czwartek, 3 maja 2018

Pielęgnacja włosów z Phyto Paris!

Hej Kochani!

Jakiś czas temu, na moich kanałach społecznościowych, pojawiło się zdjęcie produktów do włosów marki PHYTO Paris (klik). Część z Was pisała, że zna doskonale markę oraz jej kosmetyki pielęgnacyjne. Ja przyznaje, że z marką PHYTO dopiero się poznaliśmy. Z przyjemnością zaczęłam testowanie tak chwalonych przez Was produktów! Stosuje je już od ponad miesiąca i dziś nadszedł dzień aby podzielić się z Wami efektami. 

Twórcą marki PHYTO Paris jest botanik Patric Ales, który interesował się fryzjerstwem oraz pielęgnacją włosów. Z miłości do natury, stworzył produkty PHYTO, wykorzystujące 100 % składników aktywnych. 


"Włosy żyją i są niezwykle cenne, powołaniem PHYTO jest propagowanie wiedzy, 
jak o nie dbać".

Moje włosy są z natury bardzo cienkie i zależało mi na tym, aby nadać im gęstości oraz przywrócić naturalny blask. Seria PHYTOLOGIST 15 zadbała nie tylko o moje włosy ale również o skórę głowy. Najwyższa jakość kosmetyków, przy wykorzystaniu naturalnych składników, spowodowała że moje włosy odżyły i nabrały wyraźnej objętości. Rewelacja! Ja to kupuję! ;) 

Jeśli tak jak ja, chciałabyś sprawdzić ich działanie na włosach, produkty dostępne są w aptekach stacjonarnych jak również w wybranych aptekach internetowych. 

Zachęcam Was do odwiedzenia strony PHYTO (klik) gdzie z pewnością znajdziecie coś dla siebie! Sklep oferuje naprawdę bogaty asortyment przystosowany do każdego rodzaju włosów. 

No dobrze! Czas na opis mojej kuracji! Zaczynamy!



1. Eliksir przygotowujący kurację

Jest to pierwszy krok w stronę pięknych i zdrowych włosów. Przeznaczony jest do każdego rodzaju włosów, a jego zadaniem jest stymulowanie i przywrócenie równowagi skóry głowy. Jak zaleca producent, używałam go dwa razy w tygodniu, nakładając przed każdym myciem. W aplikacji pomaga bardzo wygodny zakraplacz. Wmasowany w skórę głowy produkt, należy pozostawić na głowie przez ok. 20 minut.  Eliksir posiada intensywny, "roślinny" zapach.  Ma dosyć tłustą konsystencję przypominającą olejek, mimo to nie przetłuszcza włosów.  Jest mega wydajny! Odkąd go używam, to mój must have w codziennej pielęgnacji! Czas na kolejny krok!


 
2. Globalny szampon wzmacniający

Po zastosowaniu eliksiru, przechodzimy standardowo do mycia. Tutaj z pomocą przychodzi nam szampon PHYTOLOGIST 15 przystosowany również do każdego rodzaju włosów.  Na plus zasługuje cudowny zapach oraz to, że bardzo dokładnie myje włosy. Lekko się pieni i daje wrażenie świeżych i pięknych włosów...Ale, ale! To nie tylko wrażenie! Włosy stają się naprawdę delikatne, piękne i zdrowe. Jestem zachwycona. A skład? To 100 % naturalnych składników roślinnych :) Wyciąg z kakao o działaniu przeciwutleniającym, wyciąg z guarany pobudzający mikrokrążenie czy wywar ze skrzypu, mający wzmocnić nasze włosy. 


3. Absolutna kuracja przeciw wypadaniu włosów

Ostatni element pielęgnacji to kuracja przeciw wypadaniu włosów PHYTOLOGIST 15. W zestawie znajdziemy 12 ampułek, które pozwalają nam na miesięczne stosowanie. Przyznam że mam krótkie włosy i jedna ampułka starczała mi na cztery użycia, dlatego moja kuracja trwała trochę ponad miesiąc. Producent pisze, że regularne stosowanie daje efekty już po dwóch miesiącach. Ku mojemu zaskoczeniu, na mojej głowie pojawiło się mnóstwo nowych włosków już po czterech tygodniach! Jeśli masz cienkie włosy, produkt z pewnością przypadnie Ci do gustu, bo również znacznie je pogrubia. Zauważyłam to wyraźnie wiążąc włosy w kucyk :) Ampułki nie przetłuszczają włosów, wzmacniają je aż po same końce! Nałożonego na mokre włosy produktu nie należy spłukiwać!


Jak już wspominałam, powyższe produkty są w 100 % naturalne, dzięki czemu wiesz, że dbasz o swoje włosy najlepiej jak tylko można. Przekonaj się sam wybierając produkty idealne dla siebie! Odsyłam Cię na stronę www.phyto.pl



17 komentarzy:

  1. Nie znam tej marki, ale Twoja recenzja dość mocno mnie zaciekawiła. Musze spróbować, koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. moje włosy potrzebują regeneracji i chciałabym żeby tak nie wypadały, ciekawe czy ta seria by mi pomogła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje włosy mają się nieźle, ale za to mój partner chętnie wypróbuje ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Możliwe, że kiedyś wypróbuje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na szczęście nie narzekam na swoje włosy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mialam serię nawilżającą do włosów i byłam zachwycona wygładzeniem i nawilżeniem

    OdpowiedzUsuń
  7. normalnie coś dla mnie :D
    ostatnio moje włosy to jakiś koszmar, takie liche i słabe...

    pozdrawiam

    mojaszafamodnszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo zaciekawiły mnie te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz słyszę o tej marce.
    Szczerze mówiąc, bardzo mnie zaciekawiłaś :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, widać, że porządne odżywienie włosów. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wydaje się być bardzo dobrą kuracją do włosków! Ja właśnie teraz tez testuje jeden fajny produkt, który zreszta niedługo pojawi sie u mnie na blogu. Super wpis, buziaki! ☺️

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znam jeszcze tej marki ale już sprw mazidła mam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prezentują się zachęcająco. Może sięgnę po te produkty, kiedy skończę używać moich obecnych. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. o tej marce jeszcze nie słyszałam ale zapowiada się interesująco:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz widzę taki produkt. Jak kiedyś będę w potrzebie, chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tej marki... chętnie wypróbuje :)

    https://myraibowworld1997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger