czwartek, 12 kwietnia 2018

HYDRA - serum z witaminą C

HEJ,

Dziś przychodzę do Was z sześciopakiem! A co! ;)

Totalna nowość na rynku, z pewnością widzicie ją po raz pierwszy - ale na pewno nie ostatni! Głównym tematem dzisiejszego posta będzie produkt marki HYDRA, a mianowicie INTENSIVE VIT C AMPOULE SERUM.  Co to takiego? Już Wam opowiadam!


Serum stosuję już od ponad miesiąca, z przykrością stwierdzam że "wyciskam" jego ostatnie krople. Nie mogłam się doczekać aby Wam o nim powiedzieć słów kilka :) Na czas używania tego produktu, odstawiłam wszystkie, dotychczas stosowane przeze mnie kremy do twarzy.

Kosmetyk zawiera w sobie ampułkę. Jest to kuracja szokowa dla naszej twarzy, zawierająca ogromną dawkę witaminy C. Jej zadaniem jest poprawa stanu suchej, zmęczonej skóry. Każdy z nas potrzebuje po okresie zimowym mocnej regeneracji, prawda? :) 

Główne składniki:

- Witamina C - Oczyszcza, redukuje przebarwienia oraz plamy posłoneczne. Zapewnia równomierny koloryt cery.  Jest bogatym źródłem przeciwutleniaczy, dzięki czemu zapobiega działaniu wolnych rodników.
- Niacynamid - Witamina B3, uelastycznia oraz nawilża skórę. Pobudza produkcję składników lipidowych, rozjaśnia, działa przeciwzmarszczkowo.
- Trehaloza - Ma działanie odżywczo-nawilżające. 
- Ekstrakty roślinne  (acerola, brzoskwinia, jagody acai, gardenia jaśminowata) - Poprawiają ogólną kondycję skóry, wygładzają oraz mają działanie ochronne.


Dzięki wysokiej zawartości przeciwutleniaczy zapobiega działaniu wolnych rodników.


Również jego stosowanie jest nie co inne niż kosmetyków których używałam do tej pory. Na opakowaniu, podana jest "instrukcja obsługi"...i bardzo dobrze! To się chwali.

Sposób użycia:
1. Naciśnij dozownik z pompką w celu uwolnienia mikrokapsułek z witaminą C, które znajdują się wewnątrz buteleczki.
2. Aby połączyć serum z witaminą C potrząsaj produktem minimum 30 sekund. 
3. Rozprowadź odpowiednią ilość produktu równomiernie na uprzednio oczyszczonej i stonizowanej skórze twarzy. 

Skuteczność świeżo wymieszanej witaminy C z serum jest dużo skuteczniejsza, niż gdyby wszystko mieszane było na etapie produkcji. Produkt w zamkniętym opakowaniu ma barwę białą, po wymieszaniu całość staje się kremowa, lekko zółtawa.

Równie ważną informacją jest to, że otwarty produkt należy trzymać w lodówce i zużyć w ciągu 7 dni od daty otwarcia (ze względu na dużą dawkę składników naturalnych zawartuch w kosmetyku).

Jedna ampułka starczyła mi na ok 5 dni.. Na moją twarz wystarczyła ilość jaką aplikują dwa naciśnięcia pompki. Stosowałam je dwa razy dziennie, rano i wieczorem.W porównaniu do serum które używałam dotychczas - nie jest tłuste i nie pozostawia na twarzy uczucia lepkości. Pachnie bardzo delikatnie, praktycznie niewyczuwalnie. 



A teraz najważniejsze! Jak produkt sprawdził się u mnie?

Przyznam że serum sprawdziło się u mnie świetnie! Uwielbiam właśnie to chłodne, wyciągnięte prosto z lodówki ;) Daje cudowne uczucie chłodu i nawilżenia. Widzę wyraźnie, że skóra twarzy wygląda na bardziej wypoczętą i rozświetloną. Po prostu na zdrowszą! Drobne zaczerwienienia zniknęły. Serum wchłania się błyskawicznie! Po aplikacji skóra jest delikatna i taka....miękka ;) Widać napięcie, nawilżenie, blask. 
Polecam Wam zdecydowanie jako produkt który odżywi Waszą skórę twarzy! Jeśli masz skórę wrażliwą - nie bój się, ten kosmetyk nie zrobi Ci krzywdy. 

Jedynym minusem kosmetyku może być jego cena. Taki sześciopaczek to koszt 332 zł....wiem, że do najtańszych nie należy, natomiast jest to produkt z górnej półki i gwarantuje rewelacyjne efekty.

Kupić możecie go tutaj: KLIK




Jakie serum Wy lubicie?
Czy znacie markę HYDRA?

Ściskam!

22 komentarze:

  1. Brzmi i wygląda świetnie ! Stosowałam kiedyś krem do twarzy z witaminą C i bardzo go sobie chwaliłam, dawał bardzo podobne efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tym serum z życiu nie słyszałam. Wygląda świetnie. Zaciekawiło mnie to, że ma w sobie witaminę C. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na markę koreańską cena zwala z nóg. A już myślałam, że będę mogła rozpromienić się na wiosnę dzięki temu produktowi:) Świetny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOOO....widzę że od dziś jest nawet w promocji ;) Zdaję sobie sprawę że cena jest wysoka...ale tak jak piszesz...można zrobić komuś naprawdę świetny prezent :)

      Usuń
  4. Nie znam tej marki, ale mają bardzo ciekawe produkty w swojej ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marka jest mi obca. Ser używam różnych, to ma zaporową cenę dla mnie. Nie tracę nadziei jednak może uda mi się go kiedyś poznać:)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie słyszałam nigdy o tym serum :) fajna sprawa :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam tej marki, ale chętnie poznam! Naprawdę ciekawy produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz widzę. Buteleczki bardzo piękne a serum bardzo ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe serum w małych buteleczkach ☺️ Zapraszam tez do siebie thinafix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Już po opakowaniu widać , ze „porządny sprzęt” :) Trochę kosztuje , ale skoro warto zainwestowac...czemu nie, może kiedyś wypróbuje :) Pozdrawiam! Milkowomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale te opakowania są świetne! Super wglądają, mogłabym im zaufać :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wydaje się całkiem dobre ale jednak cena powala.

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie to wygląda, uwielboam produkty z wit c więc pewnie się skuszę :)

    _____________
    ♥ Blog dla kobiet daria-porcelain.pl ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Serum z witaminą C to świetny produkt. Buteleczki bardzo eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie przepadam za serami wole kremy ,ale kusisz tą recenzją 😉
    Cena wysoka ale uważam że jeśli kosmetyk jest dobry warto w niego inwestować ☺
    Samo opakowanie mi się baaardzo podoba☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze ich nie testowałam :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ohoho, cena mnie powaliła. Widzę jednak, że produkt jest super. Bardzo się cieszę, że daje fajne efekty :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy produkt :) Nie znałam

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger