poniedziałek, 30 lipca 2018

Kosmetyki do skóry wymagającej od Garra Rufa Cosmetics


Przyznam że takich produktów jeszcze nie miałam. Dlaczego? Pisałam o tym niejednokrotnie na moim Instagramie (joanna_majj). Dzisiaj chciałabym bardziej obszernie opisać produkty niemieckiej firmy, która stosunkowo niedawno wkroczyła na polski rynek. Nie znacie? Nie używaliście? Nie słyszeliście? Ok...już Wam wszystko opowiadam :)


Produkty Garra Rufa to dermokosmetyki niemieckiej firmy które pomagają łagodzić dolegliwości skóry takie jak łuszczyca, egzema czy atopowe zapalenie skóry. Tutaj pragnę zaznaczyć, że nie borykam się z takowymi problemami (na szczęście), natomiast produkty te, przynosić mają ukojenie również skórze suchej i wymagającej. Ja bez przerwy mam ten sam problem - po swoim ciele co jakiś czas mogę rysować! A nie daj Boże za długo posiedzę na słońcu...skórę mam jak wiór. Też tak masz? Z przyjemnością pokazuję Ci zatem nie mały ratunek! Wszystkie produkty zawierają w składzie enzym ryb Garra Rufa, który przyśpieszać ma regenerację naskórka. Kojarzycie pewnie Fish-Spa? Jest to niezwykle popularny zabieg z właśnie tymi rybkami, które używając ssących pyszczków  usuwają martwy naskórek powodując że nasza skóra staje się zdrowa i gładka, a sam zabieg ma poprawić również samopoczucie i po prostu relaksować. 


Szampon tak jak i wszystkie poniższe produkty Garra Rufa, wzbogacony jest solami oraz minerałami z Morza Martwego. Uważam go za szampon dobry, który dokładnie myje, dobrze się pieni a co najważniejsze, mogę łatwo rozczesać po nim włosy. Brakuje mi w zestawie jakieś maski lub odżywki ;) Po użyciu szamponu używam zatem maski innej marki i efekt jest naprawdę w porządku. Włosy są miękkie i gładkie - o to chodzi! Nie mogę dodać niestety że są pachnące bo wiecie jak to jest...pisałam o tym na Instagramie ;) (joanna_majj). No ale jak mogą pachnieć kosmetyki zawierające w sobie enzym z ryb...no jak ja się pytam? ;)  Szampon oceniam na piątkę! :)


Balsam...balsam, balsam, balsam....no cóż....kurcze z powodu zapachu nie jest moim faworytem wśród dotychczas używanych produktów, natomiast sam zapach nie może być przecież najważniejszy! Ja używałam go głównie w miejscach najbardziej suchych czyli łokcie i kolana, rzadziej na całe ciało. Balsam szybko się wchłania i nie pozostawia lepkiej warstwy. Co najważniejsze, przyniósł ukojenie mojej suchej skórze właśnie w tych miejscach. Skóra jest zdecydowanie bardziej nawilżona, a łokcie w końcu nie mają krostek...czasem nawet swędziały! To właśnie z powodu przesuszeń. Teraz tego problemu nie ma :)  Przyniósł mi ukojenie zdecydowanie! A jeśli borykasz się z większymi dolegliwościami dermatologicznymi to myślę że ten balsam może być dla Ciebie zbawieniem. 


Żel pod prysznic - był i nie ma :) Jasne, zapach jest lekko wyczuwalny ale absolutnie nie przeszkadza to podczas mycia. Z resztą, zapach nie pozostaje na ciele po użyciu. Myślę że nie ma co tu więcej się rozpisywać, jest to naprawdę dobry produkt który świetnie myje, oczyszcza i pomaga suchej skórze. Jestem na tak! Noooo tak, mógłby pachnieć np. pomarańczami, truskawkami czy innymi cudami ale raczej w tym przypadku by to nie zagrało ;p



Krem do rąk to kolejny produkt świetnie nawilżający. Ja używam akurat kremu do rąk kilka razy dziennie, ilekroć obok niego nie przejdę ;) Więc i  ten był używany przeze mnie bez przerwy. W sumie jest, ponieważ jego wydajność to duży atut. Wystarczy naprawdę niewielka ilość aby ładnie nawilżyć nasze dłonie. Po aplikacji kremu stają się one miękkie i delikatne. Jest spoko! :)


Krem do stóp to produkt jeszcze przeze mnie nie używany, a raczej użyty dopiero kilka razy, więc nie mam prawa wypowiadać się o jego skuteczności i efektach. Po prostu, nie byłam systematyczna, gdzieś ten produkt mi "uciekł". Obiecuję, że jeśli będziecie zainteresowani to dam Wam znać na Instagramie jak się sprawuje :) Kładę go na szafce nocnej aby o nim nie zapomnieć i używać co wieczór :) Chociaż uważam że skóra moich stóp jest w dobrej kondycji, postaram się wydać jak najbardziej szczerą opinię.  


Krem do twarzy...to produkt naprawdę dobrze nawilżający. Posiada bardzo wygodny aplikator z pompką. Stosowany był przeze mnie jako krem na dzień. Pięknie nawilża i daje efekt świeżej, napiętej skóry. Szybko się wchłania i jest również dobry jako baza pod makijaż (nic nie spływa, nie roluje się). Wszystko to jest zasługą formuły opartej na enzymie ryb Garra Rufa oraz minerałami z Morza Martwego.


Podsumowanie:
Reasumując, kosmetyki Garra Rufa sprawdziły się u mnie bardzo dobrze. Są to produkty bardzo dobrej jakości, które przynoszą ukojenie suchej skórze. Oceniam je świetnie, natomiast dwa małe minusiki za zapach, który mógłby być "milszy" ;) oraz ceny produktów które są dość wysokie.

Jeśli zainteresowałam Was chociaż troszkę i macie ochotę na więcej, odsyłam Was na stronę www.garrarufacosmetics.pl , gdzie możecie dokładnie przyjrzeć się całej ofercie marki. 


26 komentarzy:

  1. Nie wiem czy zaniosę zapach ryby w kosmetykach 😁

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej ciekawi mnie szampon, bo mam wrażliwą skórę głowy i przydałoby się jej takie rybie spa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę o tej firmie. Trochę obawiam się zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie słyszałam o tych produktach 😘

    OdpowiedzUsuń
  5. Na produkty wysokiej jakości warto się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Te produkty to dla nnim kompletna nowość.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne kosmetyki :D nie wiedziałam że rybne produkty urodowe w ogóle istnieją :D
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz słyszę o takich kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię kosmetyki, które pachną kwiatami lub owocami, więc to raczej nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogólnie bardzo ciekawa linia, ale i wzbudza dystans... Jednak ta ryba... trochę odpycha :D Tym bardziej, ze jak piszesz, woń jednak mogłaby być przyjemniejsza... Ładny mają design, taki prosty, ale przyjemny dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Skoro ten krem do twarzy dobrze nawilża to pewnie by się u mnie sprawdził! Fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie jestem kosmetycznym maniakiem, ba! Mam bardzo małą kosmetyczkę. Podoba mi się skromna szata graficzna tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne kosmetyki i mogą być konkurencją do tych aktualnych na rynku. Ja lubię swoje sprawdzone i rzadko sięgam po nowości.

    OdpowiedzUsuń
  14. mam tak wysuszoną skórę, że aż strach jej dotykać... zerknę, ale skoro ceny wysokie... za jakość się płaci, zalezy tylko ile ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój nos jest strasznie wyczulony i wolę kosmetyki bezzapachowe, abstrahując od tej ryby :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Super ten wpis, ciekawe tylko co z tym zapachem :)
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
  17. Oo ale cuda 😍 muszę wypróbować 😍

    OdpowiedzUsuń
  18. Szczerzę mówiąc widzę je po raz pierwszy 😃

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie słyszałam wcześniej o tej marce:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie słyszałam o tej marce wcześniej, ale u mnie kosmetyki do cery atopowej są zawsze na plus.

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwszy raz o nich słyszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przekażę temat koleżance. Jej syn boryka się z taką problematyczna skóra i biedni rozkładają ręce. Może te kosmetyki im pomogą...

    OdpowiedzUsuń
  23. Muszę przyznać że wczesniej o nich nie słyszałam. Fajny wpis!

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie wiedziałam, że są takie produkty, chyba będę musiała przetestować <3

    OdpowiedzUsuń
  25. naszczęscie nie mam problematycznej skóry, ale dobrze wiedzieć o tych kosmetykach 😊

    OdpowiedzUsuń
  26. To byłyby idealne kosmetyki dla mojej przyjaciółki, która zmaga się z łuszczyca, podeśle jej ta recenzje :)

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger