czwartek, 21 czerwca 2018

Moje zamówienie z ZAFUL!


Hejo! Pamiętacie jak jakiś czas temu pokazywałam Wam na Instastory moje zamówienie z www.zaful.com ? Pytaliście głównie o strój kąpielowy oraz pędzle do makijażu. W końcu znalazłam chwilę aby opowiedzieć Wam o swoim zamówieniu ;)

ZAFUL to strona, która skupia się w głównej mierze na odzieży, butach i dodatkach. Nie chciałam zamawiać nic z odzieży (prócz stroju), bo wiadomo jak to jest...nie ten materiał, nie ten rozmiar itd. Zdawałam sobie również sprawę że na swoje "chińskie zamówienie" będę musiała trochę poczekać. Dotarło do mnie po ok. 3 tygodniach. W całości! Niczego nie brakowało ;) Jakieś pół roku temu, złożyłam zamówienie z tej strony i niestety z całego zamówienia dotarła tylko torebka :p 

Strój kąpielowy (17,99 USD): zgodnie z wymiarami podanymi na stronie, zamówiłam dla siebie rozmiar L (na codzień noszę M). Był to dobry wybór, ponieważ roz. M byłby za mały ;) Także tutaj wszystko się zgadza :) Stój jest wykonany solidnie, bardzo ładnie prezentuje się doszyta u góry koronka. Jest wiązany na szyję, z tyłu również mamy gruby pasek który należy zawiązać. Jeśli chodzi o wszyte w strój miseczki, to niestety musiałam je wyciągnąć, bo przemieszczały się w środku...nie były doszyte "na stałe". No to teraz mam strój bez miseczek...a bez nich w moim przypadku ani rusz haha ;p Także zamierzam pokombinować i wszyć miseczki od innego stroju, tak aby biust pozostawał na miejscu ;p Panie które cieszą się dużym biustem, mogą go nosić bez problemu. Jeszcze nie miałam okazji się w nim kąpać, mam nadzieję że się nie skurczy ;p   


Do kupienia tutaj: klik 


Naszyjnik (3,34 USD): Piękny jest! No piękny! Za trochę ponad 3 dolary? No ja Was proszę :p Tak często zamawiałam z Allegro podobne naszyjniki za 30, 40 zł...czy to na wesele czy inną imprezę...teraz wiem że mocno przepłacałam...bo to jest to samo! Super propozycja na lato i jeden z moich ulubionych na tą chwilę naszyjników. Zdaje sobie sprawę, że kolor "złoty" nie będzie utrzymywał się wiecznie ale za takie pieniądze...warto :) Jak wygląda na szyi, możecie zobaczyć na moim Instagramowym zdjęciu (klik). 

do kupienia tutaj: klik




Pędzle do makijażu (10,64 USD): Pytaliście jak się sprawują, czy dobre, czy niedobre, jak tam włosie....itp, idt....co ja mam Wam powiedzieć? Milion razy wspominałam że marny ze mnie znawca w tej dziedzinie. Jak na moje potrzeby są świetne. Poza tym, to słodkie ombre sprawiło że musiałam je mieć. Pięknie się prezentują, prawda? :) Do wyboru na stronie macie wieleeeeeele, wiele innych, mniejszych większych, o podobnym wzorze. Podobno chińskie pędzle cieszą się dużym powodzeniem i część z nich jest używana nawet do makijażu profesjonalnego...ale cóż, nie mi to oceniać. Takie doszły mnie słuchy ;)

do kupienia tutaj: klik 



Kolczyki (1,77 USD): najtańszy zakup z mojego całego zamówienia. Tutaj również mogę stwierdzić, że kupowane przeze mnie na różne okoliczności kolczyki z Allegro, pochodzą właśnie z ZAFUL ;p Świetnie wyglądają, możecie zobaczyć to na moim zdjęciu na Instagramie (klik). 

do kupienia tutaj: klik


Pasek do spodni (7,72 USD): czyli ostatni już zakup. "Wrzuciłam" go do koszyka, przede wszystkim ze względu na ładną klamrę i ciekawe wykończenie ;) Na zdjęciach ze strony wydawał się trochę grubszy. Do wyboru macie jeszcze klamrę w kolorze złotym. Nie jest to pasek ze skóry oczywiście ale jak na razie prezentuje się całkiem ładnie :) Nie jest również za krótki, a bałam się że tak właśnie może być. Spoko! :) 

do kupienia tutaj: klik 



To by było na tyle! Całe zamówienie spełniło moje oczekiwania i jestem bardzo zadowolona z przesyłki!

Czy zamawiałyście już kiedyś ze strony www.zaful.com?
Jakie macie doświadczenia z zamówieniami z chińskich stronek? :)

Buziaki! <3

31 komentarzy:

  1. Jeszcze się nie przekonałam do kupowania przez internet ubrań, ale ten strój jest obłędny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze to pierwszy raz słyszę o Zaful, wcześniej kupowałam przez aplikacje Wish, tylko w tym sezonie szału nie ma. Mam jeszcze pytanie: co z produktem, jeżeli nie dotrze w określonym czasie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można to zgłosić i czekać na rozwój wydarzeń...ja nie zgłaszałam bo wiem że na zwrot czeka się nawet miesiącami :( dlatego lepiej nie zamawiać nic drogiego ;)

      Usuń
  3. Ja właśnie czekam na swoje zamówienie, twoje bardzo mi się spodobało ten strój coś pięknego <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba się skusze na te pędzel.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wykończenie stroju super. Naszyjnik jest piękny <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tą stronę internetową. Można dużo kupić tanich ubrań jak i rzeczy.Świetny rzeczy zamówiłaś.Od dawna kuszą mnie te pędzle i chyba zamowie

    OdpowiedzUsuń
  7. Naszyjnik i pedzle mnie urzekły! Masz współpracę czy zamawiasz "na własną rękę"? 😊

    Duusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. pamietam te paski z dawnych lat, moda wraca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio pytałam mamy czy nie ma podobnych w szafie...klamrą jestem zauroczona :)

      Usuń
  9. Dużo już zamawiałam rzeczy z Zaful, jedne trafione inne niekoniecznie. Twój strój jest śliczny, ma piękny kolor i ta koronka.. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam od nich dwa stroje, także bez obaw, nie kurczą się :) hehe
    A pędzle świetne, przydałyby mi się takie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. w pędzlach się zakochałam ! :) co do reszty to fajny jest strój kąpielowy i naszyjniki :)

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Strój i pędzle, mega ❤
    Muszę się w nie zaopatrzyć.
    A znasz stronę Aliexpress? Ja bardziej tam kupuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie ze znam, zamawiałam case na telefon ;) najgorsze jest dla mnie to czekanie na przesyłkę! ;)

      Usuń
    2. Prawda, ale z drugiej strony jest taniej niż na Zaful. Identyczne pędzle kupiłam za 4 dolce, a więc połowę taniej :)

      Usuń
  13. lubię ich rzeczy są dobrej jakości:)

    OdpowiedzUsuń
  14. strój najbardziej mi się podoba :) biżuteria też całkiem ładna :) pasek nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pędzle i pasek wyglądają cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pędzle są po prostu genialne, na pewno bym nabyła takie :)
    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/06/naznaczeni-smiercia-splatani.html

    OdpowiedzUsuń
  17. mam tę pędzle. Akurat ten kolor oddałam znajomej, a ja mam golden rose, uwielbiamy je obie! :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie pędzelki mi się marzą. Chyba sobie je zamówię ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny strój kąpielowy <3 Bardzo bardzo lubię zaful :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolczyki oraz pasek i strój kąpielowy, chyba bym kupił ale że chińskie to z wiadomych przyczyn jest mało zachęcającą firmą, osobiście nie kupowałem ale dużo dziewczyn kupuje to pewnie dobra jest. Dla dziewczyny bym kupił rzeczy tak dla przetestowania.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny strój :) Też mam od nich jeden i jestem z niego mega zadowolona, tym bardziej że ma już rok a jest nadal jak nowy :) Z kolei pędzle... po roku się rozkleiły, ciekawe jak będzie z Twoimi :)
    Pozdrawiam
    !

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne te pędzle! I naszyjnik <3

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger