wtorek, 1 maja 2018

Moi kwietniowi ulubieńcy!



Przede wszystkim chciałam Was spytać co tam u Was! Jak minął kwiecień? Czy podobnie jak mnie, w ekspresowym tempie? Synek, dom, prowadzenie bloga - czasu mam wciąż za mało! Ale z drugiej strony, cieszę się że nie zalegam na kanapie i nie mam czasu na marudzenie. Bo można siedzieć, zamartwiać się, użalać się nad sobą...ale po co? Aż tak Ci źle? Masz rodzinę którą kochasz, dach nad głową, jesteś zdrowy, masz co jeść? Tak? No to o co jeszcze chodzi? Uśmiechnij się człowieku bo życie Ci minie a Ty dalej będziesz biadolił :) ZAJMIJ SIĘ SOBĄ, pielęgnuj to co kochasz, znajdź sobie jakieś zajęcie, pasję, hobby...i żyj! 

Nooooo...taki mały wstęp ;) A teraz przechodząc do meritum... :p

Czas na ulubieńców kwietnia! Książka oraz kosmetyki.
Co znalazło się na mojej liście?

Już Wam pokazuję!
ENJOY!



1. Ewa Ewart "Widziałam"

Czy oglądaliście kiedyś reportaże dokumentalistyki Ewy Ewart? Na pewno tak! A jeśli nie to zróbcie to koniecznie! Autorka opowiada o bardzo ważnych sprawach w niezwykle ciekawy sposób. Jako wieloletnia dziennikarka BBC dociera do najbardziej niebezpiecznych zakątków świata, spotykając się z ludźmi do których nikt inny nie ma dostępu. Podziwiam jej kobiecą siłę i wytrwałość w dążeniu do celu. Taka "twarda babka", która nigdy się nie poddaje. Autorka pokazuje świat telewizji "od kuchni" oraz trud jaki wiąże się z powstaniem dobrego filmu dokumentalnego. Świetna książka pełna emocji, która trzyma w napięciu. Polecam wszystkim! A może już czytaliście? :)  


2. Olejek przyśpieszający opalanie od Nacomi

Pisałam o nim kilka dni temu! Jeśli chcesz cieszyć się zdrową i ładną opalenizną - polecam. Uwielbiam zawarte w nim drobinki złota, które pięknie połyskują na słońcu a produkt na prawdę przyśpiesza opalanie.
Nie będę się rozpisywać, więcej znajdziecie w moim ostatnim wpisie - KLIK.


3. Puder bananowy od Bell

To była miłość od pierwszego użycia :) Jest świetnym wykończeniem makijażu. Możemy znaleźć go w nowej kolekcji Bell "Let`s Tak About Trend" w sklepach Biedronka. Cena to tylko 12,99 zł, a efekt jest rewelacyjny. Rozświetla cerę i nadaje jej zdrowy wygląd. Bardzo dobrze sprawdzi się jako produkt "do torebki" w celu drobnych poprawek w ciągu dnia. No i ten zapach....cudowny! Więcej pisałam o nim tutaj: KLIK.



4. Paleta cieni od Eveline

Najlepsza paletka jaką posiadam. Cienie są bardzo dobrze napigmentowane i trwałe. Można nimi wykonać zarówno makijaż dzienny jak i wieczorowy. Co tu dużo mówić - mój absolutny hit :) Więcej w moim poprzednim poście: KLIK.




5. Zestaw do stylizacji brwi od DELIA

Z pewnością pamiętacie mega pakę od DELIA jaką pokazywałam Wam kilka tygodni temu. Wśród henny i innych cudów, znalazło się to maleństwo do stylizacji brwi. Dwa cienie w brązowych odcieniach, wosk oraz precyzyjny pędzelek sprawiły że ten produkt stał się stałym elementem podczas mojego makijażu. Jeśli zainteresował Cię ten produkt cofnij się kilka postów wstecz: KLIK



Czy znacie powyższe produkty?
Używacie? :)

Mój brudny i obśliniony BONUS! :p 
Czyli stały towarzysz podczas pisania bloga i robienia zdjęć ;)


Pozdrawiam ciepło i przy okazji zapraszam na mój Instagram: joanna_majj

Buziaki!

27 komentarzy:

  1. Taki olejek na pewno mi się przyda, moje przyjaciółki zawsze się śmieją, że jestem blada jak ściana, a nie mogę nic poradzić bo słońce nie zbyt mnie lubi i zawsze opalam się na czerwono :/
    Świetny post! Pozdrawiam ^-^

    OdpowiedzUsuń
  2. Bonus jest przeuroczy. Musze pomyslec o bananowym pudrze;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie kwiecień minął podobnie dzieci dom blog plus inne zajęcia 🙂ale fajnie że codziennie tyle się dzieje nie ma rutyny 🙂puder z bell miałam ogólnie te kosmetyki są całkiem fajne no i ta cena 👍☺️

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem u Ciebie chyba pierwszy raz, ale bardzo mi się podoba estetyka Twoich zdjęć i całego bloga! Przyjemnie się tutaj zagląda! :) Na pewno jeszcze kiedyś zajrzę! A jeśli chodzi o kwiecień to mój również minął naprawdę ekspresowo, nawet nie wiem kiedy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta paletka ma cudowne odcienie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Igor wygrał !!��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brudny i obśliniony ale dla matki zawsze najsłodszy ;p

      Usuń
  7. Polskie kosmetyki - coś za czym bardzo tęsknię tu, w UK. Moim zdaniem trudno znaleźć lepsze. Bonus jednak bije wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny post.. Słodki bobas. Bardzo mi się podoba jak prowadzisz bloga i zostanę dłużej na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Same cudeńka :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/05/jeansowa-kurtka-i-czerwona-spodnica.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne produkty. Paletka ma ładne odcienie. Bobas na ostatnim zdjęciu najlepszy;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post i śliczny słodziaczek na ostatnim zdjęciu :* Wszystkie produkty mi się podobają, a w szczególności paletka! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. same cudowności a towarzysz przeuroczy <3

    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. paleta cieni z Eveline ma cudne kolory, puder bananowy, pachnie świetnie, a zestaw do stylizacji brwi od Deli jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Paletka do brwi na poewno by mi się przydała, super wpis :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny zapach ma ten puder od Bell :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Towarzysz tu wygrywa!!! Pudru z Bell nie widziałam, muszę się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Puder wygląda ciekawie!
    A kwiecień minął... szybko :D
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ten olejek mnie zaintrygował :))
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Puder bardzo fajny, a bonus przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten puder bananowy brzmi zachęcająco. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Taki olejek to super sprawa! Przydałby mi się,skoro lato się zbliża, chyba będę musiała to poszukać :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo zaciekawil mnie olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie kwiecień też minął bardzo szybko. Co do produktów, to żadnego nie znam, ale zainteresował mnie olejek z Nacomi.
    Pozdrawiam!
    My blog
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
  24. prześliczna jest ta paletka z eveline:) super odcienie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Moja ulubiona książka w tym miesiącu to "p.s. kocham Cię", a co do kosmetyków to z pewnością serum pod oczy super aqua Guerlain :) Tych wymienionych przez Ciebie produktów nie znam.
    http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger