poniedziałek, 10 września 2018

Wypad nad morze - fotomix!

W końcu udało nam się wyskoczyć na krótkie wakacje. W prawdzie bardzo krótkie ale cieszy mnie ogromnie, że udało nam się "wygospodarować" klika wolnych dni. Niestety nie było o tym mowy w lipcu oraz sierpniu, ponieważ natłok obowiązków i ważniejszych spraw, wziął górę nad wypoczynkiem. 

Byliśmy w wielu nadmorskich miejscowościach, tym razem padło na Niechorze, w którym byliśmy po raz pierwszy. Miał być Kołobrzeg, może Świnoujście...a jednak wybraliśmy tak ;) 

Nocowaliśmy w pensjonacie VIPABO - jakieś 200-300 m od plaży. Piękne, czyste i zadbane miejsce, dlatego z przyjemnością polecam. Ile to razy rezerwowaliście śliczny pokój z widokiem na morze, a dostawaliście klitkę w piwnicy albo lepiej - karmnik na poddaszu! ;) Nam się to niestety kilka razy zdarzyło. Tutaj dostaliśmy świetny pokój w dobrej cenie. Do tego wykupiliśmy na miejscu śniadania (podane w formie bufetu), przepyszne! Z tyłu ogródek, plac zabaw dla maluchów - wszystko czego było nam trzeba. www.vipabo.pl 


A poniżej trochę fotek z naszego wyjazdu...aby nie atakować Was nimi codziennie na Instagramie ;p

A Wy, byliście w tym roku nad naszym polskim morzem? Jaka miejscowość jest Waszą ulubioną i do jakiej wracacie najchętniej? 












Świetnym i wartym zobaczenia miejscem jest z pewnością motylarnia. Podchodziłam do niej początkowo sceptycznie, bo często jest tak że płacisz za bilet a atrakcja okazuje się marna - szczególnie nad morzem.;) Motylarnia znajduje się w baaaaardzo dużym namiocie, blisko latarni morskiej (na którą baliśmy się wdrapywać z Igorkiem). Zaraz po wejściu czuć wysoki skok temperatury, ponieważ znajdują się tam setki egzotycznych motyli z całego świata. Piękny kolorowy ogród, a w nim motyle które siadają na głowę czy ręce. Oczywiście nie można ich łapać ani dotykać. Wchodzi się z przewodnikiem, który szybko oprowadza po ogrodzie, opowiadając przy tym o zwyczajach i tajemnicach tych owadów. Świetna sprawa!







42 komentarze:

  1. Też byłam, m.in. w Niechorzu, poznaję po zdjęciach wszystkie miejscówki ;) Najlepsza rybka w Kergulenie i U Cywila :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nad polskim morzem byłam kilka lat temu, teraz wybieram się do Hiszpanii ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna fotorelacja <3 uwielbiam polskie morze

    https://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ zazdroszczę! :D Ja z wakacji wróciłam już ponad miesiąc temu... i bardzo nad tym ubolewam. Chętnie wybrałabym się nad morze jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczą bardzo! Zdjęcia są przecudowne!

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne zdjęcia! <3 mega słodka z Was rodzina :) ja najchętniej wybieram się do Gdyni :) uwielbiam to miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia a zwłaszcza te ż motylami 🙂

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę Ci tego wyjazdu nad morze, sama chciałabym się tam wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię morze choć byłam tylko w Mielnie i Trójmieście.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piłem tam... chyba... A tak na poważnie to omijam Polskie może zwłaszcza w sezonie... za dużo parawanów i ludzi:/ nie potrafię tam wypocząć.
    A odnośnie motylarni... Ile czasu z przewodnikiem to trwało? Tak dla porównania z innymi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie długo, jakieś 20 minut, potem był czas na samodzielne "zwiedzanie" :)

      Usuń
  11. Jak dla mnie najpiękniejszym miejscem nad morzem jest Lubiatowo ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze słyszałam a nigdy nie byłam! Czas to zmienić ;)

      Usuń
  12. Ja w tym roku nigdzie nie byłam niestety.

    OdpowiedzUsuń
  13. U nas z chłopakiem wakacje to tylko nad morzem ❤

    OdpowiedzUsuń
  14. W Niechorzu nie byłam ale lubię zachodnie wybrzeże :) cudne fotki

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooooo my również byliśmy na swoich pierwszych wakacjach z małą właśnie w Niechorzu i codziennie przechodziliśmy na plażę obok tego hotelu :)

    Kołobrzeg w ogóle mi się nie podoba, rok temu byliśmy w lipcu, punkt 22- wszystko pozamykane, ze względu na to, że jest to miejscowość uzdrowiskowa, za to w Niechorzu ciągle coś się działo, także myślę, że pojedziemy tam jeszcze nie raz :)

    Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak ja kocham morze. Te zdjęcia to cudowna pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale piękne zdjecia 😍 ja jeszcze nigdy nie byłam nad morzem 😕

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne zdjęcia ! uwielbiam jezdzić nad morze ☺☺

    OdpowiedzUsuń
  19. A my byliśmy w Łebie i też było super 😃

    OdpowiedzUsuń
  20. O jakie piękne zdjęcia! Przed nami jeszcze wakacje tegoroczne, ale chyba...w grudniu :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Z morzem mi jakoś nie po drodze bardziej lubię góry. Ale twoje zdjęcia są cudowne i pełne dobrych emocji ❤️

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nad morzem byłam jedynie raz :/ Mam nadzieję, że za rok mi się uda pojechać 😊 Śliczne zdjęcia ;) Pozdrawiam serdecznie 😇

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia! :) Motylarnia to super sprawa, byłam w takiej, ale akurat nie w Niechorzu. Ja w tym roku zawitałam na weekend na Hel i niestety, ale weekend to zdecydowanie za mało i wciąż odczuwam deficyt Bałtyku...

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjęcia! Zazdroszczę takiego wyjazdu ❤️☺️

    OdpowiedzUsuń
  25. Znam to miejsce pięknie tam :)) pozdrawiam serdecznie:) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj ja dawno nie byłam nad Polskim morzem, w tym roku wybieram się do Turcji :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super że udało wam się zorganizować taki wypad rodzinny :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Za każdym razem wybieramy nowe miasto. ale w tym roku byliśmy na Mazurach :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale Ci zazdroszczę Kochana tego morza :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna fotorelacja ☺ zazdroszczę takiego wypadu:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna fotorelacja. Ślicznie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  32. My byliśmy w sierpniu w Ustroniu Morskim, A we wrześniu na weekend też pojechaliśmy do Ustronia.
    Różnica ogromną,po sezonie cisza i błogi spokój.
    Stąd tylko 11 km do Kołobrzegu,uwielbiam to miasto❤

    OdpowiedzUsuń
  33. Rewelacyjne zdjęcia. Od jakiegoś czasu bardzo upodobałem sobie wczasy nad polskim morzem. W tym roku miałem jechać do Sopotu, ale zobaczymy jak wyjdzie. Wziąłem już nawet pożyczkę na https://taktofinanse.pl/pozyczka-takto, żeby opłacić wszystkie koszta związane z wyjazdem. Ale jestem dobrej myśli, może do wakacji się wszystko uspokoi

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  35. Chcesz poczuć wolność i magię żeglugi? Czarter jachtu to idealne rozwiązanie dla miłośników morskich przygód. Tempesta Jachty to profesjonalna firma, która zapewni Ci wysokiej jakości jachty do wynajęcia. Niezależnie od tego, czy planujesz romantyczną podróż we dwoje czy też wspaniałą wyprawę z przyjaciółmi, odwiedź http://tempesta-jachty.pl/ i zrealizuj swoje żeglarskie marzenia.

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger