sobota, 3 lutego 2018

Kosmetyki Dermedic - moje odkrycie w codziennej pielęgnacji!

Hej!

Wiecie zapewne doskonale, że dbanie o skórę twarzy i ciała jest niezmiernie istotne. To, jak dbamy o nią teraz, wpłynie na to, jak będzie prezentować się w dalekiej przyszłości. Niektóre kobiety, mają gładką i świetlistą skórę bez żadnego wysiłku (zazdroszczę!), ale większość z nas musi dbać o nią codziennie.

Moja wrażliwa i sucha skóra aż prosi się o kosmetyki które intensywnie ją nawilżą. Z pomocą przyszły do mnie kosmetyki DERMEDIC (www.dermedic.pl), których mam przyjemność używać po raz pierwszy. 

Na jakie kosmetyki tej marki się zdecydowałam - o tym poniżej:


Odchodząc jeszcze na chwilkę od tematu - pierwszą rzeczą, która zwróciła moją uwagę po otwarciu przesyłki był fakt, że kosmetyki były zapakowane w piękny sposób. Estetyczne pudełko, biała kokarda, niebieska organza - to małe detale, które sprawiają że pakunek otwiera się z prawdziwą przyjemnością. Pudełeczko z kosmetykami Dermedic sprawdzi się więc idealnie jako prezent dla bliskich nam osób - pakowanie mamy już wtedy z głowy! ;)  


Wracając do meritum... ;)

Pierwszym kosmetykiem, jaki wybrałam dla swojej skóry jest PREPARAT DO CIAŁA INTENSYWNIE NAWILŻAJĄCY.  Łagodzi on objawy suchej skóry oraz regeneruje jej mikrouszkodzenia. Zalecany jest do bardzo intensywnego nawilżenia i natłuszczenia ciała. Może być również używany jako krem do rąk czy stóp.

Składniki aktywne: CicalinumTM, Masło Shea, Olej kakaowy, Super Hartolan, Witamina E, Gliceryna

Balsam ma bardzo gęstą konsystencję, mimo to szybko się wchłania i daje fajne uczucie nawilżenia. Zapach jest bardzo delikatny co jak dla mnie jest jego kolejnym atutem.

Moja skóra pokochała ten balsam!

Pojemność: 225 gram
Cena: 46,00 zł

Do kupienia tutaj - KLIK

Jestem na tak! :)


Koniecznie potrzebowałam również dobrego kremu do twarzy. Zdecydowałam się na KOJĄCY KREM NAWILŻAJĄCY NA DZIEŃ. Codziennie stosowany złagodził moją podrażnioną skórę. Jest idealny pod makijaż i tak też go używam. Mam wrażenie że podkład trzyma się na twarzy dłużej niż zazwyczaj.

Składniki aktywne: Gliceryna, Dub Diol, Sensiva S.C. 50, Neutrazen™, Masło Shea, Ekstrakt z aloesu, Phytosqualan–Skwalan

Posiada lekką, nietłustą konsystencję i szybko się wchłania. Krem z pompką powoduje że aplikacja jest niezwykle wygodna. Podobnie jak balsam pachnie bardzo delikatnie, co cenię sobie w produktach do twarzy i ciała. 

Pojemność: 55 gram
Cena: 37,70 zł

Do kupienia tutaj - KLIK

Jestem na tak! :)


Ostatnim produktem na jaki się zdecydowałam jest PŁYN MICELARNY H2O. Przez wiele lat, używałam do zmywania makijażu płynu z Ziai, który cenię sobie do tej pory. Natomiast chciałam przetestować coś nowego :) Jego atutem jest to, że jest hipoalergiczny, przez co nie podrażnia oczu i nie wysusza skóry. Nie zatyka porów.  Używam go codziennie wieczorem i daje świetne uczucie świeżości i nawilżenia.

Składniki aktywne: Woda termalna, Kwas hialuronowy, Hydroveg VV, Gliceryna, Alantoina, Mocznik

Pojemność: 200 ml
Cena: 27,50 zł

Do kupienia tutaj - KLIK

Jestem na.....taaaaaaaaaaaaaak! :)


Pierwszą różnicę i zmiany na skórze twarzy i ciała zauważyłam już po 2 tygodniach od stosowania powyższych produktów. Od razu widać że skóra otrzymała potężną dawkę wody. Jest gładka, elastyczna, a przesuszone zmiany na skórze praktycznie zniknęły. 

Z czystym sercem mogę polecić Wam kosmetyki marki DERMEDIC - wpadajcie więc na stronę i wybierzcie produkty idealne dla Waszej skóry!





Czy używałyście produktów tej marki? Jak Wasze wrażenia? Co możecie polecić? 

Dajcie znać w komentarzu!

Pozdrawiam ciepło!

Instagram: joanna_majj
Snap: joanna_majj

11 komentarzy:

  1. impressive post dear these are look supper thanks for sharing..
    https://clicknorder.pk online shopping in lahore

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam produktów tej marki, ale krem, który intensywnie nawilża bardzo mnie zainteresował, ponieważ moja skóra takiego nawilżania potrzebuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja dziewczyna jakoś nie kojarzy tej firmy, ale chyba niej kupię ten produkt na test. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze okazji ich używać, ale jestem bardzo ich ciekawa! Jak tylko będę miała okazję to sięgnę po któryś z polecanych przez Ciebie produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam nigdy nic z tych produktów, ale bardzo mnie ciekawią :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię markę Dermedic, ich produkty się przeważnie u mnie sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa, jak u mnie by się sprawdziły te kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też zwracam uwagę na detale i ucieszyłabym się z tak pięknego zapakowania.
    Słyszałam o tych kosmetykach, jednak nie miałam okazji ich testować, być może przez dość wysoką cene?

    OdpowiedzUsuń
  9. Dermedic to marka którą znam od dawna jednak wstyd się przyznać ale jeszcze nigdy nie miałam z niej żadnego produktu :(
    Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem ciekawa tego płynu micelarnego H2O :)
    bardzo fajny wpis

    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger