sobota, 15 września 2018

Pierwszy make up na blogu!

Jest i on! ;) Tak jak obiecałam dziś chciałabym Wam pokazać makijaż okolicznościowy, w którym rolę główną odgrywa mineralna paletka cieni oraz pomadka kupiona w sklepie internetowym triny.pl (klik) <3 Z tej właśnie drogerii zamawiałam już niejednokrotnie. Świetny asortyment kometyków naturalnych oraz ekspresowa wysyłka, powoduje że sklep odwiedzam przynajmniej raz w miesiącu :) Z reguły zamawiałam produkty do pielęgnacji., jednak tym razem skusiłam się na kolorówkę. Na moje oko, produkty spoko ale co ja tam o makijażu mogę wiedzieć. Udałam się zatem do profesjonalisty w tej dziedzinie! Aby oceniła swoim fachowym okiem i coś nimi zmalowała! :) Z przyjemnością odsyłam Was od razu na strony Anetki, gdzie znajdziecie cudowne makijaże, piękne metamorfozy i nie tylko! <3

Aneta Mosiądz - makijaż permanentny / wizaż - klik
Instagram: klik


Paleta NEVE Cosmetics to 10 cieni do powiek o uniwersalnej kolorystyce. Przyznam że są to moje ulubione odcienie, dlatego cieszę się że nie ma tu dla mnie zbędnych takich jak np. fiolety, zielenie itd. To ma być paletka dla mnie, do codziennego użytku (bez szaleństw), natomiast Aneta wycisnęła z niej tyle ile mogła :) Jaka jest jej opinia? Paleta jest dobrze napigmentowana, kolory bardzo uniwersalne, pasujące zarówno na codzień jak i na większe wyjścia. Dobrze się rozcierają. Minusik za to że trochę się osypują. Anecie brakowało również kolorów mocniej rozświetlających (np. kąciki oczu). 

Jeśli chodzi o pomadkę (szminkę? ;)) to możecie kupić ją  w 9 pięknych kolorach. Ja wybrałam dla siebie odcień Strawberry Sundae, który sprawdzi się zarówno na lato jak i nadchodzącą jesień. Producent pisze, że pomadka daje matowe wykończenie. Absolutnie się z tym nie zgadzam, pomadka daje efekt lekko błyszczących ust. Jednak wcale nie uważam tego za wadę! Wręcz przeciwnie! Pomadka jest świetnie napigmentowana, kolor jest soczysty a usta nawilżone. Jeśli chodzi o trwałość, to co jakiś czas trzeba poprawiać kolor na środu ust. Aneta zaleca również użycie konturówki, wtedy efekt będzie zdecydowanie lepszy, a kolor utrzyma się dłużej :) 

Paleta cieni NEVE - klik 



Pomadka  mineralna NEVE - klik



Przechodząc do sedna...ogromnie żałuję że robiąc zdjęcia, za oknem było już prawie ciemno. Staraliśmy się wraz z Markiem złapać odpowiednie światło ale ciągle byliśmy niezadowoleni z efektów. Zdjęcia są najlepsze z możliwych jakie dało się zrobić późnym wieczorem! Bądźcie wyrozumiali ;) Aby kolory były najbardziej zbliżone do rzeczywistych, nie stosowałam żadnych filtrów do zdjęć!






Do koszyka wrzuciłam również bawełnianą torbę, idealną na zakupy! 
Możecie kupić ją tutaj: klik
Przyznam że ostatnio się z nią nie rozstaje! ;)



Próbki, próbeczki... <3



Ps. Jeśli lubicie kosmetyki naturalne, odsyłam Was na stronę www.triny.pl!
Facebook: klik 
Instagram: klik 

Jak Wam się podoba makijaż? Koniecznie dajcie znać w komentarzu! Buziaki!


43 komentarze:

  1. Podziwiam za fakt, że umie Pani robić takie piękne makijaże. Paleta naprawdę mi się spodobała, znajdują się na niej akurat kolory, które przypadły mi do gustu. Ponadto pomadka również wpasowuje się kolorystycznie do całości i znów - jest totalnie w moim stylu.
    Świetny makijaż, który dopełnia dobry post.
    Pozdrawiam,
    Kasia z CZARNO NA KREATYWNYM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ja jestem twórcą tego makijażu ale dziękuję w imieniu wizażystki :) Ja niestety jestem makijażowym beztalenciem ;p

      Usuń
  2. Cudowny makijaż, a na paletce moje ulubione kolory cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż prezentuje się fenomenalnie i ta paletka jest extra!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż! Delikatny i klasyczny, a te usta dodają mu takiego szaleństwa. Sama nie bardzo umiem się malować, dlatego dużo częściej mocniej podkreślam usta, a jedyną ozdobą moich oczu są rzęsy pomalowane tuszem do rzęs. Zazdroszczę talentu i chęci, bo wiem że można się tego nauczyć tylko trzeba autentycznie chcieć :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż masz cudowny. Piękny. Ta fryzurka taka zadziorna :)
    Zdjęcia kosmetyków też zrobiłaś super.
    Oświetlenie pewnie robi robotę co nie?

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, cóż za piękny makijaż! <3
    Kolor szminki powala na kolana, z chęcią chciałabym uzupełnić o niego swoją kolekcję.
    Z pewnością zajrzę na stronkę.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Asiu, wyglądasz przepięknie w tym makijażu! Makijażystka fantastycznie podkreśliła Twoją urodę :) aż mam ochotę kupić tę paletkę, choć cieni wcale nie używam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę piękny makijaż, wyglądasz w nim świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny makijaż ! 😍 śliczne niebieskie oczy ! 😍😍

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijaż przepiękny :) Paletka w moich ulubionych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten makijaż bardzo mi się podoba. Paletka również jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię, gdy producenci piszą o matowym kolorze, a w późniejszym czasie okazuje się, że jednak taki nie jest. Co do makijażu - niesamowicie wyglądasz! Aneta pięknie Cię pomalowała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładny makijaż :) pasuje do Twojej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny makijaż choć twarz nieco zbyt jasna :)
    Przez Ciebie mam ochotę na tę paletkę ❤️

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor szminki jest rewelacyjny.

    Zapraszam do mnie http://the-rockferry.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny makijaż... a paletka mnie kusi, śliczne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  17. Paleta fajna, bo uniwersalna jeśli chodzi o kolory. Na pewno sprawdziłaby się w kosmetyczce nie jednej kobiety!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię takie makijaże! Idealne dopasowanie kolorystyczne *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszy makeup i oby nie ostatni, bo naprawdę wyszedł cCi super :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mogę się napatrzec. Cudowne masz te oczka i całość świetnie się komponuje 😉

    OdpowiedzUsuń
  21. Moja ulubiona paleta kolorów, przepiękny make-up. Jak bardzo bym chciała nauczyć się tak malować. <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaki śliczny makijaż! O tym internetowym sklepie nigdy nie słyszałam. Trzeba będzie zajrzeć na stronkę i zobaczyć co tam jest ciekawego.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładny makijaz! Super

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny makijaż 😍 przepiękny kolor pomadki ❤

    OdpowiedzUsuń
  25. Cały makijaż bardzo ładny jednak to oczy najbardziej mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  26. Makijaż bardzo mi się podoba! Piękności <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna paleta, piękny kolor na ustach - też by mi pasował - a modelka po prostu mega. Ślicznie wyglądasz! Pozdrawiam, Linda

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znam tej marki cieni, ale pięknie wyglądają na powiece ❤️

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdecydowanie najbardziej podoba mi się makijaż ust, piękny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale pięknie powieki zrobione :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem pod wrażeniem 😊
    Wyglądasz oblednie ❤

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowny makijaż! ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajne ma kolory ta paleta makijaż świetne podkreślił oczy :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny makijaż, ale na takiej pięknej kobiecie to chyba każdy makijaż będzie się ładnie prezentował :) Bardzo ciekawy blog, podobają mi się nie tylko wpisy, ale i estetyczna szata graficzna. Będę zaglądała :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny makijaż :) Paleta ma idealną dla mnie kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Pieknie wyglądasz a usta boskie😍

    OdpowiedzUsuń
  37. Pięknie! Byłabyś w stanie zrobić sobie makijaż permanentny? Chcę w swoim salonie kupić sprzęt ze strony https://maxmedik.pl/ i robić taki makijaż klientkom, ale zastanawiam się czy w ogóle będą na niego chętne.

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger