poniedziałek, 16 kwietnia 2018

Perfekcyjne brwi z Delia Cosmetics!

Dzień dobry!

W dzisiejszym poście zadbamy o nasze brwi! :)

Klika lat temu, miałam wykonany makijaż permanentny brwi. Wiadomo jednak, że efekt nie będzie trwał wiecznie. A szkoda bo była to ogromna wygoda ;) Swoje brwi robiłam zatem 2 lub 3 razy w miesiącu u kosmetyczki. Henna + regulacja (przy której nie wiem dlaczego umieram, taki sprawia mi to ból - widocznie to miejsce mam mega czułe ;)). 

Po otrzymaniu takiej paki od marki DELIA, postanowiłam że brwi będę robić już sama (mimo że ręce mi się trzęsą jak nie wiem co ;)). Dam radę! Jak nie jak tak! :p 

Dziękuję marce ogromnie za zmobilizowanie mnie do samodzielnego działania w tej sprawie! ;)



W przesyłce, prócz henny pod wieloma postaciami, znalazło się również serum na wzrost rzęs oraz brwi. Nie używam go długo, bo przez okres  ok. dwóch tygodni ale zauważyłam że zarówno rzęsy jak i brwi, są po nim w lepszej kondycji. Brwi są  ciemniejsze i jakby dłuższe (mam nadzieję że to nie mój wymysł ;)). Wierzę że na spektakularne efekty potrzeba więcej czasu, dlatego stosuje codziennie wieczorem nie poddając się ;) Jeśli  chodzi o samą aplikację to produkt posiada bardzo wygodny pędzelek którym łatwo manewrować. Samo serum jest gęste i nie leci do oczu. Jak na razie bardzo dobrze rokuje! 



Produkt w którym jestem zakochana to zestaw do stylizacji brwi <3 Znajdują się w nim dwa cienie w kolorach ciemny i jasny brąz, wosk oraz precyzyjny pędzelek do aplikacji. Kolory jak dla mnie idealne, mogę nimi świetnie zaznaczyć łuk brwiowy. Produkt nie osypuje się a wosk nadaje brwiom pięknego blasku i przedłuża trwałość koloru. Naprawdę Wam polecam :) W kasetce znajduje się też lusterko, także możecie zabrać produkt "do torebki" w celu niewielkich poprawek po kilku dobrych godzinach. 



Delia pomyślała o wszystkim, dlatego w zestawie nie mogło zabraknąć pęsety. Koszt to ok. 7 zł.  Ma zaostrzone i lekko skośne końce aby regulacja brwi była łatwa i precyzyjna. 



Pierwsza henna do brwi jaką chciałam Wam przedstawić, to najtańsza propozycja od Delii. Henna tradycyjna której koszt to jedyne 2,50 - 3,00 zł. To chyba niewiele, prawda? :) Przeznaczona jest do farbowania brwi i rzęs w warunkach domowych. W opakowaniu znajdują się dwie saszetki (aktywator + proszek), które wystarczy wymieszać ze sobą w celu uzyskania jednolitej konsystencji. Tak przygotowaną hennę można nanieść na brwi...oj rączka się trzęsła ;) Jako że jestem blondynką, użyłam henny w kolorze brązowym. Na brwiach trzymałam ok. 5 minut i to wystarczy. Uzyskałam ładny, jasnobrązowy kolor. Henna ze skóry zmyła się po ok 3 dniach, na brwiach pozostała przez ok. tydzień. Dobry efekt za mega niską cenę. Polecam. 



Kolej na pomady, których koszt to ok. 9,00 zł. Przetestowałam wszystkie trzy i o dziwo kolory jasny i ciemny brąz nie dają tak świetnego efektu jak kolor grafit. Pięknie podkreśla brwi! W zestawie znajduje się precyzyjny aplikator, dzięki któremu możemy nadać naszym brwiom świetny kształt i uzupełnić ubytki. Stosuję naprzemiennie lub razem z zestawem do stylizacji ;) Polecam z czystym serduszkiem ;p



Kolejnymi produktami w przesyłce były maskary do brwi. Tu wybrałam dla siebie kolor brązowy, grafit okazał się za ciemny. Przyznam że po użyciu pomady ten produkt wypadł trochę słabiej. A to dlatego że trudniej aplikuje się go na brwi, nie wykańcza ich w tak precyzyjny sposób jak pomada właśnie ;) Plus za to że nie skleja włosków i nie pozostawia na brwiach grudek. Jest bardzo łatwa do zmycia, wystarczy użyć płynu do demakijażu. 

Zawiera w sobie kompozycję olejków: makadamia, sezamowego, kukurydzanego, słonecznikowego i z oliwek dzięki czemu ma intensywnie nawilżyć i chronić strukturę brwi.  



Jednoskładnikowa henna do brwi - tutaj wybrałam jaśniejszą opcję czyli kolor brązowy. Ten produkt to opcja dla osób które nie mają czasu czy chęci na łączenie ze sobą składników. Nakłada się ją bardzo prosto, dołączonym pędzelkiem. Efekt jest zadowalający, natomiast kolor zniknął szybciej, po ok. 3 dniach brwi były już bardzo jasne.. Może powinnam wybrać kolor czarny lub potrzymać hennę dłużej? Może...ale trochę się boję ;) Nie poddaje się, z pewnością jeszcze jej użyje aby uzyskać satysfakcjonujący mnie efekt. 



Kolejnym produktem jest henna żelowa do rzęs i brwi. Jej koszt to ok. 15,00 zł. Tutaj testowałam kolor ciemny brąz. W zestawie znajdziemy krem aktywujący, farbkę, grzebyczek oraz małą miseczkę aby wszystko wymieszać. Proporcje podane są na opakowaniu. Żelowa konsystencja dość szybko zastyga na brwiach. Hennę zmyłam tradycyjnie wacikiem po ok. 10 minutach. Nakłada się świetnie. Efekt bardzo naturalny, estetyczny i nie przesadzony. Kolor okazał się dla mnie idealny. Produkt oceniam jako bardzo dobry!



Kolejny produkt to żelowy korektor do brwi z kreatyną. Jest to alternatywa dla henny, kredki do brwi czy innych produktów przeznaczonych do ich stylizacji. Bardzo ładnie rozczesuje i przyciemnia brwi. Jedynym minusem może być szczoteczka, która jak dla mnie jest trochę za duża. Ale jeśli Twoje brwi są grube to nie będzie stanowić to dla Ciebie problemu. Produkt który spełnił moje oczekiwania i z którego jestem naprawdę zadowolona. 



Ostatnim już produktem jest kremowa henna do brwi. I tutaj przyznam się bez bicia że jeszcze nie miałam okazji aby jej użyć. Zwyczajnie brakuje mi czasu. Ale gdy tylko moje brwi pojaśnieją i będę musiała użyć henny, sięgnę właśnie po nią. Producent piszę że efekt utrzymuje się na brwiach nawet 14 dni, więc jestem mega ciekawa :) Jej koszt to ok. 12,00 zł.




Reasumując, jestem mile zaskoczona że Delia posiada tak bogaty i dobry asortyment do stylizacji brwi. Masz okazję zrobić brwi dobrymi produktami, w domowym zaciszu! Na pochwałę zasługują również ceny, które nie zrujnują naszego portfela. Całość oceniam na piątkę z plusem! :)

Czy używacie produktów Delia?
Lubicie hennę oraz inne produkty jakie oferuje marka? :)

Koniecznie dajcie znać!

Pozdrawiam ciepło!

Zapraszam również na INSTAGRAM: joanna_majj

19 komentarzy:

  1. Fajne produkty, na pewno warto wypróbować. Dziękuję za wpis

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak też dostałam tę paczkę i jak zobaczyłam zawartość to się strasznie ucieszyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Paczka prawie jak od Mikołaja, świetna zawartość.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przestałam już wierzyć, że będę umiała pomalować sobie ładnie brwi! :( :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Brwi nigdy nie malowałam, henny też nie robiłam i nie mam żadnego kosmetyku do ich malowania. Tylko sama je reguluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używam produktów z tej firmy, a henny raczej nie robię :)
    Pozdrawiam ♥️ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Posiadam hennę do brwi z tej marki i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z Delii chyba jeszcze niczego nie miałam, ale na razie nic mnie z tej marki nie interesuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię hennę tej firmy;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna zawartość pudełka!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. O rany, jak bardzo mi by się przydał taki zestaw :D Kompletnie nie potrafię "na własną rękę" zadbać o swoje brwi :( A jak próbuję to robić to zawsze kończy się tragicznie (czyt. Połowy brwi nie ma :D ).

    OdpowiedzUsuń
  12. ja zawsze używam zestawu z miss sporty. tani i wydajny:) więcej mi nie trzeba:)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny zestaw , moje brwi byłyby zachwycone. uwielbiam hennę delii

    OdpowiedzUsuń
  14. O matko ile Ty tego masz <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/04/zapowiedz-stylizacji-babyblue.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Super paczka! Podejrzewam, że na moje brwi nie byłoby trzeba aż tak dużo :D Naturalnie są ciemne. Bardzo fajny post! :)
    Ps. Ja zawsze kicham, gdy reguluję brwi :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    diannstyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię te produkty do stylizacji brwi :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/04/wiosna-w-kolorze-czerwieni.html

    OdpowiedzUsuń
  17. ja też poproszę taką fajniutką paczkę :D
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurczę muszę przyznać, że przydalby mi się taki cudny zestawik do brwi <3 choć muszę przyznać, że zaczyna już mnie męczyć te codzienne malowanie ich i sama zastanawiam się nad makijażem pernamentnym, bo tak jak mówisz, to mega wygoda <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Henna Delii jest świetna i ta do brwi i ta do włosów. Od jakiegoś czasu używam też ich farb Cameleo Omega i też świetnie się sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger