sobota, 29 czerwca 2019

Moje nowości od Pierre Rene!


Co nowego od Pierre Rene znalazało się ostatnio w mojej kosmetyczce? Trzy bardzo ciekawe produkty, które idealnie sprawdzają się w codziennym makijażu ale także na większe wyjścia. Uniwersalność przede wszystkim! ;) Zatem zaczynamy! 



Zacznijmy od cieni Match System Golden Flower. W magnetycznej palecie zamkniętych jest 6 cieni, które sprawdzą się świetnie na wiele okazji. Mamy tutaj odcienie nude, a dopełnieniem są kolory perłowy brąz oraz czarny mat. Właśnie ich używam, kiedy chce podkręcić trochę swój makijaż. Cienie są naprawdę dobrze napigmentowane. Posiadam już dwie większe palety te marki i podczas zakupu tej, wiedziałam że się nie zawiodę. Brąz pięknie mieni się na powiece, a cienie pozostają na niej przez wiele godzin. Aby tą trwałość wydłużyć, przed aplikacją nakładam korektor. Bardzo ładnie się blędują, nie pozostawiając plam. Co tu dużo mówić - 6 świetnych cieni, idealnych na różne okoliczności :) Do tego cieniutkie, ale bardzo poręczne opakowanie!

do kupienia tutaj - klik 


Drugim produktem jest podkład Fluid Advanced Lift. Może od niego powinnam zacząć ale co tam...u siebie jestem ;p Produkt chroni nas przed szkodliwymi skutkami promieniowania UV, gdyż zawiera filtr przeciwsłoneczny SPF 15. Producent pisze, iż podkład daje natychmiastowy efekt odmłodzenia skóry, poprawiając jej jędrność, Myślę, że to określenie jest trochę na wyrost, bo wiadomo - podkład po to jest aby maskować niedoskonałości, spłycać zmarszczki, wyrównywać koloryt. Ten podkład właśnie to robi! Czyli daje efekt odmłodzenia skóry? No daje ale po zmyciu podkładu efektu brak haha ;p No wiadomo o co chodzi! Podkład doskonale spełnia swoją rolę, czyli sprawia że cera jest świeża, promienna i ujednolicona. Nooo.... ;) Co ważne, nie wysusza skóry i bardzo ładnie się z nią stapia. Nie jest produktem ciężkim i łatwo się rozprowadza. Mały minus za to, że po wyschnięciu, delikatnie ciemnieje na twarzy. Zapomniałąm tekże o jednej ważnej rzeczy! Podkład wzbogacony jest o witaminy A,PP oraz E. Może przy dłuższym stosowaniu rzeczywiście trochę mnie odmłodzi? ;p Aaaaaa! I pachnie ładnie! Nawet bardzo ładnie!  

do kupienia tutaj - klik 




A teraz moja nowość! Ale taka nowość zupełna, której nigdy nie używałam...bo po co? ;p Kredka! Kredka na linię wodną oka! Zawsze ale to zawsze uważałam że to zbędny wydatek. Nie wiem dlaczego...po prostu tak sobie wbiłam do głowy, że takie cudo mi nie potrzebne. Ale oczywiście "przewijając" Instagram i makijażowe filmiki (które oglądam sporadycznie), wszędzie te kredki się pojawiały. Że koniecznie, że to takie dopełnienie makijażu, że niezbędne. Ok, kupiłam. Co tu dużo mówić....teraz wiem o co chodzi :p  Kosztuje mniej niż 10 zł, a robi naprawdę efekt WOW. Nie jest to kolor biały, a delikatnie wpadający pod nude. Konsystencja jest lekko kremowa, dlatego w prosty sposób można produkt zaaplikować. Daje bardzo naturalny i nie przesadzony efekt. Nie podrażnia, nie uczula i z tego co widze, starczy mi na...lata? Mega wydajna. 

do kupienia tutaj - klik 


Pierre Rene bardzo rzadko mnie zawodzi. Po raz kolejny, korzystam z kosmetyków z największą przyjemnością. Cenię sobię marki, gdzie niska cena idzie w parze z dobrą jakością. Lubię, polecam, używam! <3

A Wy? Używacie produktów do makijażu marki Pierre Rene? Jakie są Waszymi ulubionymi? :)


pozdrawiam,
Joanna 


16 komentarzy:

  1. Ja za tą paletką oszalałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te cienie na pewno spodobałyby się mojej siostrze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo słabo znam kosmetyki tej marki, a chyba powinnam się nimi zainteresować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi zdarza się czasem używać kredki na linie wodna oka, szczególnie białą, ponieważ powiększa ona oko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam oglądać nowości;) z tej marki jeszcze nic nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam kilka kosmetyków tej marki i jestem niesamowicie z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciebie maja piękne kolorki :) jestem ciekawa cy podkład tej marki by się u mnie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  8. Paletka jest w mojej ulubionej kolorystyce, muszę się jej przyjrzeć bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam kosmetyki tej marki :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam kiedyś od nich podobny zestaw cieni i bardzo je lubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam dobre opinie na temat tego podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi podpasował ten podkład:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tych produktów, ale z tej marki bardzo chwalę sobie eyelinery w pisaku. Mam czarny i niebieski i jak na razie, to jedne z lepszych, które używałam :)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo chętnie wypróbuję, szczerze nie miałam nigdy. Niszczarka Kobra 430 TS C2 pozdrawia.

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger