piątek, 5 kwietnia 2019

BI ES KUSI ZAPACHEM NA WIOSNĘ!


Jakie piękne opakowania - to moje skojarzenie, gdy z bananem na twarzy otwierałam przesyłkę od Bi - Es. Wiosna pełną parą, nie ma co do tego wątpliwości. Ale! Jak to się mawia "nie wszystko złoto co się świeci", więc od razu przystąpiłam do sprawdzenia na sobie nowej kolekcji Blossom! Mam swojego faworyta, o którym pisałam Wam na Instagramie i zostawiłam go sobie...na koniec! ;)  Flakoniki inspirowane są butelkami Gucci i gdy wrzuciłam pierwsze zdjęcie na IG, od razu to zauważyliście. Ale czy to coś złego? Przecież warto się inspirować i uczyć od lepszych, prawda? :) W każdej buteleczce znajduje się 100 ml wody perfumowanej. Zapach na ubraniu utrzymuje się spokojnie przez klika godzin!


Zapach Blossom Roses to woń orientalno - kwiatowa. Zmysłowe połączenie aromatu kwiatów róży z szafranem, wzmocnione nutami paczuli i piżma. Kompozycja jest ukłonem w stronę kobiety spełnionej i zdecydowanej. 

Nuty zapachowe:
Nuty głowy: róża, szafran
Nuty serca: paczula, drzewo
Nuty bazy: wanilia, drzewo sandałowe, piżmo

Blossom Orchid to zapach nie co bardziej intensywny, zdecydowanie kwiatowy. Pachnie kobieco i uwodzicielsko. Nie bez powodu uważa się zapach orchidei za silny afrodyzjak. Jest on zdecydowanie....kuszący? ;)

Nuty zapachowe:
Nuty głowy: bergamotka, cytryna, kardamon
Nuty serca: ylang-ylang, róża, orchidea
Nuty bazy: kwiat pomarańczy, heliotrop 

Blossom Meadow zawiera intensywnie skoncentrowane składniki, przypominające różnorodne aromaty kwitnącego ogrodu. Nuty: jaśmin wielkolistny, tuberoza, korzeń irysa i wiciokrzew. To świeży, jak dla mnie lekko "ogórkowy" zapach (to nie jest wada! ;)). Tego używam na co dzień, gdyż jest delikatny i nienachalny. 


Na koniec zapach który urzekł mnie już od pierwszego użycia. Blossom Garden to przepiękna, świeża i idealna dla mnie propozycja. Mój zdecydowany ulubieniec wśród tych 4 propozycji. 

Nuta głowy: zielony galbanum, pąki czarnej porzeczki 
Nuta serca: pąki jaśminu, pnącze Rangoon i tuberoza 
Nuta bazy: piżmo i drewno sandałowe

Wszystkie zapachy z serii Blossom przywołują mi na myśl wiosnę. To czas gdzie powietrze staje się rześkie, pachnące, a woń kwiatów jest wyczuwalna i intensywna. Uwielbiam ten czas, bo gdy wiosna budzi się do życia - budzę się i ja! Zdecydowanie polecam Wam zapachy marki Bi-Es! Znaleźć je możecie w praktycznie każdej drogerii, w cenie nie rujnującej portfela lub także na stronie www.sklep.bi-es.eu


pozdrawiam,
Joanna 

18 komentarzy:

  1. Dawno nie miałam zapachów od bi es.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusi mnie jakiś kwiatowy zapach na wiosnę :) Zwykle wybieram cięższe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, na pewno spodobałby mi się jakiś zapach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna jest ta kolekcja. Wszystkie zapachy mi podpasowały ale moim ulubieńcem został BLOSSOM GARDEN :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzę o Blossom Garden <3 ma też śliczną buteleczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zapachy. Kusi mnie ten czerwony :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne opakowania. Musze powąchać na żywo w drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się te flakony :) Muszę sprawdzić zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te flakoniki prezentują się tak wiosennie :) Cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszędzie ostatnio widze te flakony i chyba się w końcu skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mam ochotę zobaczyć jak pachnie różowy flakonik ❤️

    OdpowiedzUsuń
  12. Patrząc na nuty zapachowe Najbardziej spodobałby mi się wariant zielony i różowy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te opakowania są tak piękne, że to już wystarczy, żeby wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie miałam perfum tej marki 😀

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawe flakony! Roses i orchid najbardziej przykuly moją uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja lubię zielony ale sporo moich znajomych wybrało różowy 😁👍

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger