklepać, ponieważ migiem zastyga na twarzy ;) Dobrze stapia się z podkładem i daje efekt naturalnego rozświetlenia. Jestem zadowolona, chociaż częściej sięgam po rozświetlacz w kamieniu od Catrice. Na pochwałę zasługuje również niska cena. 

Cena : 12,59 zł 
Do kupienia tutaj: KLIK



ZESTAW DO STYLIZACJI BRWI

W zestawie znajdują się dwa matowe cienie, miękki wosk oraz mały pędzelek. Jest to produkt który również sprawdził się u mnie świetnie. Używam go za każdym razem przy robieniu makijażu, jedynie końcówki brwi poprawiam pisakiem od Catrice. Z reguły używam ciemniejszego cienia. Zadaniem wosku jest utrwalenie koloru. Brwi wyglądają bardzo naturalnie. Co tu dużo mówić - polecam. 

Cena : 24,59 zł 
Do kupienia tutaj: KLIK


CIENIE DO POWIEK QUATTRO

Kurcze, no niestety....zupełnie nie są to moje kolory. Nie będę używać tej paletki, chociaż pigmentacja cieni jest w porządku. Do wyboru na stronie jest wiele wariantów kolorystycznych, dlatego myślę że niedługo skuszę się na jakieś brązy :) 

Cena : 17,59 zł 
Do kupienia tutaj: KLIK


CIENIE DO POWIEK W KREMIE

A no i to już jest cień który przypadł mi do gustu bardzo! :) W pierwszej chwili myślałam że w moje ręce trafił błyszczyk...jakże się pomyliłam! Piękny, metaliczny cień który można stosować wraz z innymi lub jako samodzielny produkt. Świetnie rozświetla oko i nadaje mu blasku. Szybko zastyga i nie klei się. Do wyboru macie cztery warianty kolorystyczne. Aby uzyskać delikatny efekt - wystarczy wklepać go palcem, jeśli oczekujemy mocniejszego rezultatu - użyjmy załączonej pacynki. 

Cena : 16,99 zł 
Do kupienia tutaj: KLIK



TUSZ DO RZĘS BIG VOLUME LASH

Tusz spełnia swoje zadanie, pogrubia (chociaż bez efektu WOW) oraz wydłuża rzęsy, przy okazji ładnie je rozczesując i nie pozostawiając grudek. Nie skleja rzęs :) Moim ostatnim faworytem jest tusz z Delii, o którym pisałam jakiś czas temu (znalazł się wśród ulubieńców miesiąca), jednak ten również sprawdził się świetnie. Ma bardzo mocny, czarny kolor. Uważam że lepiej sprawdzi się na co dzień, a niżeli na wielkie wyjścia.

Cena : 18,59 zł 
Do kupienia tutaj: KLIK



Czy lubicie produkty Eveline Cosmetics?
Czy używałyście produktów powyżej?
Dajcie znać!

Pozdrawiam ciepło!

Przy okazji zapraszam na IG oraz SNAPA: joanna_majj

Buziaki!

27 komentarzy:

  1. Jak to ciekawie przedstawione kosmetyki. Fajnie zrobiona recenzja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam żadnych kosmetyków z Eveline, moja mama chyba jakichś pojedynczych używa. Za to na tusz chętnie bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jako facet nie znam się na kosmetykach :) ale z chęcią przeczytałem i popatrzyłem na zdjęcia! SĄ SUPER!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. O, świetny post! Bardzo lubię i cenię sobie tą firmę :) Chętnie wypróbuję cień do powiek w kremie, wygląda bosko! :)

    Zaobserowałam chyba na wszystkim social mediach <3

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ich kosmetyki za taką cenę to coś cudownego!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię Eveline, mam maskare i jest świetna!

    http://start-afire.blogspot.com/2018/03/paczka-niespodzianka-od-tally-weijl.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię kosmetyki Eveline mój ulubieniec od lat 478 pomadka do ust :)
    https://desa17.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tą firmę , a ten podkład mnie skusił. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jedynie z podkładem się wcześniej spotkałam.
    Bardzo ciekawe opisy, kosmetyki zachęcają!

    OdpowiedzUsuń
  10. Paletka cieni nie przemawia do mnie kolorami :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie również nie, zupełnie nie są to moje kolory ;)

      Usuń
  11. Znam tą markę,jest bardzo fajna. Ciekawe kosmetyki, podobają mi się😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam ich podkład Ideal Cover, jest boski.

    OdpowiedzUsuń
  13. o nieeee teraz chcę te mazidła wszystkie;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Od Eveline znam i lubię tylko tusze do rzęs ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sama mam kilka kosmetyków tej marki i często po nie sięgam. Mogę polecić :D

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili!
    Miłego dnia! xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  16. Eveline jest super! Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. błyszczyk fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo rzadko używam produktów z Eveline, miałam kiedyś balsam i odżywkę do paznokci, ale może skuszę się na coś nowego ;)
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podkład i zestaw do stylizacji brwi bardzo lubie i też u mnie się sprawdza :)N

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja czekam aż będę mogła je przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. W sumie każda kobieta ma u siebie na pewno całą gamę kosmetyków i jest to jak najbardziej normalne. Ja również od czasu do czasu uczęszczam do gabinetu kosmetycznego http://elite-kosmetologia.pl/ aby oczyścić moją skórę i po prostu wyglądać piękniej.

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger