niedziela, 30 czerwca 2019

Wzorzysty kombinezon od Goodlookin.pl


Czy ja już mówiłam że uwielbiam kombinezony? Pewnie tak! Dlatego dziś, z przyjemnością pokazuję Wam moją nową perełkę ;) Piękne połączenie kolorów, świetny print - lubię to! Ramiączka są regulowane, a materiał cieniutki i przewiewny. Bardzo wygodny! 

Kombinezon kupicie tutaj - klik

Sandały to propozycja od gemre.com.pl, pokazałam Wam je już w poprzednim wpisie :) 

Jak Wam się podoba taki wygodny i prosty look? :) 







Pozdrawiam, 
Joanna 

15 komentarzy:

  1. Kombinezon jest przepiękny, ładne wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam tylko szary, kolorowy by się przydał:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaką Ty masz doskonałą figurę! A ten kombinezon jeszcze do podkreśla :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem zwolennikiem wzorów ale ten mi się podoba 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Te wzory są idealne dla kombinezon który masz na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale mi się podoba ten look! Idealny zestaw na letnie, ciepłe dni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię kombinezony, zwłaszcza te z długimi nogawkami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mimo iż nie jestem fanką kombinezonów to uważam, że ten jest świetny! Bardzo podoba mi się jego wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzadko noszę printy ale ten akurat bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny print, niestety kombinezony zupełnie nie chcą się ze mną polubić.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wzory :-) Zdecydowanie w moim stylu :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny wzór :) Ja ostatnio mam fazę na kombinezony :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kombinezon prezentuje się fantastycznie - świetnie w nim wyglądasz, pasuje Ci.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kombinezon skradł moje serce, wyglądasz w nim zjawiskowo i mega kobieco. :*:)

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger