środa, 12 września 2018

Keratynowy duet do pielęgnacji włosów od Bingo SPA


Wracamy do kosmetyków i ich recenzji! Mam nadzieję że dałam Wam trochę odpocząć od tego tematu ;) Aż dwa posty były innego rodzaju abyście mogli trochę odsapnąć hihi ;p 
No lubię to, co zrobisz! 

Dziś na tapecie dwa produkty marki Bingo SPA. Co nie co mogliście dowiedzieć się z mojego Instastory, gdzie opowiadałam szczególnie o "pięknie" pachnącej keratynie ;)



Pierwsze co robisz po otwarciu nowego produktu? Sprawdzasz zapach, prawda? No niestety tak już mamy, że lubimy wszystkie pachnące słodyczą, kwiatami i innymi cudami kosmetyki. Zapachy zapisywane są w naszym "banku pamięci" i z przyjemnością wracamy z powrotem do produktów mających "cudowną woń". Jednak z reguły nie jest to zapach naturalny, a kosmetyk jest po prostu perfumowany (mimo wszystko je kochamy! ;)).

Dlaczego o tym piszę? 

Przez prawie miesiąc borykałam się z zapachem Maggi na włosach. Maggi? Tak! Takim magicznym płynem który dolewacie sobie do rosołu jak Wam nie smakuje ;) Taki właśnie zapach ma płynna keratyna od Bingo SPA. Jakie było moje zdziwienie po pierwszym "kontakcie" z tym produktem. 

No ale nic....testuje! Pisałam już milion razy, że zapach jest dla mnie ważny ale nie najważniejszy. Jeśli będzie to dla Was rzecz nie do zniesienia, możecie dodać keratynę do używanych przez Was aktualnie odżywek czy masek. Ważne aby produkt działał. Czy działa?

Ostatnio bardziej starannie dobieram kosmetyki do pielęgnacji włosów i przyznam że ich kondycja zdecydowanie się poprawiła. Uważam że keratyna miała tutaj swój duży udział. Przede wszystkim jeśli chodzi o zwiększenie ich objętości. Już po kilku użyciach można zauważyć różnicę, włosów jest jakby więcej i są one bardziej uniesione od nasady. Kolejny plus za to że są błyszczące i bardzo miłe w dotyku. "Rozsypują się" między palcami jak po wizycie u fryzjera :)

 Aby produkt zadziałał, nie należy po prostu spryskać mokrych włosów i tyle: 

Sposób użycia: 
Na umyte, wilgotne włosy równomiernie nanieść keratynę, włosy rozczesać, następnie wysuszyć suszarką. Zabieg wykonywać po każdym myciu włosów, aż do uzyskania pożądanych efektów. 

Konsekwencja i regularne stosowanie dają świetne efekty!

100 ml kosztuje ok. 50,00 zł, więc nie mało. Natomiast nie są to pieniążki wyrzucone w błoto. Produkty jest dobry przede wszystkim dla tych osób, które narzekają na włosy "liche" - takie jak moje ;) Ja jestem zadowolona z jej działania. 


Do kupienia tutaj - klik 


Razem z keratyną stosowałam szamponowe serum keratynowe. Uważam że jest to szampon dobry, który nie przetłuszcza i nie powoduje łupieżu. Minusik za to że plącze włosy, więc koniecznie po nim używam maski. Nie ma tu żadnego efektu WOW ale nie o to tu wcale chodzi. Po prostu, jest to dobry szampon w dobrej cenie (ok. 10 zł) Świetnie spełnia swoją rolę. Dokładnie myje, ładnie pachnie (dzięki Ci Boże! ;p) - naprawdę spoko :) 

Świetny duet zapewniający ekspresową kurację keratynową!


Szampon możecie kupić tutaj - klik 




Znacie produkty od Bingo SPA? Któe są Waszymi ulubionymi? :) 

28 komentarzy:

  1. Słyszałam, że po kuracji keratynowej włosy są 2 razy gorsze niż przed, więc jak na razie się nie skuszę :) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem, że ostatnio też zwracam coraz to większą uwagę na pielęgnację włosów. Keratyna może okazać się ciekawym rozwiązaniem, choć ten zapach nieco odstrasza. Może w przyszłości wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie miałam produktów z tej marki ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. pewnie po nie sięgnę niedługo, bo moje włosy potrzebują wsparcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje włosy są bardzo wymagające ciakawe jak u mnie spisałby się ten duet 😻

    OdpowiedzUsuń
  6. Maggi... do rosołu?
    Łatwiej napisać do czego jej nie dodaję... ale włosy o tym zapachu... hmm
    Używam innego produktu z keratyną do włosów w wersji męskiej...

    OdpowiedzUsuń
  7. Kreatyna u mnie działa cuda, wiec duet jak najbardziej dla mnie ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Używałam kilku produktów tej firmy <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Akurat dzisiaj kupiłam szampon i porównałam dwa ze sobą. Różnica chociażby taka że ni ma dziwnych chemicznych skrótów :P Jednak zainteresował mnie powyższy produkt :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam wszystkie dobre produkty do włosów! Nie znam tej firmy ale jestem mega ciekawa tych dwóch produktów. :)

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam, że jestem zaciekawiona tymi produktami.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne kosmetyki. Podoba mi się wpis

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  13. chyba zainwestuje niedlugo w tą kreatynę bo mnie bardzo kusi a zapach magi do zniesienia 😊lubię mage w zupach ciekawe czy polubie na wlosach hehe

    OdpowiedzUsuń
  14. Zestaw wręcz magiczny! Naprawdę można nim zdziałać prawdziwe cuda!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten zapach mnie trochę odstrasza, ale ja też testuje kosmetyki, nawet te których zapach mi nie odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja unikam keratyny gdyż moje włosy łatwo przeproteinować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem ciekawa tej płynnej kearatyny nigdy czegoś takiego nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurcze no jak dla mnie zapach maggi to już nie małe zaskoczenie. Dla mnie zapach musi być przyjemny wiec chyba się nie skuszę, ale ofertę sklepu z chęcią przejrzę :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla mnie zapach jest ogromnie ważny :D więc chyba by nie przeszło... :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię zarówno takie zapachy jak i kosmetyki tej firmy 😚

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapach maggi? :-D Tego jeszcze nie słyszałam :-D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja zawsze tak robię - otwieram i wącham 🙈

    OdpowiedzUsuń
  23. Również mam ten duet. Szampon jest fajny a keratyny jeszcze nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Właśnie szukam czegoś na moje Licheń włosy 😊

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger