niedziela, 7 kwietnia 2019

RAMONESKA | MUSZTARDOWE SPODNIE | SZPILKI I PANTERKA

Matko jak ja dawno nie nosiłam szpilek....chyba mi trochę tego brakowało, dlatego kilka dni temu "przeprosiłam" buty na obcasie i ruszyłam z mężem na kolację :) Mimo że szpila wysoka, to szło mi całkiem dobrze :p Ok, po 4 lampce wina miałam pewne kłopoty ale Marek był dla mnie wsparciem...podparciem....jakoś tak ;p

Nie spodziewałam się, że cały look stanie się taki kolorowy i wiosenny. Musztardowe spodnie z wysokim stanem, połączone z ceglastą ramoneską i bluzka w panterkę....myślę że czuć tu wiosnę zdecydowanie ;) 

Jak Wam się podoba? Dajcie koniecznie znać!








Buty GEMRE tylko 39,99 zł! - klik
Ramoneska GOODLOKIN - klik
Spodnie CUDMODA - klik
Bluzka - sklep stacjonarny CONTE
Torebka FABIOLA - klik
Zegarek MARTIN VALENTINE - klik (z kodem joanna_majj - 20 % na wszystkie zegarki)
Bransoletka BARBOLETA - klik


pozdrawiam,
Joanna 

22 komentarze:

  1. Wyglądasz świetnie! W oko wpadły mi szczególnie spodnie ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się cała stylizacja :) skąd są kolczyki ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie dobrane kolory, super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerwona ramoneska jest przepiękna. Sama chciałabym taka mieć!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodnie i torebka to moi faworyci tej stylizacji! :) Kochana czy zdradzisz mi gdzie były robione te zdjęcia? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam spodnie w podobnynm kolorze i nie wiedziałam z czym je łączyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolczyki 😘 te buty i ramoneska mnie zauroczyly ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio bardzo polubiłam musztardowy kolor więc podoba mi się ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stylizacja! Tez już misze szpilki powyciągać :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Te buty są przeobłędne! I cena jaka zaskakująco niska!

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę super wyglądasz, buty też ciekawe! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze dobrałaś kolory. Świetna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  13. Buty to sztos! Najpierw miałam pisać, że fajnie kolorowo... A potem zobaczyłam buty. BUUUTY! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej podobają mi się szpilki, świetne są! 💕

    OdpowiedzUsuń
  15. Ramoneska, torebka i szpilki bardzo mi się podobają! Szczególnie ramoneska, świetny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow ale odważne kolory😁 i choć nie przepadam to u ciebie bardzo mi się podoba 😁😍

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger