niedziela, 29 kwietnia 2018

Moje nowości ze sklepu triny.pl !


Jako młoda mama, większość zakupów robię przez internet. Nie ma opcji żebym wyrwała się na zakupy do miasta i biegała przez cały dzień od jednej drogerii do drugiej w poszukiwaniu konkretnych kosmetyków. Dlatego też z przyjemnością odwiedzam dobre sklepy internetowe oferujące wszystko czego dusza zapragnie ;) Już po raz kolejny, mój wybór padł na sklep www.triny.pl oferujący bogaty asortyment kosmetyków naturalnych.

Co wybrałam dla siebie? Z przyjemnością Wam pokażę!


1. Olejek z drobinkami złota przyśpieszający opalanie

Wiem, wiem...opalanie jest szkodliwe. Wiem to ja, wiecie i Wy a i tak 90 % z Was leży plackiem na leżaczku i "stapia tłuszczyk" gdy tylko pojawią się pierwsze promienie słońca ;) No bo jak tu nie być pięknie opalonym na lato! Po przeczytaniu książki "Sekrety Urody Koreanek" miałam dać sobie spokój z opalaniem...no ale co zrobisz :p 
Aby cieszyć się piękną i zdrową opalenizną skusiłam się na olejek NACOMI. Jego głównym składnikiem jest olej z orzechów macadamia, który wykazuje silne działanie odżywcze oraz ochronne. Należy do grupy olejów, które mają chronić naszą skórę przed szkodliwym działam słońca. Zawiera naturalny filtr przeciwsłoneczny SPF 6. 
Olejek ma lekką konsystencję, nie jest tłusty i szybko się wchłania. Zdecydowanie przyśpiesza opalanie, został już użyty przeze mnie kilkukrotnie. Pięknie pachnie, a zawarte w nim drobinki złota podkreślają opaleniznę.  Olejek może być stosowany również po opalaniu. 

Do kupienia tutaj: klik


2. Dwufazowy płyn do demakijażu

Produkt przeznaczony jest do każdego typu cery. W buteleczce znajduje się 100 ml produktu. Zawarte w płynie hydrolaty z melisy i rumianku rzymskiego działają kojąco, przeciwzapalnie, łagodzą podrażnienia. Olej z pestek moreli i ze słodkich migdałów, bogate w witaminy A, B1, B2, B6, D i E mają właściwości nawilżające  i wygładzające naskórek. Olejek eukaliptusa cytrynowego o wyjątkowym zapachu melisy nadaje się do pielęgnacji cery trądzikowej. Jak się sprawdza? Przyznam że świetnie "rozpuszcza" makijaż. Ma oleistą konsystencję, odrobinkę przeszkadza mi jego zapach ( jest to produkt naturalny, więc pozbawiony sztucznej kompozycji zapachowej). Przed użyciem, należy buteleczką potrząsnąć. Produkt zdecydowanie spełnia swoje zadanie, zmył dziś moją krwistoczerwoną pomadkę oraz dość mocny makijaż, także zdecydowanie polecam! :)

Do kupienia tutaj: klik


3. Naturalny dezodorant w sprayu

Przyznam że nie miałam w planach kupować dezodorantu bo mam ich na łazienkowej półce mnóstwo ale przeglądając ofertę sklepu, ten produkt mnie "zaintrygował" ;) Dezodorant wege? No nie może być! ;p Zamówiłam! 
Produkt zamknięty jest w szklanej butelce z atomizerem. Ma ładny zapach, natomiast zupełnie inny niż posiadają standardowe dezodoranty drogeryjne. Dużo bardziej delikatny i dużo bardziej naturalny. Początkowo ciężko było mi się do tego zapachu przyzwyczaić. Daje uczucie nawilżenia i świeżości, jednakże nie na długo. Skóra pachnie bardzo ładnie lecz ten stan również nie utrzymuje się dłuższy czas.  W swoim składzie nie zawiera barwników, konserwantów czy syntetycznych substancji zapachowych więc dla miłośników "natury" będzie idealny :) Jednak....kurcze...no mi nie do końca odpowiada. Czy jestem przyzwyczajona do mocnych i intensywnych dezodorantów dostępnych w każdej drogerii? Być może ale raczej przy nich pozostanę. 

Do kupienia tutaj: klik   


Jeśli jesteście miłośnikami kosmetyków naturalnych, odsyłam Was na stronę www.triny.pl
Przejrzysta strona, bogaty asortyment i świetna dostawa. 
POLECAM! 




18 komentarzy:

  1. Ten olejek mnie bardzo zaciekawił, idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Olejek wydaje się być ciekawą propozycją. Muszę się nim zainteresować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dezodorant w sprayu bardzo mnie zaciekawił :)
    Z chęcią przejrzę ofertę strony.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajniutkie kosmetyki wybrałaś Kochana :)


    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne kosmetyki. Z podanych najbardziej lubię markę Nacomi, ale wszystkie chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kosmetyki! Ja uwielbiam olejki ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe kosmetyki. Jest w czym wybierać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nic z tego sklepu nie kupowałam 😉

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nie znam tej marki!


    Zapraszam do siebie w wolnej chwili.
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  10. Olejki do opalania są super! Ten zapowiada się ciekawie :)
    https://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię olejki do opalania :D szkoda tylko że nigdy nie mogę się opalić :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem ciekawa kosmetyków Nacomi ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej jestem ciekawa tego olejku z Nacomi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Opalanie jest szkodliwe, ale słońce też leczy i jest potrzebne dla zażycia witaminy D, więc raz na jakiś czas, czemu nie. Ten produkt z drobinkami złota właśnie najbardziej mnie zainteresował.

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  15. Firmę cosnature znam - bardzo lubię och produkty! Piękne zdjęcia 💓

    OdpowiedzUsuń
  16. Chodź nie znam tego sklepu te kosmetyki wyglądają bardzo ciekawie:) Lece sprawdzić ich asortyment:)


    Buziaki:*
    Zapraszam na nowy post tym razem w sportowym stylu :)
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  17. Olejków do opalania nie używam, nie lubię jak się potem wszystko klei do skóry ;) Triny znam, ale akurat żadnego z tych kosmetyków jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger