wtorek, 24 kwietnia 2018

Makijaż z marką Eveline Cosmetics!

Hej!

Pytałyście częstoo tą właśnie mega pakę....przyznam - otwierałam z wypiekami na twarzy ;)
O EVELINE COSMETICS mówi się ostatnio wiele i mówi się wiele dobrego!

Polskie przedsiębiorstwo kosmetyczne, które coraz bardziej dorównuje produktami dobrym, zagranicznym markom. Jak to się mówi: cudze chwalicie, swego nie znacie!  

Firma jest obecna na najbardziej prestiżowych targach kosmetycznych na świecie: Bolonii, Honk-Kongu, Dubaju czy Moskwie. Coraz częściej jest doceniana za dobre jakościowo produkty do makijażu oraz pielęgnacji twarzy i ciała. 

Dziś skupimy się na kosmetykach do makijażu właśnie, kolejny post poświęcimy pielęgnacji :)

Jakie wrażenie mam po przetestowaniu poniższych produktów?

Zaczynamy! :)


1. Baza pod makijaż rozświetlająco - wygładzająca:

Nigdy wcześniej nie używałam bazy pod makijaż  ;) Zawsze uważałam że wystarczy tylko krem i będzie spoko....a tu takie zaskoczenie! Baza jest w kolorze jasnoróżowym, z delikatnymi drobinkami, dzięki czemu ujednolica koloryt skóry i daje efekt rozświetlenia. Oczywiście nie zakrywa mocnych zaczerwienień itd. (do tego macie korektor czy podkład) ale uzyskujemy dzięki niej "ładną buzię", gotową do dalszego makijażu :)

Cena: 28,99 zł
Kupisz ją tutaj: KLIK


2. Podkład Liquid Control HD:

O podkładzie pisałam kilka postów wcześniej, dlatego jeśli chcecie poznać moją opinię na temat tego produktu, zapraszam: KLIK
Tym razem, przyszedł do mnie nieco ciemniejszy odcień bo Light Vanilia - świetnie! Mamy wiosnę, a buzia muśnięta słońcem będzie potrzebować delikatnie (zaznaczam DELIKATNIE) ciemniejszego podkładu :)

Cena: 37,99 zł
Do kupienia tutaj: KLIK


3. Puder w kulkach Pearls Full HD CC:

Zawiera w sobie drobinki, które delikatnie rozświetlają twarz. Ja używam go, aplikując na podkład (O zgrozo! Tak się nie robi? Naprawdę? ;)). Traktowany jest przeze mnie bardziej jako rozświetlacz ;) Efekt jest naprawdę bardzo subtelny, uważam że jako "samodzielny produkt" nie zda egzaminu. Mały minus również za to, że ciężko nakłada go się na pędzelek, a przepadam również za załączoną do niego gąbeczką. 

Cena: 44,59 zł
Do kupienia tutaj: KLIK


4. Concealer Sensation paleta korektorów:

A to akurat naprawdę dobry produkt :) Kolory nude oraz żółty używam cały czas i jestem bardzo zadowolona. Nie dość, że korektor maskuje zaczerwienienia, niedoskonałości, cienie pod oczami itd. to świetnie trzyma się na buzi oraz nie roluje się. Poza tym ma świetną pigmentację i łatwo się go rozciera :) Polubiliśmy się bardzo! 

Cena: 25,99 zł
Do kupienia tutaj: KLIK



5. Paleta cieni ALL IN ONE:

Tak...jestem laikiem jeśli chodzi o makijaż...ale tą paletą może zrobić ładny make up każdy, kto trzymał pędzle do makijażu w rękach chociaż raz w życiu ;) To najlepsza paletka jaką posiadam. Nigdy nie przywiązywałam wagi do pigmentacji....ważne żeby kolor był ładny ;) Teraz widzę jak ogromny błąd popełniłam. Cienie mają świetny pigment i bardzo ładnie się rozcierają. 12 odcieni, matowe oraz takie z drobinkami brokatu. Cudowne kolory! Cienie nie osypują się oraz zostają na powiece przez wiele godzin. Do nakładania używam jednak swoich pędzli, a nie dołączonego aplikatora. 

Cena: 51,59 zł
Do kupienia tutaj: KLIK



6. Kredki do konturingu twarzy:

Jak już podkreślałam gdzieś na Instagramie, z kredkami do konturowania twarzy mam styczność po raz pierwszy. Sklep oferuje cztery kredki, każda na inną partię twarzy aby uwydatnić kości policzkowe oraz odwrócić uwagę od tych stref które chcemy ukryć. Cieszy mnie ogromnie, że na stronie internetowej Eveline, krok po kroku opisane jest jak je aplikować....no nie wiedziałabym jak, co Was będę czarować ;) Myślę że radzę sobie całkiem dobrze, tym bardziej że kredki są miękkie i bardzo łatwo się je rozciera. Nie pozostawiają tym samym na buzi plam. Kredki stały się stałym elementem mojego makijażu.  

Cena: 14,76 zł
Do kupienia tutaj: KLIK


7. Tusz do rzęs VOLUMIX FIBERLAST ULTRA FALSE LASH EFFECT:

Tusz posiada silikonową. wygiętą w łuk szczoteczkę, której zadaniem jest wydłużyć rzęsy, rozdzielić je oraz nadać im (jak pisze producent) ekstremalnej objętości. Jak sprawdził się u mnie? Swoje rzęsy mam bardzo krótkie i rzadkie, dlatego efekt jest zadowalający.  Bardzo ładnie rozdziela rzęsy, wydłuża i podkręca. Nie zauważyłam natomiast tego efektu "wow". Spełnia swoje zadanie, dobry tusz w naprawdę dobrej cenie. 

Cena: 16,99 zł
Do kupienia tutaj: KLIK


8. OH MY LIPS! Zestaw do makijażu ust:

W zestawie znajduje się matowa pomadka w płynie oraz konturówka. Oba kolory mnie oczarowały. Uwielbiam matowe pomadki, które nie wysuszają ust i które się nie "lepią". Pomadki mają idealną konsystencję, nakładam dwie warstwy aby uzyskać odpowiedni, głęboki kolor. Na plus zasługuje również ładny zapach i eleganckie opakowanie Trwałość również oceniam bardzo dobrze. To naprawdę świetny zestaw! Jestem na tak!

Cena: 27,99 zł
Do kupienia tutaj: KLIK




9. Nieinwazyjny zabieg powiększający usta:

Tu się trochę rozpiszę...ja nie mam prawa narzekać na małe usta ale ucieszyłam się widząc ten produkt w swojej przesyłce. Słyszałam o nim wiele, zarówno pozytywnych jak i negatywnych opinii. W końcu miałam okazję przetestować go na własnej...na własnych ustach ;) W zestawie znajduje się peeling cukrowy oraz wypełniacz ust. Pierwszym etapem jest użycie peelingu, aby poprawić ich ukrwienie i przywrócić głęboki kolor. Produkt ma bardzo ładny zapach i słodki smak (nie próbujcie go jeść czasem ;)). Drugi krok to nałożenie kremu powiększającego usta. Jak to jest z tym powiększeniem? Fakt, po nałożeniu czuje się pieczenie i to dosyć mocne, natomiast jeśli chodzi o powiększenie to sama nie wiem....może troszkę, odrobinę ;)  Widzę jednak że usta są w sdecydowanie lepszej kondycji...mega wygładzone i bez suchych skórek. To dobry rezultat, który mnie zadowala w zupełności :) Uwielbiam używać wypełniacza razem z pomadką i konturówką od Eveline - efekt jest wtedy rewelacyjny :) Mam nadzieję że przy dłuższym stosowaniu produktu usta staną się WIDOCZNIE większe. 

Cena: 22,59 zł
Do kupienia tutaj: KLIK


9. Hialuronowy płyn micelarny 3w1:

Na koniec, aby zmyć z twarzy wszystko powyższe, należy użyć dobrego płynu! A ten spełnia w zupełności swoje zadanie. Zmywa makijaż bardzo dokładnie,  wystarczy nanieść na wacik niewielką jego ilość. Nie piecze w oczy i nie podrażnia skóry. Daje bardzo fajne (nie używaj nigdy słowa "fajnie", bo co? :p) uczucie nawilżenia. Polecam!

Cena: 20,44 zł
Do kupienia tutaj: KLIK


Jeśli któreś z powyższych produktów przykuły Waszą uwagę, zachęcam do odwiedzenia oficjalnego sklepu Eveline: www.eveline.eu

Jak Wam się podoba ten zestaw?
Czy lubicie kosmetyki Eveline? :) Które z powyższych miałyście już okazje używać?

Ściskam!

Przy okazji zapraszam na IG oraz Snapa! : joanna_majj

34 komentarze:

  1. Kusi mnie bardzo ta paletka cieni i pomadki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kosmetyki tej firmy :)
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zestaw kosmetyków. Eveline to naprawdę super marka, która ostatnimi laty naprawdę się rozwinęła. Paletka Burn mnie kusi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paletka jest chyba top of the top w tym całym zestawie :) MEGA! Polecam :)

      Usuń
  4. Uwielbiam markę Eveline, zwłaszcza ich płyny micelarne :)
    Kilka cudeniek bardzo mnie zaciekawiło.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zainteresowała mnie bardzo paletka cieni do powiek-ostatnio mam właśnie fazę na podkreślenie spojrzenia :) i czesto korzystałam z płynów micelarnych z Eveline i zawsze byłąm zadowolona :)
    zapraszam na dzienjakcodzienblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio bardzo polubiłam się z tą firmą. Mam w swojej kolekcji ten podkład i matowe pomadki które kocham. Na paletę cieni połowa łam na promocji w rossmannie ale niestety nie udało mi się :)

    http://antoszewskaa.blogspot.com/2018/04/romantyczny-look.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem szczerze, że gdyby nie fakt, że korzystam z toalety z trójkątem na drzwiach to po Twojej recenzji skusiłbym się na te rarytaski :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha to miłe! Zawsze możesz lecieć do drogerii aby kupić coś mamie, babci, żonie, dziewczynie...na pewno się ucieszą! :p

      Usuń
  8. Eveline to klasa sama w sobie. Mimo, że kosmetyki nie dla mnie to mi sie podobają

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam same pozytywne opinie o ich tuszach :) a tej ciemniejszej konturówki do usta ostatnio często używam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam już u kogoś na youtube ten peeling powiększający usta i bardzo mnie zaciekawił, ale poczekam aż więcej osób się o nim wypowie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna prezentacja, kolorówki z tej firmy nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tej bazy rozświetlającej chętnie bym wypróbowała :)
    i te matowe pomadki- piękne są ! ostatnio czaiłam się na nie w Rossmanie, ale wszystkie fajne kolory zniknęły tak szybko, jak świeże bułeczki grrrr :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Na paletkę bym się skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ mnie kusi ta paletka Burn... wygląda genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mialam kiedyś cienie i dobrze się trzymały!

    OdpowiedzUsuń
  16. Powiem szczerze, że zawsze do kolorowki z Eveline podchodziłam z dystansem. Dopiero kilka tygodni temu skusiłam się na ich tusz do rzes, eyeliner i lakier hybrydowy. Wszystkie trzy kosmetyki są rewelacyjne, jestem nimi zachwycona i mam ochotę a więcej. Wspaniała paczka:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo.. baze i zestaw do ust na bank wyprobuje! Super! Zawsze mialam wrazenie ze to taka niszowa marka, ale widac mylilam sie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie bym nimi wykonała makijaż :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Oh the colors are really cute!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję tą firmę już od dłuższego czasu i musze przyznać, że mają bardzo fajne kosmetyki. Co chwilę pokazują jakieś nowości, dobrze im to idzie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. TA PALETA CIENI JEST NA CZASIE, PRZEŚLICZNA, MYŚLAŁAM, ŻE JEJ CENA BĘDZIE NIECO NIŻSZA

    OdpowiedzUsuń
  22. pomadki Oh my lips mam :) a na podkład się czaję ten liquid :)
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Tyle tu cudowności, że nie wiadomo na czym się skupić :) Najchętniej zabrałybyśmy ze sobą wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Koniecznie muszę zakupić te pomadki matowe z konturówkami :) Paletę cieni mam i jestem z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Sama raczej sporadycznie sięgam po kosmetyki tej firmy, ale wiem, że wiele dziewczyn jest z nich bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie używałam żadnego z tych kosmetyków. Ale jeśli chodzi o markę Eveline to ma cudowny eyeliner w czarnej buteleczce. Długo szukałam odpowiednika Joko bo ta firma choć z mojego miasta to kupić ją jest sztuką. Tu z pomocą przyszła mi marka Eveline. Jej eyeliner używam już od kilku lat i absolutnie nie wymienię na inny.

    OdpowiedzUsuń
  27. Kosmetyki zapowiadają się bardzo obiecująco. O dziwo nie stosowałam nigdy kosmetyków tej firmy, ale może powinnam zacząć, aby być w końcu zadowolona z makijażu?

    OdpowiedzUsuń
  28. Dla kobiet po czterdziestym roku życia świetnym wyborem będą kosmetyki i suplementy diety polskiej marki Dabi'a. Poczytajcie koniecznie o ich programach Inner Outer Care, dzięki którym możecie holistycznie zadbać o swoją urodę oraz zdrowie.

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger