niedziela, 24 czerwca 2018

Sukienka maxi + czerwone dodatki


Hej Kochani!
Pogoda skutecznie robi mi na złość! Mieliśmy wybrać się na niedzielny spacer, a przy okazji zrobić zdjęcia w plenerze. Wyszło ja wyszło...błoto i deszcz sprawiły, że zostaliśmy w domu. Zdecydowanie wolę zdjęcia na świeżym powietrzu...lepsze światło, lepsze krajobrazy, więcej możliwości. Cóż...na niektóre rzeczy po prostu nie mamy wpływu! :) Przyszły tydzień zapowiada się znów na pełnych obrotach, więc wiedziałam że muszę skorzystać ze zdjęć które zrobiliśmy w domu kilka dni temu. 

Dziś na tapecie sukienka maxi, z modnym ostatnio "liściastym" motywem. Zwiewna, wygodna - idealna na lato. Kupiona w sklepie stacjonarnym w Świebodzinie, dlatego nie mam możliwości umieszczenia do niej linku ;) 

Do sukienki wybrałam czerwone dodatki. 
Piękna torebka na łańcuszku pochodzi ze sklepu www.torebki-fabiola.pl (klik). Ten model dostępny jest w trzech rozmiarach. Ja wybrałam dla siebie rozmiar M. Wszystkie torebki FABIOLA wykonane są ręcznie, dlatego każda z nich jest unikalna i wyjątkowa :) Dzięki zamszowemu paskowi na górze, torebka nie spada i świetnie trzyma się na ramieniu. Uszyta jest ze skóry welurowej, z zapięciem na magnes. Jeśli nie przepadacie za łańcuszkami, bez problemu możecie poprosić o zmianę na skórzany pasek. W ofercie sklepu znajdziecie również nerki czy plecaki. 

Buty, to zamszowe sandałki ze strony www.royalfashion.pl (klik). Zdecydowałam się na niewysoki słupek, aby nosić je zarówno na większe wyjścia jak i na co dzień. 

Jak podoba Wam się stylizacja?
Dajcie koniecznie znać! :)







Zapraszam również na IG sklepu FABIOLA: @fabiola_torebki
Bądź na bieżąco również z moim IG! ;) : @joanna_majj

32 komentarze:

  1. Przepiękna stylizacja i ta torebka coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylizacja i bardzo ładne zdjęcia ☺️

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna jest ta sukienka. Uwielbiam takie kwieciste:) Dodatki również bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chociaż czerwony nie jest moim kolorem, to czasami się na niego skuszę. Dodatki są super, sukienka też w moim stylu, idealne na lato.

    Zapraszam do mnie: www.littaly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja na prawdę bardzo fajna. :) Sukienka prześliczna, fajnie komponujące się razem dodatki. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna stylizacja, podoba mi się takie połaczenie.

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja. Buty i torebka - cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka skradła moje serce, jest piękna i idealnie "rozpali" każdą stylizację! :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna sukienka, niesamowicie mi się podoba. Nieźle wyszło Ci połączenie butów i torebki, nadają stylizacji "tego czegoś".
    Pozdrawiam,
    Kasia z CZARNO NA KREATYWNYM

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty i torebka idealnie tu pasują :D u mnie od wczoraj też pada :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja jest świetna, wszystko idealnie do siebie pasuje! Nic mie szkodzi, że zdjęcia nie są w plenerze, co prawda ja też takie wolę, ale pogoda igra sobie ze mną :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam takie sukienki :D a ta torebka i buty idealnie pasują :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz. Fajna stylizacja na lato

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne buty i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne buty i śliczna torebka.

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądasz cudownie w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak piękna kobieta cokolwiek nie włoży to wygląda fantastycznie 😉

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna torebka a Ty wyglądasz super

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja :D Torebka jest piękna

    OdpowiedzUsuń
  20. cudna sukienka :) uwielbiam torebki tej marki

    OdpowiedzUsuń
  21. torebka torebka ale czym farbujesz wlosy?

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowna sukienka i sandały, a fryzurka pierwsza klasa Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie wyglądasz :) Też mam od nich tą torebkę w kolorze czerwonym i strasznie obierają mi się białe ubrania od niej :(
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/06/ogrod-peen-lawendy-cz1.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna sukienka <3 Taka, jak to napisałaś, idealna na lato :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Widziałam cie na facebooku:) Super look taki wakacyjny:) Torebka piękności:*

    Buziaki:*
    Zapraszam cię kochana na dwa nowe posty:)
    -->Białe okulary serca i spódnica z perełkami
    -->Moje Must Have - lato 2018

    OdpowiedzUsuń
  26. Sukienka świetna, le to buty chyba skradły moje serce! *.*

    OdpowiedzUsuń
  27. Rewelacyjna długa sukienka. Buty naprawdę świetnie do niej pasują.

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger