niedziela, 18 listopada 2018

CASUAL LOOK


A ja znowu w lesie! ;) I znowu z luźną, wygodną stylizacją! Obiecuję (przede wszystkim sobie ;)), że niedługo wskoczę w jakąś kiecę...nie ma czasu, nie ma okazji...zapomniałam jak się chodzi w szpilkach. Lubię założyć wygodne buty, zarzucić na siebie coś ciepłego i tyle. Bez zbędnego kombinowania. No ale zawsze można wyglądać przy tym dobrze i wpisywać się w jesienne trendy (o ja skromna). 

Niekwestionowanym trendem tej jesieni są płaszcze i trencze. Tutaj zdecydowanie rządzi krata oraz płaszcze w kolorze karmelowym. Właśnie taki, w bardzo przystępnej cenie 68 zł, udało mi się upolować w sklepie Awanti (klik). Do wyboru macie mnóstwo kolorów. Jest ciepły, wygodny, świetny na jesień jak i wiosnę. Do koszyka dołożyłam również bordową, ciepłą chustę (klik). Te dwa, główne elementy stylizacji, nie kosztowały nawet 100 zł....a jestem nimi zachwycona. 

Jeśli chodzi o buty, to zdecydowałam się na sportową propozycję ze sklepu gemre.com.pl (klik). Świetne zarówno na chłodną jesień jak i zimę - ocieplane futerkiem. 

Lekkiego szyku całej stylizacji dodaje torebka od FABIOLA (klik). To już kolejne cudeńko tej marki, które cenię za klasę i staranne wykonanie. 

Koniecznie dajcie znać jak podoba Wam się ten zestaw. 
Może byście coś zmienili? Może jest tu czegoś za dużo, za mało? Czekam na Wasze komentarze pod postem! :) 








pozdrawiam ciepło,
Joanna

30 komentarzy:

  1. Płaszcz piękny jeszcze za tak korzystną cenę to już bomba! :) Sama szukam czegoś podobnego na pewno odwiedzę tą stronę :) Pozdrawiam cieplutko 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam!
    http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Plaszczyk super i jeszcze jak za taką cenę to w ogóle idealnie. Cala stylizacja jak najbardziej mi się podoba, luzna, ale tez elegancka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja bardzo mi się podoba ❤️Jest bardzo kobieca! Szaliczek jest świetny! Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty są obłędne. Biorę je w ciemno. Uwielbiam takie fasony bo mogę założyć do nich dres i jeansy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zestaw robi wrażenie lubię taki casual look, ale naj naj naj tutaj jest przepiękna torebka ❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój płaszczyk wyglada ślicznie, bardzo mi się podoba! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo taki płaszcz byłby dla mnie strzałem w dziesiątkę! Buty też bardzo mi się podobają ❤️

    OdpowiedzUsuń
  9. Płaszcz i szal cudo, w moim guście♥️

    OdpowiedzUsuń
  10. Prosta, klasyczna stylizacja, a jednocześnie szalenie modna.

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem zachwycona tą stylizacją, tak pięknie jesiennie to wygląda <3 ale moje serce skradła torebka! :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się płaszcz. Jest super.

    OdpowiedzUsuń
  13. Buty sa czadowe. Typowo moj styl :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten płaszczyk jak najbardziej trafia w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Płaszcz i szał bardzo mi sie podobają ❤

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesienią sesja w lesie to strzał w 10 ❤ te buty są swietne. ❤

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo nietuzinkowe połączenie. Jesteś śliczna

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też teraz praktycznie codziennie wskakuję w to co wygodne i ciepłe :) Jednak tak jak Ty postanowiłam sobie że może na Andrzejki wreszcie wskoczę w jakąś kieckę :)
    A propo stylizacji to cudny masz ten płaszczyk :) Lubię takie kamelowe :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Płaszcz i szalik to bym Ci chętnie zabrała ;)

    http://karina.stankowicz.pl/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten carmelowy kolor mnie zachwyca... choć mam odrobinę jaśniejszy płaszczyk, ale chyba też jest ok :) muszę za to kupić szal!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz super. Te buty są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciepły jest ten płaszczyk? Zastanawiam się, czy zamowic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam na wiosnę i jesień. Na zimę może być w nim trochę chłodno :)

      Usuń
  23. Luźne i wygodne stylizacje są najlepsze szczególnie o tej porze roku :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Strasznie podobają mi się takie płaszcze :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow co za piękne buty! Stylizacja jest naprawdę świetna kochana.

    OdpowiedzUsuń
  26. Niesamowicie podoba mi się Twoja torebka, jestem zakochana w tym wzorze.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten płaszcz jest naprawdę cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  28. Spodnie i buty podobają mi bardzo. 😍

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.

Copyright © 2016 Oszczędnie.Modnie.Z klasą. , Blogger