piątek, 4 maja 2018

Zmysłowo pachnący duet od Le Petit Marseillais!



Lubicie piękne, owocowe zapachy żelów pod prysznic? Jeśli tak to z pewnością pokochacie żele od marki Le Petit Marseillais. Jakiś czas temu, dotarła do mnie ambasadorska przesyłka z "Pachnącym Duetem". Znałam już wcześniej produkty tej marki doskonale, natomiast z tym duetem miałam do czynienia po raz pierwszy. W środku znalazły się dwa żele - dla Niej i dla Niego. Także i mój mąż wystąpił w końcu w roli testera ;)


Marka Le Petit Marseillais oferuje szereg produktów do pielęgnacji ciała, mleczka do ciała czy kremy do rąk. Receptura produktów opiera się na naturalnych składnikach.  Wszystko zaczęło się od słynnego mydła marsylskiego, wytworzonego już w XVII wieku.


Ja miałam przyjemność używać żelu Śródziemnomorski Granat. Czego możemy się spodziewać? Oczywiście pięknego, intensywnego zapachu, który pozostaje na ciele jeszcze długo po zastosowaniu. Pachnie....soczyście :) Ma żelową konsystencję, która świetnie się rozprowadza. Dobrze się pieni i dokładnie myje. Cena za 400 ml (duża butla! ;)) to ok. 9,00 zł. Nie dużo, prawda?:) Możecie kupić go np. w Rossmanie. Produkt testowany dermatologicznie, 


Moja druga połówka używała żelu Czerwona Pomarańcza & Szafran. Przeznaczony jest do mycia ciała, twarzy oraz włosów. Podobnie jak wyżej, pachnie pięknie, intensywnie i soczyście. Producent pisze, że po użyciu włosy są wzmocnione. Mąż nie zauważył różnicy, jednakże efekt dobrze umytych i miękkich włosów jest zadowalający. Od czerwca będzie go można nabyć w Rossmanie, również za ok. 9,00 zł (400 ml).


Myślę że nie ma co tu się rozwodzić i więcej rozpisywać. Świetne żele, za super cenę, dostępne w wielu drogeriach. Używałam ich już nie raz, a jeśli Ty szukasz dobrego i ładnie pachnącego żelu - w 100 % polecam! :)


14 komentarzy:

  1. Też mam ten duet. Jestem zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam kosmetyki tej marki, przepięknie pachnął :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będąc dziś w rossmanie bardzo zaciekawily mnie te produkty. Bardzo fajny post, cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię kosmetyki tej marki, ale tego jeszcze nie testowałam. Muszę nadrobić zaległości 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. zapach dla faceta bardziej mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostałam kiedyś taki komplet damski pod choinkę, pachniał nieziemsko <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta firma ma genialne zapachy ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo a wyglądały jak pięknie zapakowane czekoladki :) uwielbiam zapachowe żele pod prysznic!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa tego żelu Śródziemnomorskiego Granatu ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapachy muszą być nieziemskie. Miałam już kilka produktów tej firmy i zapachy zawsze były obłędne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię zapachy żeli LPM :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno połączenie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. muszą pachnąć nieziemsko! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Pewnie pachną wspaniale,ja niestety nie dostałam się do tej kampanii,ale niewątpliwie muszę ten duet powąchać.
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger