czwartek, 19 kwietnia 2018

W roli głównej: pudrowy róż! / RABAT NA OBUWIE!!!!

Hej, hej, hej! ;)
sokoły.....


Jak tam się macie? ;) Mi dopisuje dziś humor baaardzo! Słońce świeci, dziecko grzeczne, mąż grzeczny...no czego chcieć więcej! Taki śmieszny żarcik....

Dzisiaj post na słodko! W ostatnio bardzo popularnym, pudrowym różu! W kolorach jasnych, przyjemnych dla oka i takich...wiosennych już na maxa! :)

Chciałabym, abyście zwróciły uwagę nie tylko na odzież ale PRZEDE WSZYSTKIM na obuwie! :) Zimą postawiłam na buty ze sklepu www.styloskop.pl i nie zawiodłam się! Trzy pary nosiłam naprzemiennie, bez przerwy! Teraz nadeszła wiosna, więc nie szukałam długo! Wiedziałam gdzie zaopatrzyć się w kolejne obuwie! Stałam się szczęśliwą posiadaczką dwóch par różowych słodziaków! Zobaczcie tylko jak pięknie prezentują się na nóżce ;) ojojoj....;p

Pierwszy model to jasnoróżowe slipony model PETAL. Przyznam że początkowo bałam się TAK bogatych zdobień na butach. Kwiatki, diamenciki, cyrkonie...skrzy się i świeci! ;) Jednak skusiłam się, a co! Teraz nie żałuję! Moim zdaniem prezentują się cudownie i będą pasować do wielu stylizacji! Mimo że na zdjęciach mogą wydawać się ciężkie, w rzeczywistości są lekkie i wygodne. Komfort noszenia daje mega wysoka podeszwa. Ten model możecie kupić TUTAJ







Druga para jaką wybrałam dla siebie to mokasyny model JADE w kolorze....pudrowego różu, a jakże! ;) Polubiłam się ostatnio z tym kolorem! Tu nie miałam żadnych wątpliwości! Wpadły mi w oko od razu. Nie ma co się oszukiwać że mokasyny powróciły do łask i wypada mieć je w swojej szafie. W sklepie STYLOSKOP znajdziecie wiele modeli i kolorów, także jest w czym wybierać :) Wykonane z miękkiej ekoskóry, bardzo wygodne i jednocześnie mega eleganckie. Do kupienia TUTAJ!






Który model podoba Wam się bardziej?
Jeśli szukacie dla siebie świetnego i solidnego obuwia, odsyłam Was na stronę www.styloskop.pl 

DO NIEDZIELI 22.04 (DO GODZ. 23:59) NA HASŁO: JOANNA15 DOSTANIECIE 15 % RABATU NA CAŁY ASORTYMENT ZE SKLEPU WWW.STYLOSKOP.PL! RÓWNIEŻ NA OBUWIE Z WYPRZEDAŻY! SERDECZNIE ZAPRASZAM I POLECAM!

Pozdrawiam ciepło!

37 komentarzy:

  1. Podoba mi się druga wersja butów. Super blog, będę częściej zaglądała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedna z najpiękniejszych stylizacji jaką ostatnio widziałam :)
    Jest świetna, w szczególności ten płaszcz i buty, normalnie kosmos :)

    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/04/anatomia-skandalu-sarah-vaughan.html

    Dodaję bloga do obserwowanych, liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te pierwsze slip ony z aplikacjami sztos!

    www.szalonakobieta.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy model zdecydowanie bardziej do mnie przemawia! Świetnie wyglądasz! :) Rzadko jednak kupuję obuwie przez internet ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne buty :))

    recenzjebynikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fason butów super, w moim stylu ale jak dla mnie koniecznie czarne :D
    Super wpis :)
    ładnie Ci w takich kolorkach ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi właśnie ta wysoka podeszwa baaaardzo się podoba! Wspaniale wyglądasz w pastelach :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Super buty i płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja zdecydowanie w moich klimatach wszystko ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę przyznać, że buty są rewelacyjne! Całość jak najbardziej miła dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wszytko wygląda :D czuć wiosnę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, genialne buty damskie! Zwłaszcza te drugie. Czy nie uważasz, że obuwie damskie powinni produkować tylko w jasnych kolorach? ;) Są bardziej kobiece moim zdaniem :)

    Świetny wpis, z pewnością będę do Ciebie częściej zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak...ostatnio polubiłam się z pastelami i jasnymi butami <3 Miło mi że wpis się podoba! Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  14. obie pary butów są fantastyczne, tak jasne kolory, biel nude i pudrowy róż bardzo do Ciebie pasują, już zaglądam do tego sklepu, dzięki za rabat

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne stylizacje a buty przepiękne :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakochałam się w tych pierwszych butach <3!

    OdpowiedzUsuń
  17. Pudrowy róż u mnie króluje w tym roku :) Śliczna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  18. ahhh pudrowy róż! <3 kocham ten kolor :)
    Obie stylizacje są śliczne a pierwsze buciki są przepiękne <3
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi się najbardziej podobają spodnie i bluzka

    OdpowiedzUsuń
  20. Cała stylizacja we wszystkich wariantach bardzo ładna i kobieca. Masz świetny gust. Warto odwidzać to miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialnie wyglądasz w pastelowym różu, to chyba kolor stworzony dla ciebie. Mokasyny wyglądają świetnie, elegancko ale na pewno nie banalnie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jedna i druga para śliczne. Pierwsze na bogato i bardzo dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwsza para butów jest wspaniała <3 Koszuleę idealnie dobrałaś pod kolor marynarki <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Stylizacja zdecydowanie w moim guscie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam tego rodzaju tenisówki :) swoje mam już chyba 3 sezon :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super stylizacja. :) bogato zdobione slipony nie do końca do mnie przemawiają, ale mokasyny już bardziej. Właśnie sobie uświadomiłam, że jeszcze żadnych w moim życiu nie miałam. Chyba czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten kolor to ja też lubię. Na lato do wielu stylizacji pasuje. Nie powiem, buty też lubię i mam ich trochę. Ostatnio na https://butymodne.pl/damskie-filippo-na-obcasie-c531.p143.f134.html fajne wsuwane sandałki mi się spodobały. Na lato idealne.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajnie dobrane. Uwielbiam ten kolor a w butach to sie zakochalam;) Swoja droga trafilam na taki sklep: https://www.gaia.com.pl/biustonosz-full-cup-micaela-art-758-bs0758-bez-174991.html Masz moze jakies doswiadczenia z nim? Polecasz? Moze jakas recenzje napiszesz?:D

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale piekne buty1 Najbardziej podobaja mi sie te pierwsze, w kwiaty. Są typowo wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger