środa, 31 stycznia 2018

Podsumowanie miesiąca + styczniowy mobile MIX!

Hej!

Kurcze zapomniałam o mixie w grudniu!
To chyba z powodu świątecznych przygotowań, poświątecznego lenistwa i spadku formy pod koniec roku!
Ale nie ważne! Nadrabiam zaległości :)

W styczniu ruszyłam z kopyta! ??? 
Taaaaaa.....moim noworocznym postanowieniem były regularne ćwiczenia i zdrowe odżywianie....oczywiście wyłamałam się jakoś w połowie miesiąca ;p 
Ale walczę! Walczę każdego dnia ze swoimi słabościami! ;)

A jak tam Wasze noworoczne postanowienia? Trzymacie się jeszcze? :p 

Styczeń był też miesiącem w którym nawiązałam kilka współprac z markami kosmetycznymi i odzieżowymi z czego jestem bardzo dumna. 

Prowadzenie bloga wymaga zaangażowania, ciągłej pracy, niezliczonej ilości pomysłów. Wy widzicie tylko efekt końcowy, czyli zdjęcia stylizacji czy kosmetyku. Ja w tym czasie udzielam się na niezliczonej ilości forum dla blogerów, jestem aktywna w mediach społecznościowych, robię zdjęcia, piszę recenzje, szukam inspiracji - cały czas na pełnych obrotach. Jest mi ogromnie miło gdy efektem mojej pracy jest mail od marki kosmetycznej bądź innej z propozycją kooperacji. 

Cieszy mnie każdy, nawet najmniejszy sukces! 

Kto z Was prowadzi bloga to wie o co chodzi, prawda? :)

A poniżej styczniowy mix fotek z mojego telefonu! To co już widzieliście na moich kanałach społecznościowych oraz fotki niepublikowane :)

ENJOY!



Na sportowo!

Piękny zapach od AVON! Attraction Rush.

Fragment książki "Poradnik przetrwania w życiu"

Posty dla przypomnienia:




Wieczór z DERMEDIC / www.dermedic.pl

#justselfie

Moje całe życie i najpiękniejszy uśmiech na świecie!





Zapraszam serdecznie na Snapa: 
joanna_majj


Aktualnie czytam...




Do następnego! :)

16 komentarzy:

  1. Gratuluje współprac! Bardzo fajny forma wpisu! Jestem zachwycona ♥️😃

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post i zdjęcia, najbardziej spodobało mi się zdjęcie na sportowo :D Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie mixy zdjęć, mi ten miesiąc zleciał wyjątkowo szybko nawet nie wiem kiedy :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham perfumy z Avon!
    Świetne zdjęcia x
    https://blekitnypamietnik.blogspot.com/2017/08/nie-naleze-do-osob-ktore-kazdego-dnia.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kompozycja zdjęć. Wiadomo, że początki postanowień są zawsze trudne, ale podstawą jest nie poddawanie się i dążenie do sukcesów;)
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Postanowienia mają to do siebie, że uczą wytrwałości 😊 powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w realizacji postanowień noworocznych i udanych współprac :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Jakie książki podałaś w zestawieniu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bear Brylls "Poradnik przetrwania w życiu" oraz Dorota Wellman "Jak być przyzwoitym człowiekiem" :)

      Usuń
  9. Powodzenia z postanowieniami jeszcze jest czas aby jednak je zrealizować! A współpraca bardzo gratuluję i życzę powodzenia aby było ich jeszcze więcej! :)
    http://karolinawilczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam ten zapach Avona, jest świetny :) Powodzenia w realizacji celów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze od zeszłego roku nie robię postanowień noworocznych i działam dzięki temu lepiej :)o dziwo więcej działam niż jak były te postanowienia. Śliczny kolor tego swetra uwielbiam beże :)
    https://desa17.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystko super, wpis super, zdjęcia też....ale ale....ten UŚMIECH! Ten UŚMIECh SKRADŁ ME SERCE :D patrzyłam na Ten Twój cały swiat chyba z 5 minut :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja co prawda dopiero zaczynam, ale sprawia mi to duża frajdę. Prowadzę bloga książkowego. Plusami niewątpliwie jest to, że jest to mobilizacja do systematycznego czytania. Twoja stylizacja dla Bon Prix jest cudowna

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne foteczki, a ty i twoje maleństwo jesteście piękni >3

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger