czwartek, 4 lipca 2019

Czy warto kupić dzbanek filtrujący?


Woda bez zanieczyszczeń, kamienia i chloru? Można? MOŻNA! Ja naprawdę nie wiem jak to się stało ale o dzbankach filtrujących usłyszałam stosunkowo niedawno...i jak już się wszystkim chwaliłam moim nowym nabytkiem, to wiele osób odpowiadało mi: wiem, znam, korzystam od dawna, Czy naprawdę tylko ja jestem tak...do tyłu? ;) No nie ważne! 
Być może i Wy zastanawiacie się, czy w taki dzbanek zainwestować, a ja postaram się Was do tego czynu nakłonić. Dlaczego? Bo wyjdzie Wam to tylko na zdrowie! 


Eksperci ds. żywienia zalecają picie około dwóch litrów wody dziennie. Ważna jest nie tylko ilość wody jaka spożywamy, ale także jej jakość. Niewątpliwie wpływa ona na stan naszego zdrowia i samopoczucia. 

Każdy dzbanek filtrujący składa się z trzech części: pojemnika, do którego nalewa się wodę, filtra oraz pojemnika na wodę czystą, przefiltrowaną. Najczęściej na pokrywie znajduje się wskaźnik, na którym ustawiamy ilość osób, które z dzbanka będą korzystać. W momencie, gdy symbole na wskaźniku będą migać, należy wymienić filtr. 
Działanie dzbanków filtracyjnych jest bardzo proste. Zdejmujemy pokrywę, wlewamy wodę do środka. Pojemnik, w którym jest umieszczona zwęża się ku dołowi, woda przepływa przez filtr. Po przejściu przez wkład spływa do pustej komory. Należy pamiętać, że woda po pierwszej filtracji od założenia nowego wkładu nie nadaje się do picia, dlatego producent zaleca, aby wodę przepuścić przez filtr trzykrotnie. Proste? Proste! Co zyskujemy?

CZYSTOŚĆ – dzbanek usuwa takie zanieczyszczenia jak rdzę, kamień, piasek, metale ciężkie, pestycydy, produkty ropopochodne

LEPSZY SMAK I ZAPACH – chlorowana woda nie jest szkodliwa dla naszego zdrowia, jednakże zdecydowanie zmienia jej zapach. Dzięki filtrom, zostaje on zredukowany do minimum. 

DBAMY PRZY TYM O EKOLOGIĘ – im mniej plastikowych butelek z wodą kupimy, tym mniej odpadów trafi do obiegu i w konsekwencji mamy do czynienia z nieco mniejszym zanieczyszczeniem środowiska wywołanym procesem utylizacji tego typu odpadów.

NASZ PORTFEL NAM ZA TO PODZIĘKUJE - zakup filtrów w porównaniu z codziennym zakupem wody butelkowanej, jest zdecydowanie bardziej korzystnym rozwiązaniem. 

Wybór dzbanków jest bardzo szeroki, jednak ja zdecydowałam się na model Wessper AquaMax ze sklepu www.agdmaster.com. Przyznam, że zależało mi na większej pojemności, a tutaj możemy wlać aż 3,5 litra wody. W zestawie znajduje się także 10 filtrów, co przy codziennym użytkowaniu powinno wystarczyć nam na ponad rok :) Posiada on także elektroniczny wskaźnik wymiany wkładu, który automatycznie informuje o konieczności włożenia nowego wkładu. Ustawiamy na początku jedynie ilość osób, które ze dzbanka będą korzystać i...gotowe! 
Pomijając już aspekty zdrowotne, dzbanek ma nowoczesny design i po prostu ładnie się prezentuje na moim kuchennym stole ;) 

do kupienia tutaj - klik  




Zakup dzbanka okazał się strzałem w 10! warto zmieniać swoje nawyki i podążać za tym co lepsze. Dzięki temu produktowi poprawiłam jakość pitej w naszym domu wody, stała się ona czystsza i zdrowsza! 

Na koniec mam dla Was świetną informację! A mianowicie, pędzę do Was z kodem rabatowym! 

NA HASŁO OSZCZEDNIE-MODNIE OTRZYMACIE AŻ 20 % ZNIŻKI NA DZBANKI FILTRUJĄCE DOSTĘPNE NA STRONIE WWW.AGDMASTER.COM

POLECAM! 


pozdrawiam,
Joanna 

15 komentarzy:

  1. Wiesz, ze czegos takiego szukam? Oooi jakie to szczescie ze tu trafilam. Pozdrawiam, Raroika.
    www.raroika.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Korzystam od kilku lat z takiego dzbanka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio myślałam właśnie o kupnie takiego dzbanka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie warto filtrować wodę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odkąd mamy dzbanek filtrujący to nasze życie stanowczo się zmieniło. I pijemy więcej wody!

    OdpowiedzUsuń
  6. Już od dawna myślę o zakupie takiego dzbanka :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie na stałe taki dzbanek jest w kuchni i nie wyobrażam sobie funkcjonowania bez niego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam dzbanek i nie wyobrażam sobie aby go nie było w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś kupowałam jedynie wodę w butelkach, ale teraz nie wyobrażam sobie zycia bez dzbanka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam i codziennie używam. Nie wyobrażam sobie aby go nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie bardzo warto, muszę kupić jeszcze bidon :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja kiedyś miałam taki dzbanek, ale z lenistwa i tak bardzo rzadko go używałam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko zależy od tego czy faktycznie chcemy pić przefiltrowaną wodę i czy woda z naszego kranu musi być filtrowana. Ja jeśli już to wtedy w zaparzaczu do herbaty https://duka.com/pl/kawa-i-herbata/dzbanki-i-zaparzacze-do-herbaty staram się zrobić mocno aromatyczną herbatę. Dopiero czuję, że wtedy wszystkie smaki się uwalniają.

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger